maar ik bedoel de zangstijlquote:Op zondag 9 januari 2005 23:46 schreef Adelante het volgende:
volgens mij was Nick geen neger![]()
kan inmiddels veranderd zijn natuurlijk![]()
Bij het soort vrouwtjes die ik in die clips zie zou ik niet graag populair wordenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:47 schreef Thrilled het volgende:
omdat ze dan popu worden bij de vrouwtjes...doh...
T. Bosma is inderdaad het levende bewijs dat het kan.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:46 schreef Adelante het volgende:
volgens mij was Nick geen neger![]()
kan inmiddels veranderd zijn natuurlijk![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
T. Bosma is inderdaad het levende bewijs dat het kan.
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
T. Bosma is inderdaad het levende bewijs dat het kan.
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vraag me af of hij nu ondertussen al gerespecteerd wordt.
Anders pakt 'ie z'n colt .45 gewoon. Inmiddels heeft hij al genoeg krantenwijken gedaan om er een te bemachtigen.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:22 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]![]()
voor hem ga ik wel uit de kant
das pas over 5 jaar enzo........ maar tochquote:Op maandag 10 januari 2005 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anders pakt 'ie z'n colt .45 gewoon. Inmiddels heeft hij al genoeg krantenwijken gedaan om er een te bemachtigen.
Je weet toch?
maar ehhhhh is dit plaatje serieus ?????quote:Op maandag 10 januari 2005 00:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vraag me af of hij nu ondertussen al gerespecteerd wordt.
Ik geloof dat iemand het ooit ingescand heeft uit een tijdschrift ofzo, en dat het een serieus interview was met deze wigger of all wiggers.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:06 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
maar ehhhhh is dit plaatje serieus ?????
quote:Op maandag 10 januari 2005 01:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand het ooit ingescand heeft uit een tijdschrift ofzo, en dat het een serieus interview was met deze wigger of all wiggers.
Ik niet. De gangster.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:10 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]die wel ik wel eens een keertje tegen komen
oh ja je hebt gelijk......dat zou mijn ondergang betekenenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |