Ja heh wax? Dus het was een goede beslissing.. ik wist het!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vond het ook wel érg lang worden, Vlarp...
NU pas?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:18 schreef Waxxer het volgende:
VlarpIk zie nu pas de foto's en alles
Ik dacht van zal ik de krultang uit je Sesamstraatkoffertje (quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja heh wax? Dus het was een goede beslissing.. ik wist het!
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.quote:
Ich hab' gar kein internet zu hause en ik moet zeggen dat ik als zombie zijnde, de afgelopen week, ook niet echt concentratiebaar wasquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.
Ik ben bij Equipo geweest ja.. 1 van de 5 kapsalonsquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht van zal ik de krultang uit je Sesamstraatkoffertje (![]()
) pakken of niet?
Maaaaarrrr je bent al naar de Numansdorpsche barbier geweest
Ik ben het met je eens...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alle Idols die nu nog over zijn, zijn crackhoeren.
Weet je hoe koud het is!!!?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:25 schreef davidov het volgende:
toch maar niet kaal?
Wie hadden jullie dan i/d finales gewildquote:
Niks ':')'. Negerinnen en die twee vieze dragqueens?quote:
Idols had gewoon nooit moeten bestaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie hadden jullie dan i/d finales gewild?
uhuh ik heb al 2x op de fiets gezeten en moet nog een keerquote:
Serge en Christon.. maar geen Gleuvenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie hadden jullie dan i/d finales gewild?
Christon vond je alleen goed omdat je er op geilde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon hoorde idd in die finale maar de 4 vrouwen die nu over zijn , vind k ook erg goed.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Christon vond je alleen goed omdat je er op geilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |