Die in het zwart had ik toch wel gehouden hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lingerie van de Lidl.... ik had der met jarretels en al uit huis gekicked
Hou ze allemaal gek! Lelijke donsgansjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die in het zwart had ik toch wel gehouden hoor![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:41 schreef buzzer het volgende:
en ondertussen het plaatje als wallpaper ingesteld ?
jij denkt toch niet dat ze zelf in die zooi lopen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die in het zwart had ik toch wel gehouden hoor![]()
wat die zaak al niet wilt doen ,om klanten aan te trekken...quote:
Ach jah, nu weten hoe het ondergoed van de gemiddelde moslima uitziet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:43 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
wat die zaak al niet wilt doen ,om klanten aan te trekken...
loop alsnog gewoon voorbij die zaak..
jarretels![]()
Lijkt me wel verdomd lastig als je een van die als vriendin hebt, en je weet dat ze het ondergoed bij de Lidl kooptquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat ze zelf in die zooi lopen?![]()
ik weet niet waar jij woont, maar hier bij mij zie ik het ondergoed van vrouwen ook niet hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ach jah, nu weten hoe het ondergoed van de gemiddelde moslima uitziet.
Dat is in het dagelijks leven verborgen.![]()
Let ik niet op, maar als ik vroeger naar vrouwen keek, waren het er geen die bij de Lidl kwamenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij woont, maar hier bij mij zie ik het ondergoed van vrouwen ook niet hoor![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef Conflict het volgende:
Ik heb weleens schoenen gekocht bij de Lidl![]()
idd ... waar woon jij! dan word ik je nieuwe buurmanquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij woont, maar hier bij mij zie ik het ondergoed van vrouwen ook niet hoor![]()
Camplo is van Helmond. In dat gat is naturisme hobby nr. 1quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
toen hadden ze zeker nog geen lidl'squote:Op donderdag 23 februari 2006 10:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Let ik niet op, maar als ik vroeger naar vrouwen keek, waren het er geen die bij de Lidl kwamen![]()
toch wel koud met dit weer om je blootje rond te lopen, stijve tepels genoegquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Camplo is van Helmond. In dat gat is naturisme hobby nr. 1
Ik woon in Helmond. Ben er niet vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ooh en hoe weet jij dat dan..?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:52 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ooh en hoe weet jij dat dan..?
je komt er vaker?
je bent nu een jong meisje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat ik nu geen jong jongetje meer ben anders had ik weer wat puik rukmateriaal gehad.
Op dat? Jij hebt een moeilijke jeugd gehad sterkte!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat ik nu geen jong jongetje meer ben anders had ik weer wat puik rukmateriaal gehad.
nee een oud jongetjequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
daar heb ik nooit een harde van gekregenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee een oud jongetjedat niet eens meer een harde krijgt van een vette fistscene.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol good memories.. de wehkamp
ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daar heb ik nooit een harde van gekregen![]()
nou Danielle Rush met een vuist in haar poeperd vind ik anders welquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:54 schreef zoalshetis het volgende:
nee een oud jongetjedat niet eens meer een harde krijgt van een vette fistscene.
hoewel iedereen een stringetje van de Zeeman toch mooier vindt dan een slip van Victoria's Secretquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:00 schreef Quistis het volgende:
als je lingerie koopt gaat het niet alleen om de lingerie zelf maar ook om de luxe
en het imago van het merk..
Waarom ? Je zult het toch je hele leven moeten doen met plaatjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:00 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het echt zonde![]()
als je lingerie koopt gaat het niet alleen om de lingerie zelf maar ook om de luxe
en het imago van het merk..
ik ga nu een hoekje zoeken... en daar heel erg hard zitten huilen..![]()
barbaar..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:02 schreef Herald het volgende:
[..]
hoewel iedereen een stringetje van de Zeeman toch mooier vindt dan een slip van Victoria's Secret
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waarom ? Je zult het toch je hele leven moeten doen met plaatjes
geloof mij.. een meisje is dure lingerie voelt zich over het algemeen 10 x sexier dan een meisje in de HEMA comfort collectiequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ach joh boeie waar de lingerie vandaan komt, het gaat om wat eronder zit![]()
als je het goed doet, is het toch zo uit![]()
Wat eronder zit is altijd hetzelfdequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ach joh boeie waar de lingerie vandaan komt, het gaat om wat eronder zit![]()
als je het goed doet, is het toch zo uit![]()
nee hoor je hebt grote en kleine borsten, groten en kleine schaamlippen, met of zonder haar en ga zo maar doorquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat eronder zit is altijd hetzelfde, tenzij je shemales date.
Sprak de ervaringsloze stagiairquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee hoor je hebt grote en kleine borsten, groten en kleine schaamlippen, met of zonder haar en ga zo maar door![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee hoor je hebt grote en kleine borsten, groten en kleine schaamlippen, met of zonder haar en ga zo maar door![]()
er is genoeg p0rn op het world wide webquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de ervaringsloze stagiair
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |