Ideaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef B_BOY het volgende:
moet morgen bij een vriend superpingels gaan verzamelen oftewel zoveel mogelijk ziupen zodat hij die krengen kan sparen.
yeh als hier niemand is dan moet het maar he. maarre ik ga ff wodka halen en daarna eten i suppose.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef RemcoW85 het volgende:
Tot zo ver het gesprek tegen de muur van B_BOY
oefening baart kunst ( ofzoietsquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Moet het van mij af komen, maar daar ben ik helemaal niet goed in
.
nee, maar dat wil ik wel want ik moet nieuwe schoenen hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Hey Marly.
Carmen, heb je nog geshopt vandaag, zo te zien niet, maar ik moest aftrappen.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef -Marlii- het volgende:
Weet jullie he, Marlii heeft vakantie
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef -Marlii- het volgende:
Weet jullie he, Marlii heeft vakantie
ik maandagquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet Dinsdag weer naar school
Schoolquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet Dinsdag weer naar school
Zo erg is het nietquote:
sinds wanneer mag je niet meer rollen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef VASND het volgende:
Vriend is bijna van school afgekicked omdat ie een joint zat te rollen op school (niet eens schmoken)...
das niet verkeerd die 2 dagen vrij hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo erg is het nietIk heb de komende paar maanden een rooster van 3 dagen per week, maandag en vrijdag vrij
![]()
3 dagen les, 4 dagen weekend. Heerlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das niet verkeerd die 2 dagen vrij hebben![]()
Schoenen kopen en daarna boerenkool eten. Het klinkt steeds beterquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, maar dat wil ik wel want ik moet nieuwe schoenen hebben![]()
Op school hebben wij daar een regel voor blijkbaar.. en dat mens dat hem strafte wist niet eens dat sigaretten ook drugs zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je niet meer rollen dandas toch wel wat anders dan het roken zelf dacht ik zo
je vergeet het bierquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Schoenen kopen en daarna boerenkool eten. Het klinkt steeds beter![]()
.
Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:19 schreef -Marlii- het volgende:
ik moet voor volgend jaar 4 boeken van engels uithebben
das standaard wie leest zoiets nou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezen
ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das standaard wie leest zoiets nou.
ik moet er in v6 ook nog 4 lezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezen
In mijn vrije tijd heb ik behoorlijk wat engelse boeken gelezen maar die werder niet goedgekeurd door de leraarquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das standaard wie leest zoiets nou.
wat belachelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd heb ik behoorlijk wat engelse boeken gelezen maar die werder niet goedgekeurd door de leraar![]()
Heh shit, vergeten inderdaad. Jas, schoenen gevolgd door boerenkool met worst en een flesje bier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
je vergeet het bier![]()
en ik moet ook een nieuwe jas
![]()
ja, en toen had ik geen zin meer om de saaie boeken te lezen die wel werden goedgekeurdquote:
niet echt neequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Engelse literatuur is nou eenmaal niet echt interessant voor de gemiddelde middelbare schoolleerling
Groot gelijk eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, en toen had ik geen zin meer om de saaie boeken te lezen die wel werden goedgekeurd![]()
en ik wil ook een nieuw trainingspak voor korfbal, en een nieuwe gymbroek en shirt + sporttasquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Heh shit, vergeten inderdaad. Jas, schoenen gevolgd door boerenkool met worst en een flesje bier.
en des te meer boerenkoolquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Kijk die dag gaat drukker worden dan geplanned, maar dat komt wel goed. Des te meer honger zal er zijn![]()
ik heb het net gehoordquote:
Dan kan je ze nog steeds niet pakken, ze hebben immers nog steeds niets strafbaars gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:39 schreef mstr het volgende:
wat een viezerikken die politie, ze lokken de kinderlokkers![]()
Politie lokt kinderlokkers in de val
http://www.nu.nl/news/681(...)kkers_in_de_val.html
Ja die is slechtquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat liedje, sinterklaas is dood![]()
iddquote:
ga wat leuks/nuttigs doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef B_BOY het volgende:
ik verveel me...
dat kanquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef B_BOY het volgende:
zalk gaan doucghe?
moet naar de kaakchirgu das alleen iets minderquote:
liedje!!quote:
schoonmaken is nutteloosquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
schoonmaken, geld verzamelen![]()
boerenkool kopenbier drinken
![]()
discovery channel kijken![]()
weet ik niet, maar anders kun je ook animal planet kijken, dat is ook altijd wel leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
schoonmaken is nutteloos
geld verzamelen kank niet
boerenkool kopen hoef ik niet doet me moeder wel
bier drinken doe ik niet aangezien ik nog muziekles heb
discovery kiujken? is er iets leuks op dan?
Animal Planet hebben wij hier nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
weet ik niet, maar anders kun je ook animal planet kijken, dat is ook altijd wel leuk![]()
?!??!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Animal Planet hebben wij hier niet![]()
Dan zet je hem er op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Animal Planet hebben wij hier niet![]()
B_BOY
Zit niet in ons kabelpakketquote:
Vaag zeg, wat voorn kabelpakket heb je dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zit niet in ons kabelpakket
BIj de UPC verschilt het per gemeente welke zenders er in het pakket zitten, bij ons zit toevallig animal planet er niet inquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vaag zeg, wat voorn kabelpakket heb je dan?
Dat is nu een betaal zenderquote:
Hmm oke. Ik kijk het overigens ook nooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
BIj de UPC verschilt het per gemeente welke zenders er in het pakket zitten, bij ons zit toevallig animal planet er niet in
weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is nu een betaal zender![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
mag ik een keer bij jou komen kijken?![]()
![]()
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik keek het toch nooit, dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meer
ja ik ook, maar toen werd het nickelodeon, en dat werd half talpaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meer
Dat mag wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook niet maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik keek het toch nooit, dus.
talpaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja ik ook, maar toen werd het nickelodeon, en dat werd half talpa![]()
Nee het is nog altijd Nickelodeon tot 18.00 uur dan wordt het Talpa.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
nick hebben we nooit gehad, zit ook niet in het basispakket ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
Dat word nu toch overdag voor talpa uitgezonden? Of is dat bij julie gewoon zwart?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nick hebben we nooit gehad, zit ook niet in het basispakket ofzo
ik ben de oude toch al vergeten, ik heb al zo lang geen cartoon network meer gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben wel geen nieuwe afleveringen
Ik heb al zeker 12 jaar Cartoon Networkquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ben de oude toch al vergeten, ik heb al zo lang geen cartoon network meer gezien![]()
Helemaal mee eens, alleen met vakantie is school leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:21 schreef snopprinses het volgende:
hoi..school is stom
Nee we hebben lolquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
Oh god we zitten weer op niveau hoor!
ja, maar hij heeft geld man!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een nerd met dat wazig kapsel van hem
Ik val op oudere vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk het niet, als ik eens naar je leeftijd kijk![]()
Ja rustig aan hequote:
Neem Brock dan heb je een slaaf !quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar hij heeft geld man!!
ik neem al zn geld af en dan dump ik hem en dan ga ik met ash trouwen![]()
of toch niet![]()
ze is 5 jaar jonger dan jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik val op oudere vrouwen
[..]
Ja rustig aan heen met jou ?
mmm, das waar, ja, dan doe ik dat maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neem Brock dan heb je een slaaf !
nee dan is het ook stomquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen met vakantie is school leuk![]()
Preciesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
mmm, das waar, ja, dan doe ik dat maar![]()
het is 4 jaar jongerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
18
tuurlijk geen 6 jaar jonger
pokemonquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
en dan neem ik zijn pokemon af, dan heb ik een vulpix![]()
succesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:26 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- gaat ook weer poging doen om weer mee te praten
ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat heb ik al bijna een week.
Sterkte.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef snopprinses het volgende:
morgen nog tot half 5 op school zitten
dat vond ik vet leuk man! ooit....quote:
Ik zal morgen aan je denken hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef snopprinses het volgende:
morgen nog tot half 5 op school zitten
Pokemon kaarten, ik er nooit 1 gekocht maar had vroeger toch best een mooie verzamelingquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat vond ik vet leuk man! ooit....
maar nou kijk ik het niet meer![]()
sinds al die nieuwe pokemon erbij zijn kan ik het niet meer bijhouden, met 150 pokemon was het nog wel te doen, toen kon ik ze nog herkenne, maar dat lukt nou al niet meer![]()
vakantie is voor mij nooit saai, lekker tot half 2 uitslapen elke dag enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
ik ook![]()
Alleen het is vreselijk saai![]()
mijn pokemon kaarten liggen ergens op zolder te verottenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Pokemon kaarten, ik er nooit 1 gekocht maar had vroeger toch best een mooie verzameling
Dat zei je een een half uur terug ook alquote:
Dat is netjes qua leeftijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben 1 jaar en 6 dagen ouder dan haar![]()
i will need itquote:
dankjequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zal morgen aan je denken hoor![]()
ik heb het te druk, het lukt me nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
succes![]()
gooi er een onderwerp in!![]()
15quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is netjes qua leeftijd
En hoe oud ben jij ?
Ja maar daarna heeft hij niks meer gezegt, en het topic gaat behoorlijk snelquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zei je een een half uur terug ook al
wat ben je aan het doen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb het te druk, het lukt me niet
Ja, maar ik ben er dus weer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zei je een een half uur terug ook al
die van Adje en Theoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik moet nog carnavals muziek hebben, maar ik muziek download krijg ik van dat Limburgse geklooi.
Weet iemand nog carnavals titels?
dat is geen geklooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik moet nog carnavals muziek hebben, maar ik muziek download krijg ik van dat Limburgse geklooi.
Weet iemand nog carnavals titels?
Met mij welquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er dus weer.
Alles goed?
Ja, beetje koppijn maar voor de rest alles goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alles goed?
nee, me pc viel net uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alles goed?
ik wil wat afspelen maar hij doet het nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wat ben je aan het doen dan?![]()
Stroom storing?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, me pc viel net uit
met jou?![]()
Goed hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, beetje koppijn maar voor de rest alles goed
met jou?![]()
Zie bovenstaandequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, me pc viel net uit
met jou?![]()
nee, hij was gewoon zichzelf, hij ging uit, en toen moest ik hem weer aanzetten, doet ie wel vakerquote:
succesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik wil wat afspelen maar hij doet het nietDus nu ben ik ff realplayer weer installeren in de hoop dat ie het dan missi wel doet
Wat ik gister ook al zei: Windows even opnieuw installeren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, hij was gewoon zichzelf, hij ging uit, en toen moest ik hem weer aanzetten, doet ie wel vaker![]()
ga ik na de vakantie doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wat ik gister ook al zei: Windows even opnieuw installeren.
maar nu doet ie hetquote:
waarom ná de vakantie?quote:
die zijn zo duurquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef snopprinses het volgende:
of een mac kopen
Mooiquote:
Tuulkquote:
heb ik oo zo vaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja vanavond wel, weet alleen niet waarom.
ze zijn niet overdreven duur hoor vergeleken met een gewone pc..ligt maar eraan wat je precies wiltquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
die zijn zo duur![]()
[..]
Mooi![]()
Is een middagje werk en dan ben je klaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
omdat ik de vakantie niet doorkom zonder mijn pc
Haha, maar dat is weer wat anders dan dat ik nu heb. Weet niet wat het isquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
heb ik oo zo vaak![]()
een keer tijdens een toets schoot ik helemaal in de lach om niks![]()
Mên, dan heb je echt geen levenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
omdat ik de vakantie niet doorkom zonder mijn pc
Juist, even installeren de benodigde programma's erop zetten en hij werkt weer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is een middagje werk en dan ben je klaar
toen mijn pa hem de vorige keer opnieuw installeerde duurde dat een dagquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is een middagje werk en dan ben je klaar
moet ze dat wel met je willen doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef mstr het volgende:
[..]
een leuke chick ook, en die kan je nog neuqen ook![]()
dat valt heus wel meequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mên, dan heb je echt geen leven
Als mijn pa het doet duurt het wel 2 dagen, daarom doe ik het ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
toen mijn pa hem de vorige keer opnieuw installeerde duurde dat een dag![]()
Hoeft nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet ze dat wel met je willen doen.
Ja dus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat valt heus wel mee
iedereen is op wintersport![]()
ik ben thuisquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat valt heus wel mee
iedereen is op wintersport![]()
Ik vind 1300 euro voor een pc nog wel aardig duurquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ze zijn niet overdreven duur hoor vergeleken met een gewone pc..ligt maar eraan wat je precies wilt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze heeft enkel pech als ze het niet wilt
.
dus is er verder niks te doen in dit gat dan tv kijken en achter de pc zitten of smsen maar me btg is opquote:
mijn laptop 1200 inclusief 2 jaar garantiequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind 1300 euro voor een pc nog wel aardig duur![]()
Mijn pc koste ongeveer 700 euro
Tot strakjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:46 schreef carmiie het volgende:
ik ga koffie drinken en tv kijken enzo, tot half 11 ofzo![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze heeft enkel pech als ze het niet wilt
.
Same here, moet hem alleen wel delen met mn ouders broertje en zusje, mja beter dan alles zelf moeten betalenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Ayaxola het volgende:
Tering, dat vind ik echt veel geld voor een PC, ik heb geen eigen, dus ben daar eigenlijk ook helemaal geen geld aan kwijt![]()
IK ben nu ook aan het sparen voor een laptopquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mijn laptop 1200 inclusief 2 jaar garantie
Das niet verkeerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
IK ben nu ook aan het sparen voor een laptop
Acer Aspire 3003Lmi
700 euro![]()
Ik heb er wel 700 euro voor over om een eigen PC te hebben, ik werd helemaal gek van mijn zusje die er ook op wou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Same here, moet hem alleen wel delen met mn ouders broertje en zusje, mja beter dan alles zelf moeten betalen
Ja, dat heb ik ook, maar dat gaat eigenlijk primaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Same here, moet hem alleen wel delen met mn ouders broertje en zusje, mja beter dan alles zelf moeten betalen
wij hebben ook nog wel laptop thuis, staat naast de gewone pc maar probleem is dat daar geen internet op zitquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef snopprinses het volgende:
nja ik moet wel eigen laptop/pc hebben voor school en werk. Anders kon ik nooit wat op tijd af hebben
Als je de onderdelen los koopt en zelf in elkaar bouwt kun je voor 700 euro een prima pc samenstellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb er wel 700 euro voor over om een eigen PC te hebben, ik werd helemaal gek van mijn zusje die er ook op wou.
Ik heb een laptopquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
IK ben nu ook aan het sparen voor een laptop
Acer Aspire 3003Lmi
700 euro![]()
Daaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, maar dat gaat eigenlijk prima![]()
Heb ik ook gedaan. Maarja niet iedereen kan zelf een PC in elkaar zettenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je de onderdelen los koopt en zelf in elkaar bout kun je voor 700 euro een prima pc samenstellen
nog goedkoper zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Maarja niet iedereen kan zelf een PC in elkaar zetten
Had dat ook ja. Word je lekker savonds van dat ding weggeschopt, in mijn geval door mijn ma. Nu geen last meer van, alleen heel zelden als broer of zus ff langs komen (wonen op zichzelf). Dat is dan weer minder erg, alleen komen ze vaak wel op het moment dat ik ergens mee bezig benquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb er wel 700 euro voor over om een eigen PC te hebben, ik werd helemaal gek van mijn zusje die er ook op wou.
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk te installeren?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij hebben ook nog wel laptop thuis, staat naast de gewone pc maar probleem is dat daar geen internet op zit
Nou en? Tis toch pubers onder mekaar over computers?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef mstr het volgende:
dit is een discussie voor in ut digitale honk!
En bijna iedereen kent wel iemadn die het wel kanquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die is mooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef snopprinses het volgende:
hier ben ik voor aant sparen en voor een nieuw drumstel
mn oudesr willen niet dat daar ook internet komt (zit er wel op, kwestie van stekkertje er in stoppen) maar ze zijn bang dat we dan op pc én laptop alleen maar op internet gaan zittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk te installeren?
ohyeahquote:
dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mn oudesr willen niet dat daar ook internet komt (zit er wel op, kwestie van stekkertje er in stoppen) maar ze zijn bang dat we dan op pc én laptop alleen maar op internet gaan zitten
herkenbaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mn oudesr willen niet dat daar ook internet komt (zit er wel op, kwestie van stekkertje er in stoppen) maar ze zijn bang dat we dan op pc én laptop alleen maar op internet gaan zitten
daarom mag ik ook geen eigenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
herkenbaar
Mijn moeder was er eerst ook een beetje op tegen dat ik een internetkabel naar mijn kamer legde
heb ik geen zin inquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef mstr het volgende:
wie zet er alvast een nieuwe klaar?
De laatste moet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef mstr het volgende:
wie zet er alvast een nieuwe klaar?
Je kunt je posts daarop aanpassen ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |