dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:54 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ja joh, geef de allochtonen maar weer de schuld, leuk he, zo'n zondebok?![]()
Ik zie toch echt andere problemen:
- Er wordt te weinig grond beschikbaar gesteld als bouwgrond.
het ging niet om een teveel aan kantoren maar om een tekort aan woningen.quote:- Er worden te veel bedrijfsruimten/kantoren gebouwd.
Als jij dat onder een onvrije woningmarkt verstaat.quote:
Je gebruikt schaarse bouwgrond om overbodige kantoorpanden te bouwen, terwijl er een tekort aan woningen is en jij ziet daar geen probleem in?quote:het ging niet om een teveel aan kantoren maar om een tekort aan woningen.
dan is dus niet het bouwen van die kantoor-panden het probleem maar het feit dat de grond schaars isquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:15 schreef Vhiper het volgende:
Je gebruikt schaarse bouwgrond om overbodige kantoorpanden te bouwen, terwijl er een tekort aan woningen is en jij ziet daar geen probleem in?![]()
Je bent dus gewoon een xenofoob reactionair stuk vreten bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef McCarthy het volgende:
- ruim 2 miljoen niet westerse allochtonen drukken extra op de woningmarkt. Het is te gek voor woorden dan een klein land als NL een immigratie land moest worden.
nee, realistquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een xenofoob reactionair stuk vreten bedoel je?
Alhowel ik het niet eens ben met zijn stellingsname,quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een xenofoob reactionair stuk vreten bedoel je?
OK je dus toch Xenofoobquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef McCarthy het volgende:
we hebben ook zoveel westerse allochtonen (not)
Dat heb ik al eens opgezocht bij het CBS een tijd geleden. Nederland telt ongeveer anderhalf miljoen westerse en anderhalf miljoen niet westerse allochtonen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
OK je dus toch Xenofoob
Hoeveel Belgen Duitsers Fransen Engelsen Polen Denen Finnen Zweden en Amerikanen zijn er in Nederland?
Asielzoekers komen vaak in Gezinsverband.... een gezin een huisquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef McCarthy het volgende:
niet ruim 2 miljoen.
en nee ik ben geen xenofoob
Ja, omdat we op die schaarse bouwgrond nutteloze kantoorpanden bouwen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dan is dus niet het bouwen van die kantoor-panden het probleem maar het feit dat de grond schaars is
dan kunnen we toch ook de grond minder schaars makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ja, omdat we op die schaarse bouwgrond nutteloze kantoorpanden bouwen!![]()
We?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ja, omdat we op die schaarse bouwgrond nutteloze kantoorpanden bouwen!![]()
omdat ze er zo meer aan verdient zeker ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We?
Dat bepaald de overheid, schat..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
stinkende buitenlanders.
He janmaat ben je gereincarneerd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef McCarthy het volgende:
1.5 miljoen westerse allochtonen? wat veel en ik geloof het dan ook niet helemaal.
anyway: ook die moeten dan eventueel het land uit. Nogmaals: we zijn een piepklein landje en er is gewoon geen plaats voor ze.
Oh de statistieken niet geloven.....ik dacht dat dat alleen een extreem links trekjje wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef McCarthy het volgende:
1.5 miljoen westerse allochtonen? wat veel en ik geloof het dan ook niet helemaal.
anyway: ook die moeten dan eventueel het land uit. Nogmaals: we zijn een piepklein landje en er is gewoon geen plaats voor ze.
Tja je hebt links tuig, maar ook rechts tuig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
![]()
Weer iemand die in mijn achting is gedaald.
ga door joh, je graaft je eigen graf alleen maar dieper hier..quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef McCarthy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |