ik maandagquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet Dinsdag weer naar school
Schoolquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet Dinsdag weer naar school
Zo erg is het nietquote:
sinds wanneer mag je niet meer rollen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef VASND het volgende:
Vriend is bijna van school afgekicked omdat ie een joint zat te rollen op school (niet eens schmoken)...
das niet verkeerd die 2 dagen vrij hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo erg is het nietIk heb de komende paar maanden een rooster van 3 dagen per week, maandag en vrijdag vrij
![]()
3 dagen les, 4 dagen weekend. Heerlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das niet verkeerd die 2 dagen vrij hebben![]()
Schoenen kopen en daarna boerenkool eten. Het klinkt steeds beterquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, maar dat wil ik wel want ik moet nieuwe schoenen hebben![]()
Op school hebben wij daar een regel voor blijkbaar.. en dat mens dat hem strafte wist niet eens dat sigaretten ook drugs zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je niet meer rollen dandas toch wel wat anders dan het roken zelf dacht ik zo
je vergeet het bierquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Schoenen kopen en daarna boerenkool eten. Het klinkt steeds beter![]()
.
Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:19 schreef -Marlii- het volgende:
ik moet voor volgend jaar 4 boeken van engels uithebben
das standaard wie leest zoiets nou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezen
ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das standaard wie leest zoiets nou.
ik moet er in v6 ook nog 4 lezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moest op de havo ook 4 engelse boeken lezen, verslagen die ik had gemaakt waren allemaal goed maar ik heb geen enkel boek gelezen
In mijn vrije tijd heb ik behoorlijk wat engelse boeken gelezen maar die werder niet goedgekeurd door de leraarquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das standaard wie leest zoiets nou.
wat belachelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd heb ik behoorlijk wat engelse boeken gelezen maar die werder niet goedgekeurd door de leraar![]()
Heh shit, vergeten inderdaad. Jas, schoenen gevolgd door boerenkool met worst en een flesje bier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
je vergeet het bier![]()
en ik moet ook een nieuwe jas
![]()
ja, en toen had ik geen zin meer om de saaie boeken te lezen die wel werden goedgekeurdquote:
niet echt neequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Engelse literatuur is nou eenmaal niet echt interessant voor de gemiddelde middelbare schoolleerling
Groot gelijk eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, en toen had ik geen zin meer om de saaie boeken te lezen die wel werden goedgekeurd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |