Die in het zwart had ik toch wel gehouden hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lingerie van de Lidl.... ik had der met jarretels en al uit huis gekicked
Hou ze allemaal gek! Lelijke donsgansjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die in het zwart had ik toch wel gehouden hoor![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:41 schreef buzzer het volgende:
en ondertussen het plaatje als wallpaper ingesteld ?
jij denkt toch niet dat ze zelf in die zooi lopen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die in het zwart had ik toch wel gehouden hoor![]()
wat die zaak al niet wilt doen ,om klanten aan te trekken...quote:
Ach jah, nu weten hoe het ondergoed van de gemiddelde moslima uitziet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:43 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
wat die zaak al niet wilt doen ,om klanten aan te trekken...
loop alsnog gewoon voorbij die zaak..
jarretels![]()
Lijkt me wel verdomd lastig als je een van die als vriendin hebt, en je weet dat ze het ondergoed bij de Lidl kooptquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat ze zelf in die zooi lopen?![]()
ik weet niet waar jij woont, maar hier bij mij zie ik het ondergoed van vrouwen ook niet hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ach jah, nu weten hoe het ondergoed van de gemiddelde moslima uitziet.
Dat is in het dagelijks leven verborgen.![]()
Let ik niet op, maar als ik vroeger naar vrouwen keek, waren het er geen die bij de Lidl kwamenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij woont, maar hier bij mij zie ik het ondergoed van vrouwen ook niet hoor![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef Conflict het volgende:
Ik heb weleens schoenen gekocht bij de Lidl![]()
idd ... waar woon jij! dan word ik je nieuwe buurmanquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij woont, maar hier bij mij zie ik het ondergoed van vrouwen ook niet hoor![]()
Camplo is van Helmond. In dat gat is naturisme hobby nr. 1quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
toen hadden ze zeker nog geen lidl'squote:Op donderdag 23 februari 2006 10:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Let ik niet op, maar als ik vroeger naar vrouwen keek, waren het er geen die bij de Lidl kwamen![]()
toch wel koud met dit weer om je blootje rond te lopen, stijve tepels genoegquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Camplo is van Helmond. In dat gat is naturisme hobby nr. 1
Ik woon in Helmond. Ben er niet vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ooh en hoe weet jij dat dan..?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |