quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
maar heb ook een eigen mening
HA ik vermoed niet lang meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
hoi ik ben spijkertje en nieuw of dit fenomeen genaamd fok.
waarom ?
ik ben een man van 32 woon in Den Haag ben altijd in voor een dolletje maar heb ook een eigen mening mischien daarom wel dat ik er voor gekozen heb mij hier op fok aan te melden .
tja en wat verder > eigelijk weet ik het niet ,ik weet niet eens of het normaal is dat een nieuwe fokker zichzelf voorsteld eigelijk maar de tijd zal het leren.
spijkertje zwaait
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
mij hier op fok aan te melden .
Arcee is altijd blij met nieuwe users zoals jij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
voorsteld
Vandaag niet KV.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:54 schreef KoudeVrouw het volgende:
Proost, waarde HuHu.
Nee want ik heb geen voorstel topic gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef dwerg het volgende:
[..]
En jij kent dat gevoel als geen ander.
Wat de neuk zijn PI's?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:54 schreef HuHu het volgende:
Overigens graag PI's gebruiken.
Geldt ook voor Sebasser en Djaser.
GAYquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
een dolletje
Van die gele/blauwe plaatjes boven je bericht. Zie bijvoorbeeld dequote:
Chriz2kquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aantal posts: 9795 (gemiddeld 9 per dag).
Gaaf weer wat geleerd! Maar helaas die ga ik niet gebruiken, ik blijf wel newbie, of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Van die gele/blauwe plaatjes boven je bericht. Zie bijvoorbeeld de [afbeelding] hierboven.
Ook verkrijgbaar in het [afbeelding].
er zit een fout in je homepage-linkjequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
hoi ik ben spijkertje en nieuw of dit fenomeen genaamd fok.
waarom ?
ik ben een man van 32 woon in Den Haag ben altijd in voor een dolletje maar heb ook een eigen mening mischien daarom wel dat ik er voor gekozen heb mij hier op fok aan te melden .
tja en wat verder > eigelijk weet ik het niet ,ik weet niet eens of het normaal is dat een nieuwe fokker zichzelf voorsteld eigelijk maar de tijd zal het leren.
spijkertje zwaait
Maar wie doet het dan, datgene wat gedaan moet worden, als ik het niet doe.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Iemand moet het van binnen uit vernietigen, HuHu.
Androids, men.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar wie doet het dan, datgene wat gedaan moet worden, als ik het niet doe.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef spijkertje73 het volgende:
nope wat mannen betreft heeft deze jongen een stalen onderbroekje aan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |