Er is..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er zijn genoeg p0rn op het world wide web![]()
ohja duh, nu zie ik het pasquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er is..![]()
Ben je een beetje van slag door het plaatje in de OP?![]()
moet ik daar nog antwoord op geven?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Rukken en typen gaat zo moeilijk he
Je werkt bij de Lidl ??????????????quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef furanku het volgende:
Toen ik even aan het kassadraaien was, keek ik de hele tijd tegen die grote folder aan op de raam... die met het zwarte outfitje is behoorlijk![]()
En conversaties hebben ze er wel over in de winkel hoor![]()
rukkend zat je achter de kassa in de lidl?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef furanku het volgende:
Toen ik even aan het kassadraaien was, keek ik de hele tijd tegen die grote folder aan op de raam... die met het zwarte outfitje is behoorlijk![]()
Werk jij bij de Lidl??quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef furanku het volgende:
Jij ziet ze gelijk liever helemaal naakt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef Molluck het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken? De gemiddelde LIDL-consumente is óf 60+ óf van allochtone afkomst, dat zijn al twee bevolkingsgroepen die geen lingerie horen te dragen!
Wie bedoel je ? TS ??quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waarom zie ik toch een nerd met puisten, een bril en zijn haar aan een kant voor me![]()
Bij de LIDL zullen net als bij de ALDI wel van die kansloze,slungelige, met het IQ van een visstick werkende josti-tosti's rondlopen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee onze lidl-medewerker furanku![]()
Waarschijnlijk wel ja..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bij de LIDL zullen net als bij de ALDI wel van die kansloze,slungelige, met het IQ van een visstick werkende josti-tosti's rondlopen.
Zou jij dat doen als je puisten, een bril en je haar aan één kant van je rotkop had?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
furanku heeft geen foto's in zijn fotoboek![]()
zie maikuuulquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als je puisten, een bril en je haar aan één kant van je rotkop had?
hij had toch op z'n minst zijn medewerker van de maand foto van de lidl kunnen postenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als je puisten, een bril en je haar aan één kant van je rotkop had?
Ja, dat had wel gemogen..quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij had toch op z'n minst zijn medewerker van de maand foto van de lidl kunnen posten![]()
Met je HBO werk en denk niveau ga je vrijwillig bij de Lidl werken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef furanku het volgende:
Doe HBO hoor heren![]()
En het is pretty relaxed werk hoor![]()
Beter als de C1000 of AH waar ik allerlei iq-lozen schappen zie bijvullen, etiketje draaien.![]()
Ik zou het iedereen aanraden eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je HBO werk en denk niveau ga je vrijwillig bij de Lidl werken?![]()
![]()
Mijn dag wordt steeds beterquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik zou het iedereen aanraden eigenlijk.
grapjasquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik zou het iedereen aanraden eigenlijk.
Jarratels zijn geilquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:36 schreef LSS het volgende:
Jarretels zijn zo jaren 80.
Gewoon, ff voor je lichaam houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe doe je dat als man als je stiekem voor jezelf een mooi setje jarretels wil passen bij de Lidl ?
Nou, hop, naar de Lidl! Daar zijn ze te koopquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil al die vrouwen tegelijkertijd in mn bed
Maar die vrouwen van dat plaatje zitten daar nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, hop, naar de Lidl! Daar zijn ze te koop
Heeej XcuZ, wat doe jij nu hier joh?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, hop, naar de Lidl! Daar zijn ze te koop
Dan vraag je de posterquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar die vrouwen van dat plaatje zitten daar niet
*checkt fotoboek*quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan vraag je de poster
Ze verkopen er ook schoonmaakdoekjes![]()
Die van de Lidl zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Trek jij eens een van die jarretels aan
Neuh, eentje die extreem sexy isquote:
*checkt fotoboek*quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, eentje die extreem sexy is
Kom je em bij mij passen?Ga ik je daarna volsmeren met slagroom en de boel aflikken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |