Ja, ik had geen zin in een wadlooptopic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:02 schreef Sunjammer het volgende:
Stormlooptopic.
Mja, en op een stel natte homo's zit niemand te wachten, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:05 schreef Sunjammer het volgende:
Dan zou het een natlooptopic worden.
Mwah.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, en op een stel natte homo's zit niemand te wachten, denk ik.
Zeiken over?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:09 schreef davidov het volgende:
ouders zeiken non stop aan mn oren.
Heb je een heerlijke droom, maken ze je wakker met dit....
En ik heb al zo snel een ochtend humeur![]()
![]()
Pfff dat is de druppel, de ham voor de tosti is op!![]()
Over dat de ham op is...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeiken over?
Of een verkeerd opeetbeleid!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat noem ik een verkeerd inkoopbeleid.
Als het aan zijn ouder ligt, duurt dat nog maar kort.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef Sunjammer het volgende:
Of een verkeerd langetermijnbeleid.
Alles wat ik wel en niet doe.quote:
Oh heerlijk, zelfmedelijkden van je ouders. Dat doet het altijd goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Alles wat ik wel en niet doe.
Studie, werken, coming out, opstaan, opruimen, etc etc gewoon alles wat ze kunnen bedenken.
En dat samen met het momenteel gebruikelijke mij de schuld geven van dingen.
Dat mn vader nu kapot is dat het door mij komt, sorry maar ten eerste ben ik het daar niet mee eens.
Ten tweede kan ik even niet erg veel medelijden met hem hebben
Ik overleef het wel maar ik ken leukere manieren van wakker worden
*voedsel vervanger voor tosti zoekt*
Ja, maar die heeft dan weer geen pinpas.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
Och, als het aan de kat lag, kocht ze Whiskas.
Zit wel een bepaalde logica in ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft dan weer geen pinpas.
Een coming out is ook onzin.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Coming-Out en erg GGD-woord.
Eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een coming out is ook onzin.
zou het wel moeten zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een coming out is ook onzin.
Je maakt volgens mij zelf wel uit waar je de slaapkamer mee uitkomt.quote:
Hm, nee, niet echt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmmm, nooit geweten dat Mark Labrand zo'n lekker ding was.
Wiesda?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmmm, nooit geweten dat Mark Labrand zo'n lekker ding was.
Zo valt dus de onder de 20-bevolking van Gay.nl ongeveer samen te vatten.quote:ick is:
gek
lief
ijdel
zingen
shoppuh
whitneyfan(a)
xtinafan(a)
bitchy
eigenwijs
r&b/soul/gospel
C0mpl3t3 m3nt4l r3t4rds. Complete mental retards. Maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zo valt dus de onder de 20-bevolking van Gay.nl ongeveer samen te vatten.
Moge zij met het hoofd naar beneden van de Dom afgesodemieterd worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
C0mpl3t3 m3nt4l r3t4rds. Complete mental retards. Maar dat is mijn mening.
Dan wordt het iig lekker rustig daar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moge zij met het hoofd naar beneden van de Dom afgesodemieterd worden.
Jezelf incluis, dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:58 schreef TehRockstar het volgende:
Zo valt dus de onder de 20-bevolking van Gay.nl ongeveer samen te vatten.
Liever niet, dat geeft zo'n rommel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:00 schreef TehRockstar het volgende:
Moge zij met het hoofd naar beneden van de Dom afgesodemieterd worden.
15 n dan al nudieshots! Waar gaat het heen.. en dat aluminiumfoliejasje van de 2e is net zo ergquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'ongeveer'.
Nee, ik en enkele uitzonderingen horen daar dus niet bij.
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Die ken ik beide.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'ongeveer'.
Nee, ik en enkele uitzonderingen horen daar dus niet bij.
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
* TehRockstar was 12 en fietste naar school.quote:
Ik zeg dat ik ze ken, niet dat ik ze heb geneukt.quote:
die DJ die je hot vind is ook een kiddy.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik ze ken, niet dat ik ze heb geneukt.
18 moet net kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef Manias het volgende:
[..]
die DJ die je hot vind is ook een kiddy.....*pest*
Je ontkent ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ken je een 15-jarige?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, heb ik wel een naam hoog te houden.quote:
Slet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, heb ik wel een naam hoog te houden.
I'm a man of wealth and tastequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Slet.. Waarom ken jij dan weer de enige 2 leuke jongens op heel Gay.nl.
Ah, sugardaddyquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
I'm a man of wealth and taste
Met minderjarige rentboys die je van Gay.nl plukt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
I'm a man of wealth and taste
Ben je jaloers op SAJ of op de rentboys?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met minderjarige rentboys die je van Gay.nl plukt!
Mijn naam blijft uit zichzelf hoog genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In tegenstelling tot jou, heb ik wel een naam hoog te houden.
Ik gok beide.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben je jaloers op SAJ of op de rentboys?
SAJ.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben je jaloers op SAJ of op de rentboys?
Daarna zegt hij hetzelfde tegen jou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Vrij
Zometeen naar de hypotheekmeneer
"Ken ik ff vange?"
nee dat zegt de notaris uit naam van de trudoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daarna zegt hij hetzelfde tegen jou.
als het daar dan maar bij blijft en hij achteraf niet roept van "Foutje, bedankt"quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Vrij
Zometeen naar de hypotheekmeneer
"Ken ik ff vange?"
"Foutje. Getekend onder invloed van pijnstillers". Woopsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het daar dan maar bij blijft en hij achteraf niet roept van "Foutje, bedankt"![]()
als je dan maar niet een eigen verklaring moet tekenen van te voren zoals moet u medecijnen slikken, of bent u onder behandeling van een psychiater geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Foutje. Getekend onder invloed van pijnstillers". Woops
ook met Blubberzwijn muziekjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Hallo allemaal
ik voel mij geneigd tot Blubberzwijnische uitspraken omtrent mijn gemoedstoestand.
Nou ja, hahai op deze donderdag
Ik wist het.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef Waxxer het volgende:
Mijn leven is één en al Blubberzwijn, Stroekie.
Niet nodig, ze komen naar mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met minderjarige rentboys die je van Gay.nl plukt!
En dat gevoel is wederzijds rukkie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
SAJ.
Niet op de rentboys, SAJ zelf vind ik niks aan.
Ze komen op je af alsof je een dikke zakenman bent in een Thais kinderbordeel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet nodig, ze komen naar mij.
Met vrolijke kinderen voor kinderen liedjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef Waxxer het volgende:
Mijn leven is één en al Blubberzwijn, Stroekie.
Wat schattig, heb ik je beledigd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat gevoel is wederzijds rukkie.
Nounounounou vind je dįt niet wat grof?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met vrolijke kinderen voor kinderen liedjes![]()
Het lijkt nog maar dagen geleden dat ik giechelend van mijn bed afrolde bij het horen van het tietenlied.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou vind je dįt niet wat grof?!
Ik ben alleen geen dikke zakenman. Daar zit het verschil.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze komen op je af alsof je een dikke zakenman bent in een Thais kinderbordeel.
Daar is meer voor nodig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat schattig, heb ik je beledigd?.
Het was een metafoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben alleen geen dikke zakenman. Daar zit het verschil.
Het tietenlied??quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het lijkt nog maar dagen geleden dat ik giechelend van mijn bed afrolde bij het horen van het tietenlied.
Oh, wacht..
Hier ook hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het tietenlied??
Trouwens, de gymnasiumkinderen hiero hebben vakantie
http://www.lyricsbox.com/(...)tenlied-21gftjk.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het tietenlied??
Trouwens, de gymnasiumkinderen hiero hebben vakantie
De doorbraak van zangeres Elize...quote:
En gymnasiumkinderen hebben vaak een Harry Potter-kapsel, waar de vmbo-rage het op 50 Cent houdtquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
http://www.lyricsbox.com/(...)tenlied-21gftjk.html
Discosletjequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef whistler0305 het volgende:
Ik heb echt ff moeten opzoeken wie EliZe nou is...![]()
Nee thais zijn ze niet nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het was een metafoor.
Het zijn toch ook geen Thaise kindersletjes?
Een Harry Potter-kapsel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En gymnasiumkinderen hebben vaak een Harry Potter-kapsel, waar de vmbo-rage het op 50 Cent houdten ze zijn aardig en behulpzaam (gymn.), ook voor elkaar. En ze praten over intelligente, wereldse dingen met elkaar enzo. Er is echt een wezenlijk verschil tussen gymnasten en vmbo'ers
Elize is een zangeresje met een groot voorhoofd en rare tietjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef whistler0305 het volgende:
Nounounounounou wil je je verbaal ook even op je eigen niveau uiten??quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een Harry Potter-kapsel?
Ik ben inderdaad van mening dat VMBO-kinderen voornamelijk hun mondje moeten houden en verder moeten gaan met putjes schrobben in plaats van in grote ontevredenheid hun ongeletterde kankermuil open te trekken. Altijd piepen en klagen en zeuren in hun stomme bijstandswoningen.
![]()
. Vakantie is fijn.
Ik raak altijd zo opgewonden (op de verkeerde manier) als het over VMBO gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounou wil je je verbaal ook even op je eigen niveau uiten??![]()
Naja straks heb je weer toetsen enzo en dan zeggen ze "goed zooooooo!!!" tegen jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik raak altijd zo opgewonden (op de verkeerde manier) als het over VMBO gaat.
Ja!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja straks heb je weer toetsen enzo en dan zeggen ze "goed zooooooo!!!" tegen jou
dat was ook mijn conclusie jaquote:
Nix mis mee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
dat was ook mijn conclusie ja![]()
Zou'k niet al te hard roepen. Er zijn zat mavo luitjes die een traject van mavo-mbo-hbo-wo hebben afgelegd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een Harry Potter-kapsel?
Ik ben inderdaad van mening dat VMBO-kinderen voornamelijk hun mondje moeten houden en verder moeten gaan met putjes schrobben in plaats van in grote ontevredenheid hun ongeletterde kankermuil open te trekken. Altijd piepen en klagen en zeuren in hun stomme bijstandswoningen.
zegt ook meer over mijquote:
Sommige kunnen dan ook wel lief zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Zou'k niet al te hard roepen. Er zijn zat mavo luitjes die een traject van mavo-mbo-hbo-wo hebben afgelegd.![]()
Ik vond het al vreemd hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou vind je dįt niet wat grof?!
Nou nou dat was me ook een verrijking van het Nederlandse muziekreportoire afgelopen zomerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef whistler0305 het volgende:
Wat is 'lief'?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sommige kunnen dan ook wel lief zijn.
Ja ik ben ook op de MAVO begonnenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zou'k niet al te hard roepen. Er zijn zat mavo luitjes die een traject van mavo-mbo-hbo-wo hebben afgelegd.![]()
*zucht*quote:
"Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: Het is een lief kind."quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef TehRockstar het volgende:
*zucht*
lief2 (bn.)
1 geliefd, dierbaar
2 aardig van karakter => engelachtig
3 bevallig, mooi om te zien
Kies maar.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: Het is een lief kind."
(Herman Finkers)
Waarom zeg je dat dan niet meteen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:45 schreef TehRockstar het volgende:
Dat bedoel ik.
Soms heb ik een idee al in m'n hoofd maar is er wat meer hulp voor nodig om het naar voren te halen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet meteen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
Soms heb ik een idee al in m'n hoofd maar is er wat meer hulp voor nodig om het naar voren te halen.
Ja.quote:
Intrigerende MSN-gesprekken hebben gymnasiumkindertjes ook. He.quote:Rijk - Mathilde et Rijk, Osdorp Poessie for laaif! zegt:
maarja
Rijk&Mathilde: Osdorp poessie for laif zegt:
jawel
ik ben die hard neger
duh
Rijk - Mathilde et Rijk, Osdorp Poessie for laaif! zegt:
geil
dan kunnen we opwindende negersecks hebben
en dan roepen we oela oela
in onze rieten rimboerokjes
Intrigerend zou niet mijn eerste keus zijn ter beschrijving van een dergelijk msn-gesprek...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:57 schreef TehRockstar het volgende:
Intrigerende MSN-gesprekken hebben gymnasiumkindertjes ook. He.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Intrigerend zou niet mijn eerste keus zijn ter beschrijving van een dergelijk msn-gesprek...
Dit wel?quote:Rijk&Mathilde: Osdorp poessie for laif zegt:
yo yo
totally duuude
zooooo G
Rijk - Mathilde et Rijk, Osdorp Poessie for life! yoyonigger zegt:
je klinkt zo Rocket Power
Ihl
het is vies
Het wordt er niet direct verheffender op. Wellicht dat een socioloog er enige intrigerendheid aan kan ontlenen. Maar dat is gelukkig niet mijn vakgebied.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het wordt er niet direct verheffender op. Wellicht dat een socioloog er enige intrigerendheid aan kan ontlenen. Maar dat is gelukkig niet mijn vakgebied.
Hooguit gewoon tuig. Ik zie je nog niet direct op het niveau van Don Corleone.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef TehRockstar het volgende:
Jammer.. Wij zijn namelijk wel dé gangsters van Osdorp.
Welke film?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond naar Nailpin en morgen met Robin naar de filmyay
Wie is Robin? Een van je faghags of een leuke jongen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond naar Nailpin en morgen met Robin naar de filmyay
Robin is een leuke jongen en goede vriend.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wie is Robin? Een van je faghags of een leuke jongen?
Je staat onder de douche? Het galmt zo...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef Sunjammer het volgende:
*lalalalala*
en
*lalalalaaaaaaaalalalalala*
Hij gaat vandaag zn Pathe Unlimited aanschaffen..geen idee dusquote:
Nee, dat wil ik mijn collega's niet aandoen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je staat onder de douche? Het galmt zo...
Spannendquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij gaat vandaag zn Pathe Unlimited aanschaffen..geen idee dus![]()
Foto.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Robin is een leuke jongen en goede vriend.
Wat enorm sociaal weer van je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef Sunjammer het volgende:
Nee, dat wil ik mijn collega's niet aandoen.
www.gay.nl/robinitalianoquote:
Meervoud nog wel!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb mijn momenten.
Aha.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.gay.nl/robinitaliano
Erg toffe gozer.quote:
Hij moet alleen leren lachen op foto'squote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij moet alleen leren lachen op foto's
Dan vanaf hier een hele snelle zwaai en hoi naar Andyviequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:29 schreef Andyvie het volgende:
Zo en nu is het na een enorn chaotische dag eindelijk weekend en heb ik precies 3 minuten nog voor ik naar de bus moet rennen om richting mijn ouders te gaan voor de verjaardag van mijn vader....*haast*
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
obsessie!
Allemaal subjectieve begrippen, heb ik niks aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*zucht*
lief2 (bn.)
1 geliefd, dierbaar
2 aardig van karakter => engelachtig
3 bevallig, mooi om te zien
Kies maar.
Ik deed: Atheneum - Havo *afgeschopt* - werken - mbo - werken - hboquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook op de MAVO begonnen
en kijk eens waar het mij gebracht heeft![]()
heb al reeds jaren geleden de begeerde status als hardwerkende burgerman bereikt![]()
geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stroekie:
Ik ben nu seizoen 4 op DVD aan het branden van 24...zijn de extra's de moeite waard of kan k die DVD skippen?
Mwjah ik heb een week extra voor de box dus komt wel goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee
ik heb alleen maar "illegale" dingen gedaan en gekeken
dus ik weet niet wat ze er aan extra's bijgestopt hebben
wel heb ik alle afleveringen van 24 insite op de site van Fox gekeken van seizoen 4
En toch weer elke keer begonnen en met zelfdisipline stappen verder gekomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik deed: Atheneum - Havo *afgeschopt* - werken - mbo - werken - hbo
Beetje zwaar puberteitje gehad
Veel plezierquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu naar huis
kan ik mooi eens onderweg bedenken of en zo ja hoe ik mezelf vanaf verkleed naar de Meezing Bioscoop stuur voor de Sound of Music![]()
![]()
thankxquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Veel plezier
BERGEN!!!!!
Erg leuk om te doen
I knowquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja krijg een taje met spullen .o.a. met stukje gordijnstof om mee te zwaaien![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know
Ben nog in Cinerama geweest
'quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
en heb een stem als een schorre kraai en ben snot verkouden
maar ik zal straks wel verslag uitbrengen
Er is bij mij op mijn 15e het syndroom van Asperger gediagnosticeerd, terwijl er een lastige thuissituatie was (ik ga niet in details). Enfin, ik volgde voor mij compleet verkeerd onderwijs (omdat sommigen denken pedagogisch progressief te zijn - ik volgde Montessori onderwijs), heel veel dingen gingen aan mij voorbij en ik raakte gedemotiveerd. Ik ben op een gegeven moment van havo4 afgeschopt, ben toen een half jaartje gaan werken (kluswerk, beviel me prima trouwens), want ik kon pas later met het mbo beginnen (dat kan als je havo3 hebt afgerond), en toen ben met het mbo begonnen, en gaandeweg ben ik zeer gemotiveerd geraakt, en ik kreeg mijn eigenwaarde terug. En dat was redelijk traditioneel onderwijs. Nu volg ik 't hbo, en 'k ben best gemotiveerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En toch weer elke keer begonnen en met zelfdisipline stappen verder gekomen![]()
Bij mij was het juist andersom
MAVO en MBO waren eigenlijk te licht en heb ik op mijn sloffen gedaan
op HBO moest ik pas vol aan de bak, en dat was veel te gezellig en heeft daarom ook 5,5 jaar geduurt in plaats van de standaard 4![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu naar huis
kan ik mooi eens onderweg bedenken of en zo ja hoe ik mezelf vanaf verkleed naar de Meezing Bioscoop stuur voor de Sound of Music![]()
![]()
Moet je wel rap wezen,quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben na het nie thalen van Havo3 van school gegaan..toen een half jaar MBO..niet mijn ding en nu al 2 jaar geen school en hopelijk in september wel weer terug naar de HAVO
OMG! Je bedoelt dat dit niet alleen in de fantasie van de schrijvers van Will & Grace bestaat? Yikes!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu naar huis
![]()
Volwassenonderwijs..quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je wel rap wezen,
ik bedoel, ik zit zo af en toe tussen jochies van onder de 20
Hmja, ik heb als 20 jarig jochie ook wel es onderwijs gegeven aan herintredersquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
OMG! Je bedoelt dat dit niet alleen in de fantasie van de schrijvers van Will & Grace bestaat? Yikes!
En fout!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geweldig om een keer mee te maken.!
Hoezeequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hmja, ik heb als 20 jarig jochie ook wel es onderwijs gegeven aan herintreders![]()
'k Had zelf zoiets van: Als ik maar een vak kan beoefenen. Na het MBO had ik niet het gevoel dat ik gekwalificeerd genoeg was. Maar nu ik op 't HBO zit, merk ik toch wel dat dat in in de buurt komtquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoezee
Zie wel..zolang k dat diploma maar heb en doorkan naar die HBO!
Ik kan uit de eerste hand vertellen dat die in het echt ook erg leuk zijn... Vermoeiend, maar leuk... toch minstens voor een keertjequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geweldig fout!
Maar die aflevering was leuk
Net zoiets als:quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
Bedrijven die een brief met "Geachte heer" beginnen... en dan in de eerste zin schrijven "Hartelijk dank voor jouw inschrijving.".
Volgens mij heb jij net zo'n kutdag achter de rug als ik.quote:
Volgende week woensdag nu al afzeggen...? nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:14 schreef Cairon het volgende:
http://www.popcultureshock.com/features.php?id=1294
Denk het ook wel, hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:17 schreef Cairon het volgende:
niet vanavond, morgen is mijn feestje en Ang3l is uitgenodigd, en Ang3l komt ook gewoon heel braaf
Alsof iemand jouw feestje wil missen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:17 schreef Cairon het volgende:
niet vanavond, morgen is mijn feestje en Ang3l is uitgenodigd, en Ang3l komt ook gewoon heel braaf
Anders was je alleen geweest en dat had ook niet leuk geweest.quote:
Ja, maar die boeien niet, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef Cairon het volgende:
en zat mensen willen mijn feestje missen!
Nee waarom, zie ik eruit als een bouwvakker die aan het werk is aan de Noord-Zuidlijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:25 schreef Cairon het volgende:
SAJ moet je trouwens niet werken? Je weet wel... achter Centraal Station?
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het een fijne dag was..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij net zo'n kutdag achter de rug als ik.
Ach het is nel 4 maart moet je maar denken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het een fijne dag was..
Volgens mij ben jij al een tijdje niet meer in Amsterdam geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef Cairon het volgende:
geen bouwvakker, maar wel een meisje-van-de-nacht of beter gezegd een wat forsere dame-van-plezier
En dat moet m'n hele leven goedmaken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach het is nel 4 maart moet je maar denken.
Natuurlijk er staat een orgie in het verschiet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dat moet m'n hele leven goedmaken?
Ik pleurde zondag bijna die bouwput op het rokin in..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al een tijdje niet meer in Amsterdam geweest.
Wat weet jij meer dan ik?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Natuurlijk er staat een orgie in het verschiet.
Ik woon er, ik weet wat er allemaal te koop is in de stad.quote:
Loods me daar eens heen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik woon er, ik weet wat er allemaal te koop is in de stad.
Daar heb je dan ook niks te zoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik pleurde zondag bijna die bouwput op het rokin in..
Ik moest daar lopen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook niks te zoeken.
Ohw.. nou, dan niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kom niet zei ik toch?
Gij zult met zijn jatten niet pikken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef Ang3l het volgende:
AUW
ik heb m'n jatten verbrand aan het pannetje met de beenham van de popocatepetl
Jou?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie wil je dood hebben?
Jamaar de serveerster vroeg of ik ff aan wilde pakken... AUW SODEJU HOER DAT IS HEET!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gij zult met zijn jatten niet pikken.
Dat gaat wel snel hé?quote:
Klinkt als een druk, maar enerverend daggie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben vandaag de hypotheek gaan tekenenen het huis gaan opmeten, alle hoeken en kierenn, en foto's gaan maken
en kadootjes gekocht voor Cairon
en uit eten geweest
Hij wilde geen relatie?quote:
... ja dta mag jij komne wittenquote:
Dan mag jij komen wittenquote:
Je moet gewoon wat rustiger aan doen, Parker Parkinson.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan mag jij komen witten![]()
Je weet toch zo onderhand wel dat ik alle laatste 2 letters omdraai
dan word dna
een wordt ene
komen wordt komnedrama drama, ik typ te snel voor m'n vingers
Links of rechts?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net m'n hand verpletterd onder een gigantische houten reiskoffer.
Zal idd wel vervelend zijn als je niet meer kon typen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Rechts.
Gelukkig ben ik links. [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal idd wel vervelend zijn als je niet meer kon typen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
Met drie dronken jongens in een bed. Dat NOOIT meer.
Hoe dat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
where can i sign in?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
Je gaat wel snel door met je leven, hé?quote:
Sliep voor geen meter. Uiteindelijk mocht ik in het eenpersoonsbed en mochten zij het op de slaapbank uitvechtenquote:
hoezo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je gaat wel snel door met je leven, hé?
Truste Vlarpje!quote:
Nou, 't is net uit met je minderjarige vriendje en nu wil je al met volwassen mannen in bed.quote:
men grow up fastlyquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, 't is net uit met je minderjarige vriendje en nu wil je al met volwassen mannen in bed.
Volgens mij gebruik je het dan verkeerd hoor?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het bestaat, hebben wij met engels gehad...
schat, fastly kan ook, alleen is het een typisch oud engels woordquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je het dan verkeerd hoor?
't is Men grow up fast.
Het is dus geen modern-engels?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schat, fastly kan ook, alleen is het een typisch oud engels woord
en ja, wij hebben het gehad bij academisch engels voor bouwtechnici...
nog emer lesjes die je me wilt leren?
het is engels wat je kan gebruiken om je presentaties wat formeler te houden en het is gewoon modern engels alleen minder gebruikt. formeler. en jouw vreemd school-engels... mjwa...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is dus geen modern-engels?
Het klinkt als het vreemde school-engels, welk mijn moddervette engelsdocente mij aanleertdtdtdt.
Lief doen anders ga ik huilen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is engels wat je kan gebruiken om je presentaties wat formeler te houden en het is gewoon modern engels alleen minder gebruikt. formeler. en jouw vreemd school-engels... mjwa....
ah boeboe!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lief doen anders ga ik huilen..
Trustequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef Stroekie het volgende:
Dus neem ik nu ook in stijl afscheid van jullie
so long, farewell auf wiedersehn adieu
adieu, adieu, and yieu and yieu and yieu
the sun had gone to bed, and so must I
good bye, good bye, good bye good bye![]()
Nee gewoon binnenkort in een theater ook bij jouw in de buurtquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
OMG! Je bedoelt dat dit niet alleen in de fantasie van de schrijvers van Will & Grace bestaat? Yikes!
IT'S TAINTED!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
En 't is nog een Margaret-fan ook.
[afbeelding]![]()
Ohh. Hoer!quote:
“Fastly” is an old form that has died out in English. Interest in soccer is growing fast, not “fastly.”quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is engels wat je kan gebruiken om je presentaties wat formeler te houden en het is gewoon modern engels alleen minder gebruikt. formeler. en jouw vreemd school-engels... mjwa....
Hallo Whistlerquote:
vandaag is het vrijdagquote:
Ja dan is het Carnavalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Overmorgen
ja hoor, hier mag alles. alleen maandag is verplicht vrijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mocht jij vandaag nog gewoon komen werken?...
Nou wij dus niet en dat is maar goed ook, want die datum van 28 feb en 1e verstuurde loonaangifte wordt voor een aantal mensen nog een hele spannende gebeurtenis of ze dit nog wel tijdig geregeld krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:02 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
ja hoor, hier mag alles. alleen maandag is verplicht vrij
ja en die houdt dus ook geen rekening met carnavalsverlofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef whistler0305 het volgende:
De Belastingdienst kan het idd echt niet leuker maken
ja je vraagt je soms af waar mensen de afgelopen maanden geweest zijn. Alsof ze een winterslaap gehouden hebben onder een hunnenbed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:30 schreef whistler0305 het volgende:
de kneuzen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |