Zoiets?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef Solopeople het volgende:
Hou je bek toch, vieze pauper.
in blijdorp zitten 4 hyena's waarvan er eentje sinds kort apart word gehouden omdat hij werd gepest door de andere driequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:20 schreef pberends het volgende:
...Volgens mij zijn wij het enige diersoort op deze planeet die dat doen.
Je gaat vragen stellen over ene stelling die je net zelf hebt verzonnen. Snap ik dat je dan afzeiktopics krijgtquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:20 schreef pberends het volgende:
Lijkt mij dat het in Japan veel minder is. Speelt rijkdom een rol? Wat zijn de invloeden hierop geweest?
Ik moest er van gniffelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
In Japan doen ze het ook hoor, alleen versta je het dan niet.
als het tenminste humoristisch is, dan wel ja....quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:41 schreef MrBean het volgende:
Dat doet men voor het vrouwtje. Vrouwtjes vallen als een blok voor mannetjes die met bijdehante opmerkingen iemand naar beneden praten.
Precies. Vrouwen zijn de reden waarom er ellende is op de wereld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:45 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
als het tenminste humoristisch is, dan wel ja....
Echt niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:41 schreef MrBean het volgende:
Dat doet men voor het vrouwtje. Vrouwtjes vallen als een blok voor mannetjes die met bijdehante opmerkingen iemand naar beneden praten.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef MrBean het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen zijn de reden waarom er ellende is op de wereld.
1. mens is geen dierquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:20 schreef pberends het volgende:
Volgens mij zijn wij het enige diersoort op deze planeet die dat doen. Elk verbaal lekker afzeiken.
Ach. In theorie wel ...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Daar krijgen vrouwen een afknapper van.
Vrouwen vallen dan juist eerder op de persoon die wordt vernederd.
ander topic misschien, maar de kwalificatie mens en dier is door ons zelf verzonnen. we zijn gewoon een zoogdierquote:
Ik dacht altijd dat vrouwen op zelfverzekerde dominante mannen vallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Daar krijgen vrouwen een afknapper van.
Vrouwen vallen dan juist eerder op de persoon die wordt vernederd.
je moest nu toch al weten dat vrouwen de meest chaotische wezens op deze planeet zijn en op alles kunnen vallen EN afknappenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef bozewolf het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen op zelfverzekerde dominante mannen vallen![]()
Idd. women love men who treat them badquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef bozewolf het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen op zelfverzekerde dominante mannen vallen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Idd. women love men who treat them bad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |