vakantie is voor mij nooit saai, lekker tot half 2 uitslapen elke dag enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
ik ook![]()
Alleen het is vreselijk saai![]()
mijn pokemon kaarten liggen ergens op zolder te verottenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Pokemon kaarten, ik er nooit 1 gekocht maar had vroeger toch best een mooie verzameling
Dat zei je een een half uur terug ook alquote:
Dat is netjes qua leeftijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben 1 jaar en 6 dagen ouder dan haar![]()
i will need itquote:
dankjequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zal morgen aan je denken hoor![]()
ik heb het te druk, het lukt me nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
succes![]()
gooi er een onderwerp in!![]()
15quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is netjes qua leeftijd
En hoe oud ben jij ?
Ja maar daarna heeft hij niks meer gezegt, en het topic gaat behoorlijk snelquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zei je een een half uur terug ook al
wat ben je aan het doen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb het te druk, het lukt me niet
Ja, maar ik ben er dus weer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zei je een een half uur terug ook al
die van Adje en Theoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik moet nog carnavals muziek hebben, maar ik muziek download krijg ik van dat Limburgse geklooi.
Weet iemand nog carnavals titels?
dat is geen geklooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik moet nog carnavals muziek hebben, maar ik muziek download krijg ik van dat Limburgse geklooi.
Weet iemand nog carnavals titels?
Met mij welquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er dus weer.
Alles goed?
Ja, beetje koppijn maar voor de rest alles goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alles goed?
nee, me pc viel net uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alles goed?
ik wil wat afspelen maar hij doet het nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wat ben je aan het doen dan?![]()
Stroom storing?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, me pc viel net uit
met jou?![]()
Goed hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, beetje koppijn maar voor de rest alles goed
met jou?![]()
Zie bovenstaandequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, me pc viel net uit
met jou?![]()
nee, hij was gewoon zichzelf, hij ging uit, en toen moest ik hem weer aanzetten, doet ie wel vakerquote:
succesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik wil wat afspelen maar hij doet het nietDus nu ben ik ff realplayer weer installeren in de hoop dat ie het dan missi wel doet
Wat ik gister ook al zei: Windows even opnieuw installeren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, hij was gewoon zichzelf, hij ging uit, en toen moest ik hem weer aanzetten, doet ie wel vaker![]()
ga ik na de vakantie doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wat ik gister ook al zei: Windows even opnieuw installeren.
maar nu doet ie hetquote:
waarom ná de vakantie?quote:
die zijn zo duurquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef snopprinses het volgende:
of een mac kopen
Mooiquote:
Tuulkquote:
heb ik oo zo vaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja vanavond wel, weet alleen niet waarom.
ze zijn niet overdreven duur hoor vergeleken met een gewone pc..ligt maar eraan wat je precies wiltquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
die zijn zo duur![]()
[..]
Mooi![]()
Is een middagje werk en dan ben je klaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
omdat ik de vakantie niet doorkom zonder mijn pc
Haha, maar dat is weer wat anders dan dat ik nu heb. Weet niet wat het isquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
heb ik oo zo vaak![]()
een keer tijdens een toets schoot ik helemaal in de lach om niks![]()
Mên, dan heb je echt geen levenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
omdat ik de vakantie niet doorkom zonder mijn pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |