Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:19 schreef -Marlii- het volgende:
ik moet voor volgend jaar 4 boeken van engels uithebben
das standaard wie leest zoiets nou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezen
ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das standaard wie leest zoiets nou.
ik moet er in v6 ook nog 4 lezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezen
In mijn vrije tijd heb ik behoorlijk wat engelse boeken gelezen maar die werder niet goedgekeurd door de leraarquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das standaard wie leest zoiets nou.
wat belachelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd heb ik behoorlijk wat engelse boeken gelezen maar die werder niet goedgekeurd door de leraar![]()
Heh shit, vergeten inderdaad. Jas, schoenen gevolgd door boerenkool met worst en een flesje bier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
je vergeet het bier![]()
en ik moet ook een nieuwe jas
![]()
ja, en toen had ik geen zin meer om de saaie boeken te lezen die wel werden goedgekeurdquote:
niet echt neequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Engelse literatuur is nou eenmaal niet echt interessant voor de gemiddelde middelbare schoolleerling
Groot gelijk eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, en toen had ik geen zin meer om de saaie boeken te lezen die wel werden goedgekeurd![]()
en ik wil ook een nieuw trainingspak voor korfbal, en een nieuwe gymbroek en shirt + sporttasquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Heh shit, vergeten inderdaad. Jas, schoenen gevolgd door boerenkool met worst en een flesje bier.
en des te meer boerenkoolquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Kijk die dag gaat drukker worden dan geplanned, maar dat komt wel goed. Des te meer honger zal er zijn![]()
ik heb het net gehoordquote:
Dan kan je ze nog steeds niet pakken, ze hebben immers nog steeds niets strafbaars gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:39 schreef mstr het volgende:
wat een viezerikken die politie, ze lokken de kinderlokkers![]()
Politie lokt kinderlokkers in de val
http://www.nu.nl/news/681(...)kkers_in_de_val.html
Ja die is slechtquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat liedje, sinterklaas is dood![]()
iddquote:
ga wat leuks/nuttigs doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef B_BOY het volgende:
ik verveel me...
dat kanquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef B_BOY het volgende:
zalk gaan doucghe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |