Welke vrijheidsimperkende standpunten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:52 schreef Sidekick het volgende:
Een uitstekende naam zelfs, maar natuurlijk totaal niet passend bij Geert Wilders en zijn vrijheidsinperkende standpunten.
Je mag ook de rest van het topic doorlezen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Welke vrijheidsimperkende standpunten?
Ik las dat hij de afkorting PVV gaat gebruiken. Klinkt op zich ook wel beter wanneer het woord vrijheid geen voorvoegsel heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me sterk dat de VVD de term "Vrijheid" kan claimen. Namen worden eigenlijk alleen geweigerd door de Kiesraad als ze verwarring op kunnen wekken. En PvdV wordt niet of nauwelijks meer met de VVD geassocieerd. De partij is al voor de verkiezingen van 1948 opgegaan in de VVD, mensen die toen al kiesrecht hadden zijn nu al een aardig eind in de tachtig. De originele PvdV heette officieel ook "Partij van de Vrijheid", de Wildersclub P. voor de Vrijheid.
Nogmaals welke vrijheidimperkende standpunten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je mag ook de rest van het topic doorlezen natuurlijk.
Een voor hem en een voor de vrijheid...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef popolon het volgende:
Het leuke is dat als het er op neer komt bijna niemand op Geert gaat stemmen.
Mag blij zijn met 1 a 2 zetels straks.
Klinkt als een voetbalvereniging... Maar ik vind het wel een goede naam. Ik zal er niet op stemmen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las dat hij de afkorting PVV gaat gebruiken. Klinkt op zich ook wel beter wanneer het woord vrijheid geen voorvoegsel heeft.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las dat hij de afkorting PVV gaat gebruiken. Klinkt op zich ook wel beter wanneer het woord vrijheid geen voorvoegsel heeft.
Imperkende?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nogmaals welke vrijheidimperkende standpunten?
Geert kan de play offs wel op z'n buik schrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Een voor hem en een voor de vrijheid...
Ik denk dat Wilders daarom ook niet voor het logischere PvdV heeft gekozen. Dat is dus wel weer een goede keuze van Geert.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:49 schreef freako het volgende:
PVV roept overigens minder associaties op met PvdA.
Jij kan net zoals je afdelingsgenoot, SCH, niet antwoorden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Imperkende?
Niet kunnen lezen én schrijven.
www.pvv.nl linkt al door naar de website van de Groep Wilders...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij dat niet, want anders had je wel gereageerd op de voorbeelden die ik al eerder noemde in het topic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jij kan net zoals je afdelingsgenoot, SCH, niet antwoorden?
Welke Irritante Limburger Doet Extreem Rechtse Stommiteiten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef BdR het volgende:
geef me een W, geef me een ILDERS!!
Weg met de
Illegalen,
Liberale
Democratische
Eenheid voor
Rechtvaardigheid en
Saamhoorigheid
Daarom vroeg ik dus ook welke vrijheden? zodaty ik daar even op kan reageren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij dat niet, want anders had je wel gereageerd op de voorbeelden die ik al eerder noemde in het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |