grapjasquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik zou het iedereen aanraden eigenlijk.
Jarratels zijn geilquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:36 schreef LSS het volgende:
Jarretels zijn zo jaren 80.
Gewoon, ff voor je lichaam houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe doe je dat als man als je stiekem voor jezelf een mooi setje jarretels wil passen bij de Lidl ?
Nou, hop, naar de Lidl! Daar zijn ze te koopquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil al die vrouwen tegelijkertijd in mn bed
Maar die vrouwen van dat plaatje zitten daar nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, hop, naar de Lidl! Daar zijn ze te koop
Heeej XcuZ, wat doe jij nu hier joh?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, hop, naar de Lidl! Daar zijn ze te koop
Dan vraag je de posterquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar die vrouwen van dat plaatje zitten daar niet
*checkt fotoboek*quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan vraag je de poster
Ze verkopen er ook schoonmaakdoekjes![]()
Die van de Lidl zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Trek jij eens een van die jarretels aan
Neuh, eentje die extreem sexy isquote:
*checkt fotoboek*quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, eentje die extreem sexy is
Kom je em bij mij passen?Ga ik je daarna volsmeren met slagroom en de boel aflikken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |