Ja, ik had geen zin in een wadlooptopic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:02 schreef Sunjammer het volgende:
Stormlooptopic.
Mja, en op een stel natte homo's zit niemand te wachten, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:05 schreef Sunjammer het volgende:
Dan zou het een natlooptopic worden.
Mwah.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, en op een stel natte homo's zit niemand te wachten, denk ik.
Zeiken over?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:09 schreef davidov het volgende:
ouders zeiken non stop aan mn oren.
Heb je een heerlijke droom, maken ze je wakker met dit....
En ik heb al zo snel een ochtend humeur![]()
![]()
Pfff dat is de druppel, de ham voor de tosti is op!![]()
Over dat de ham op is...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeiken over?
Of een verkeerd opeetbeleid!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat noem ik een verkeerd inkoopbeleid.
Als het aan zijn ouder ligt, duurt dat nog maar kort.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef Sunjammer het volgende:
Of een verkeerd langetermijnbeleid.
Alles wat ik wel en niet doe.quote:
Oh heerlijk, zelfmedelijkden van je ouders. Dat doet het altijd goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Alles wat ik wel en niet doe.
Studie, werken, coming out, opstaan, opruimen, etc etc gewoon alles wat ze kunnen bedenken.
En dat samen met het momenteel gebruikelijke mij de schuld geven van dingen.
Dat mn vader nu kapot is dat het door mij komt, sorry maar ten eerste ben ik het daar niet mee eens.
Ten tweede kan ik even niet erg veel medelijden met hem hebben
Ik overleef het wel maar ik ken leukere manieren van wakker worden
*voedsel vervanger voor tosti zoekt*
Ja, maar die heeft dan weer geen pinpas.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
Och, als het aan de kat lag, kocht ze Whiskas.
Zit wel een bepaalde logica in ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft dan weer geen pinpas.
Een coming out is ook onzin.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Coming-Out en erg GGD-woord.
Eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een coming out is ook onzin.
zou het wel moeten zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een coming out is ook onzin.
Je maakt volgens mij zelf wel uit waar je de slaapkamer mee uitkomt.quote:
Hm, nee, niet echt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmmm, nooit geweten dat Mark Labrand zo'n lekker ding was.
Wiesda?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmmm, nooit geweten dat Mark Labrand zo'n lekker ding was.
Zo valt dus de onder de 20-bevolking van Gay.nl ongeveer samen te vatten.quote:ick is:
gek
lief
ijdel
zingen
shoppuh
whitneyfan(a)
xtinafan(a)
bitchy
eigenwijs
r&b/soul/gospel
C0mpl3t3 m3nt4l r3t4rds. Complete mental retards. Maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zo valt dus de onder de 20-bevolking van Gay.nl ongeveer samen te vatten.
Moge zij met het hoofd naar beneden van de Dom afgesodemieterd worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
C0mpl3t3 m3nt4l r3t4rds. Complete mental retards. Maar dat is mijn mening.
Dan wordt het iig lekker rustig daar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moge zij met het hoofd naar beneden van de Dom afgesodemieterd worden.
Jezelf incluis, dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:58 schreef TehRockstar het volgende:
Zo valt dus de onder de 20-bevolking van Gay.nl ongeveer samen te vatten.
Liever niet, dat geeft zo'n rommel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:00 schreef TehRockstar het volgende:
Moge zij met het hoofd naar beneden van de Dom afgesodemieterd worden.
15 n dan al nudieshots! Waar gaat het heen.. en dat aluminiumfoliejasje van de 2e is net zo ergquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'ongeveer'.
Nee, ik en enkele uitzonderingen horen daar dus niet bij.
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Die ken ik beide.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'ongeveer'.
Nee, ik en enkele uitzonderingen horen daar dus niet bij.
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
* TehRockstar was 12 en fietste naar school.quote:
Ik zeg dat ik ze ken, niet dat ik ze heb geneukt.quote:
die DJ die je hot vind is ook een kiddy.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik ze ken, niet dat ik ze heb geneukt.
18 moet net kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef Manias het volgende:
[..]
die DJ die je hot vind is ook een kiddy.....*pest*
Je ontkent ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ken je een 15-jarige?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |