Zeg...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, eentje die extreem sexy is
Kom je em bij mij passen?Ga ik je daarna volsmeren met slagroom en de boel aflikken
Broekie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Nee dankje, broekie.
Ze hebben ook Cassettes, kan je verzamelbandjes makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:36 schreef LSS het volgende:
Jarretels zijn zo jaren 80.
Hoiquote:
En wie mag jij dan wel niet zijn?quote:
Daar kom je vanzelf wel achter als je met de slagroom bezig bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wie mag jij dan wel niet zijn?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achter als je met de slagroom bezig bent
Slagroomboef?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achter als je met de slagroom bezig bent
waarom ga je in een lidl werken als je een full-time baan hebt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef Spookje81 het volgende:
Ik werk ook bij de lidl, plus ik heb er nog een full-time baan bij. En nee zo erg is het niet als weekend baantje, maar voor full-time? Nee dank je ik hoef die zeikers van klanten niet elke dag te zien.
Maar ik durf ook te wedden dat het gros van die zeikers hier ook wel bij de lidl komt, want hoe zien jullie anders die reclame aanbiedingen
Dit is nog kanslozer dan die andere lidl-medewerkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef Spookje81 het volgende:
Ik werk ook bij de lidl, plus ik heb er nog een full-time baan bij. En nee zo erg is het niet als weekend baantje, maar voor full-time? Nee dank je ik hoef die zeikers van klanten niet elke dag te zien.
Maar ik durf ook te wedden dat het gros van die zeikers hier ook wel bij de lidl komt, want hoe zien jullie anders die reclame aanbiedingen
Werken bij de Lidl, is per definitie al karig en kansloos. Maar jij, jij doet het naast een 'normale' baan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:18 schreef Spookje81 het volgende:
@jitzzzze: waarom ben ik nog kanslozer?
@ Bar-Le-Duc: dat is een overblijfsel van mijn schooltijd, en ik heb nog geen vaste full-time baan.
Wat is dit opeens jongenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, eentje die extreem sexy is
Kom je em bij mij passen?Ga ik je daarna volsmeren met slagroom en de boel aflikken
WTF ? Waar slaat dat opquote:
Kop dicht, newbiequote:
Bespaar me de details. Bij de Lidl komen zeker lekkere weiven met een goede oplijding ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:14 schreef furanku het volgende:
Vandaag zo'n chickie die kwam een heel setje halen.. slip, bh, jarretels.. apart als je weet dat zij dat gaat dragen dan![]()
Verder moet je gewoon de juiste vestiging hebben... (ook de leuke jonge dames doen gewoon hun boodschappen met hun moeder)
Morgen weer![]()
Ik tel er 4 1/4.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF
Sla je vanmorgen lekker met je broodje kaas de krant open, stuit je daar op een levensgrote advertentie van de Lidl, waarop 3 vrouwen staan met stukken ondergoed aan waar je bang van wordt. Wat blijkt: Ze verkopen tegenwoordig ook al JARRETELS bij de Lidl !!!!!
Het moet niet gekker worden.
Over een tijdje koop je je auto in de Hema, je brood bij de fietsenmaker en laat je je verwarming repareren door de schoenmaker![]()
Kan me ook niet voorstellen dat man en vrouw die bij de Lidl aan het winkelen zijn onderling deze conversatie voeren:
Man: Kijk schat wat een lekker setje
Vrouw: Oh ja, laat ik het even proberen
Vrouw: * trekt alles uit en past zich het setje in de winkel *
Man: Maar doen dan ?
Vrouw: OK ! *en kleedt zich weer terug aan*
Voor de mensen die denken, wat lult hij nou -> www.lidl.nl en check dit plaatje
Advertentie van de Lidl bij ons in de krant:
[afbeelding]
Had je Management en Organisatie in je pakket ?quote:
Zou dat moeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Had je Management en Organisatie in je pakket ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |