quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
maar heb ook een eigen mening
HA ik vermoed niet lang meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
hoi ik ben spijkertje en nieuw of dit fenomeen genaamd fok.
waarom ?
ik ben een man van 32 woon in Den Haag ben altijd in voor een dolletje maar heb ook een eigen mening mischien daarom wel dat ik er voor gekozen heb mij hier op fok aan te melden .
tja en wat verder > eigelijk weet ik het niet ,ik weet niet eens of het normaal is dat een nieuwe fokker zichzelf voorsteld eigelijk maar de tijd zal het leren.
spijkertje zwaait
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
mij hier op fok aan te melden .
Arcee is altijd blij met nieuwe users zoals jij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
voorsteld
Vandaag niet KV.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:54 schreef KoudeVrouw het volgende:
Proost, waarde HuHu.
Nee want ik heb geen voorstel topic gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef dwerg het volgende:
[..]
En jij kent dat gevoel als geen ander.
Wat de neuk zijn PI's?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:54 schreef HuHu het volgende:
Overigens graag PI's gebruiken.
Geldt ook voor Sebasser en Djaser.
GAYquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
een dolletje
Van die gele/blauwe plaatjes boven je bericht. Zie bijvoorbeeld dequote:
Chriz2kquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aantal posts: 9795 (gemiddeld 9 per dag).
Gaaf weer wat geleerd! Maar helaas die ga ik niet gebruiken, ik blijf wel newbie, of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Van die gele/blauwe plaatjes boven je bericht. Zie bijvoorbeeld de [afbeelding] hierboven.
Ook verkrijgbaar in het [afbeelding].
er zit een fout in je homepage-linkjequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
hoi ik ben spijkertje en nieuw of dit fenomeen genaamd fok.
waarom ?
ik ben een man van 32 woon in Den Haag ben altijd in voor een dolletje maar heb ook een eigen mening mischien daarom wel dat ik er voor gekozen heb mij hier op fok aan te melden .
tja en wat verder > eigelijk weet ik het niet ,ik weet niet eens of het normaal is dat een nieuwe fokker zichzelf voorsteld eigelijk maar de tijd zal het leren.
spijkertje zwaait
Maar wie doet het dan, datgene wat gedaan moet worden, als ik het niet doe.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Iemand moet het van binnen uit vernietigen, HuHu.
Androids, men.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar wie doet het dan, datgene wat gedaan moet worden, als ik het niet doe.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef spijkertje73 het volgende:
nope wat mannen betreft heeft deze jongen een stalen onderbroekje aan hoor.
Als je het iets aanpast met de fouten er uit dus kom je er wel op..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:01 schreef Baleog het volgende:
[..]
er zit een fout in je homepage-linkje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
* Chriz2k wijst naar HuHu en giechelt zachtjes.
ik had zn site net al bezichtigt.. werkelijk dolletjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je het iets aanpast met de fouten er uit dus kom je er wel op..
en TAdaaa!! de foto van TS![]()
[afbeelding]
En daar gaat ,t bij sommige users al mis.quote:
Gezien deze foto zal die stalen onderbroek van TS wel een gat bevattenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je het iets aanpast met de fouten er uit dus kom je er wel op..
en TAdaaa!! de foto van TS![]()
[afbeelding]
en dan die geheel eigen mening!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef Baleog het volgende:
[..]
ik had zn site net al bezichtigt.. werkelijk dolletjes
Ik denk sowieso 3 gaten... en die 4e lijkt me niet uitgesloten...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gezien deze foto zal die stalen onderbroek van TS wel een gat bevatten
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En daar gaat ,t bij sommige users al mis.![]()
@ Spijker, welcum op FOK!![]()
wat zal hij hiermee bedoelen ?quote:Beste mensen.
Ik ben de laatste tijd niet zoveel meer achter me log geweest,
De belangrijkste oorzaak hiervan was dat me leventje een beetje in een sleur was geraakt en in ineen geen log inspiratie meer had . Als ik gewoon dagen lang niets doe raakt deze jongen gewoon door ze inspiratie heen.En dat geld niet alleen voor loggen.
en weer een newbie druipt teleurgesteld af om nooit meer op fok te worden gezien..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stukkie van zijn homepage
[..]
wat zal hij hiermee bedoelen ?
een werkelijk Dol stukje tekst !
DAMN!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stukkie van zijn homepage
[..]
wat zal hij hiermee bedoelen ?
een werkelijk Dol stukje tekst !
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
een eigen mening EN in voor een dolletje!
als ik een vrouw zou zijn dan had ik het wel geweten
ik begrijp het volkomen jongen,quote:Valentijnsdag,
Het was Maandagavond en dat moest gevierd worden dus hup de lokale stamkroeg in voor een gezond portie pijlen werpen onder het genot van een biertje .met het persoonlijk sportief hoogtepunt het 30 maal raken van de trippel 18 en dat terwijl ik maar 6 punten nodig had .U begrijpt het een pro darter zal deze jongen nooit worden maar ach ik zie de lol van het spelletje wel in en het was een onwijs gezellige avond .Maar toen de klok 12 sloeg ontaarde deze avond ineens in een heftige zoen orgie .Het was Valentijnsdag , reden genoeg voor de in overvloed
Volgens mij heeft TS nog nooit seks gehadquote:hoi zullen we zoenen poll
Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik ben weer een hoop leuke dames teegn gekomen de afgelopen weken dat bleek wel uit zo,n beetje elk logje dat onder de catogarie mijn dag viel.
Tevens heb ik dus besloten eens wat meer risico te nemen zoals beschreven in mijn weekend ,
maar ja stel ik kom weer een aantrekkelijke dame tegen en er is ook nog spraken van zeg maar wederzijdse interesse en je bent wel geintreseerd in een zoen partij dan is het dus de bedoeling dat ik als man initiatief moet nemen ;
en das nou juist het probleem want hoe doe je dat ;
gebruik ik me eerlijke kant
gebruik ik me humor
moet ik romantiese opningszinnen verzinnen
zucht hoog tijd voor een poll want ik weet het ff niet.
eventuele overigen opties zijn natuurlijk ook welkom.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
een eigen mening EN in voor een dolletje!
als ik een vrouw zou zijn dan had ik het wel geweten
BIJNAquote:
GOD ZEG ME DAT DIT EEN KLOON ISquote:babe van de week
onder het motto een mooie vrouw is niet lelijk
presenteerd de readactie van spijks world u.....
bobbi hart !
en nu maar hopen dat bobbi dit leest en volgende week gezelig naar De paap komt .
dromen mag toch.
NEE NEE NEE NEEquote:voor iemand die in het westland is opgegroeid wennen want je moet je ineens gaan aanpseen aan deze cultuur.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef spijkertje73 het volgende:
[[url=http://http://img.photobucket.com/albums/v212/spijkertje/los1002klein.jpg]afbeelding[/url]]
op vele verzoek een actuelere foto
de geyle chickies komen zeker met bosjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef spijkertje73 het volgende:
[[url=http://http://img.photobucket.com/albums/v212/spijkertje/los1002klein.jpg]afbeelding[/url]]
op vele verzoek een actuelere foto
syruatie? beshert?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef spijkertje73 het volgende:
syruatie want ik woon zgn beschert
meer vragen stel ze gerust zou ik zeggen.
Dan is hij bij Fok! op de goede plekquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
situatie en beschermd.... geestelijk instabiel zeg maar...
Je had http://http://img.photobucket.com/albums/v212/spijkertje/los1002klein.jpgquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:34 schreef spijkertje73 het volgende:
ps science wat deed ik fout met die foto dan weet ik het voor de volgende keer
Da's waar, getuige de vele fok! meet foto's...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan is hij bij Fok! op de goede plek![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef spijkertje73 het volgende:
nope wat mannen betreft heeft deze jongen een stalen onderbroekje aan hoor.
je hebt een Nepv4gin4 gebruikt en nu ruk je je te pletter met de groep ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef spijkertje73 het volgende:
nee sebas geen maagd het is een tijdje geleden maar .......
nou ja je snapt me wel![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:01 schreef spijkertje73 het volgende:
wat de ghroep doet weet ik niet en ik ach filmpie erbij in het weeken en .
pfffff dit wordt wel een heel persoonlijk topic![]()
Que?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
Context:
"Een dolletje, gewoon een dolletje. Het was maar water"
HET IS EEN KLOON ME KIND HET IS EEN KLOONquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
GOD ZEG ME DAT DIT EEN KLOON IS
Niet zo schreeuwen jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef -Why- het volgende:
[..]
HET IS EEN KLOON ME KIND HET IS EEN KLOON
Dat jij je hier nog durft te vertonen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef -Why- het volgende:
[..]
HET IS EEN KLOON ME KIND HET IS EEN KLOON
SsssssssssssssssT.....Het is idd de mijne nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat jij je hier nog durft te vertonen.
Dat kontje in je user-icon is zeker niet van jou? Die was veel groter
Nee... dan zouden we breed-beeld user-icons moeten hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef -Why- het volgende:
[..]
SsssssssssssssssT.....Het is idd de mijne niet
Jip en in real life kun je dan maar beter je bril afzetten...Want anders lijkt het nog groterquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... dan zouden we breed-beeld user-icons moeten hebben.
Bril afzetten is sowieso aan te raden, gezien je foto's.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef -Why- het volgende:
[..]
Jip en in real life kun je dan maar beter je bril afzetten...Want anders lijkt het nog groter
Ja zodat je hem weer op kon zettenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Bril afzetten is sowieso aan te raden, gezien je foto's.
spijker plank sebasserquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
Spijkertje!
Mijn buurmeisje van 13 bijna 14 heeft zin in je,
ze heeft veel ervaring met zakken(rollen..) als jij.
Voel je die opwinding in je broek al ?
Trek er maar lekker aan
shit, dit topic over het hoofd gezien...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef HuHu het volgende:
Mocht je toch niet onweerstaanbare drang niet kunnen weerstaan:
Newbie Voorstel topic deeltje 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |