hoezo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je gaat wel snel door met je leven, hé?
Truste Vlarpje!quote:
Nou, 't is net uit met je minderjarige vriendje en nu wil je al met volwassen mannen in bed.quote:
men grow up fastlyquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, 't is net uit met je minderjarige vriendje en nu wil je al met volwassen mannen in bed.
Volgens mij gebruik je het dan verkeerd hoor?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het bestaat, hebben wij met engels gehad...
schat, fastly kan ook, alleen is het een typisch oud engels woordquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je het dan verkeerd hoor?
't is Men grow up fast.
Het is dus geen modern-engels?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schat, fastly kan ook, alleen is het een typisch oud engels woord
en ja, wij hebben het gehad bij academisch engels voor bouwtechnici...
nog emer lesjes die je me wilt leren?
het is engels wat je kan gebruiken om je presentaties wat formeler te houden en het is gewoon modern engels alleen minder gebruikt. formeler. en jouw vreemd school-engels... mjwa...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is dus geen modern-engels?
Het klinkt als het vreemde school-engels, welk mijn moddervette engelsdocente mij aanleertdtdtdt.
Lief doen anders ga ik huilen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is engels wat je kan gebruiken om je presentaties wat formeler te houden en het is gewoon modern engels alleen minder gebruikt. formeler. en jouw vreemd school-engels... mjwa....
ah boeboe!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lief doen anders ga ik huilen..
Trustequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef Stroekie het volgende:
Dus neem ik nu ook in stijl afscheid van jullie
so long, farewell auf wiedersehn adieu
adieu, adieu, and yieu and yieu and yieu
the sun had gone to bed, and so must I
good bye, good bye, good bye good bye![]()
Nee gewoon binnenkort in een theater ook bij jouw in de buurtquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
OMG! Je bedoelt dat dit niet alleen in de fantasie van de schrijvers van Will & Grace bestaat? Yikes!
IT'S TAINTED!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
En 't is nog een Margaret-fan ook.
[afbeelding]![]()
Ohh. Hoer!quote:
“Fastly” is an old form that has died out in English. Interest in soccer is growing fast, not “fastly.”quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is engels wat je kan gebruiken om je presentaties wat formeler te houden en het is gewoon modern engels alleen minder gebruikt. formeler. en jouw vreemd school-engels... mjwa....
Hallo Whistlerquote:
vandaag is het vrijdagquote:
Ja dan is het Carnavalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Overmorgen
ja hoor, hier mag alles. alleen maandag is verplicht vrijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mocht jij vandaag nog gewoon komen werken?...
Nou wij dus niet en dat is maar goed ook, want die datum van 28 feb en 1e verstuurde loonaangifte wordt voor een aantal mensen nog een hele spannende gebeurtenis of ze dit nog wel tijdig geregeld krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:02 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
ja hoor, hier mag alles. alleen maandag is verplicht vrij
ja en die houdt dus ook geen rekening met carnavalsverlofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef whistler0305 het volgende:
De Belastingdienst kan het idd echt niet leuker maken
ja je vraagt je soms af waar mensen de afgelopen maanden geweest zijn. Alsof ze een winterslaap gehouden hebben onder een hunnenbed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:30 schreef whistler0305 het volgende:
de kneuzen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |