Hoe bereken ze die percentages eigelijk?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef pfaf het volgende:
De overwinning komt natuurlijk vooral op het conto van Annette met wederom een percentage boven de 80.

Iedereen krijgt een medaille, ook al hebben ze niet meegespeeld (was een vraag van het ES-forum die vanmiddag werd beantwoord).quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef snellejelle het volgende:
Krijgt Ulrika Bergman nou ook een medaille?

gelukkig maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een medaille, ook al hebben ze niet meegespeeld (was een vraag van het ES-forum die vanmiddag werd beantwoord).

Is een beetje dubbel inderdaad, maaaaarrrr.... je hebt natuurlijk 10 ends de tijd om te zorgen dat er geen verlenging komt eeennnn... Zweden had een paar dagen terug ook de verlenging gewonnen, terwijl het niet de laatste steen had. Het kan dus wel, maar in principe ben ik het natuurlijk wel met je eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
mooie laatste steen
maar toch krijg ik van curling soms een beetje een nare nasmaak
vooral omdat het team met de laatste steen zoveel voordeel heeft
en aangezien zweden nu in deze verlenging de laatste steen had...
ik zou zeggen laat een verlenging altijd bestaan uit een veelvoud van 2 ends

Was dat niet gewoon omdat ze de loting/toss hadden gewonnen aan het begin, waardoor ze ieder oneven frame begonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef snellejelle het volgende:
Zweden had de laatste steen in dat end omdat ze regerend wereledkampioen zijn nietwaar?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |