Ach, Wilders heeft even leuk geprofiteerd van die cartoons. Volgende week staat ie weer op zijn normale niveau van 2 zetelsquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Laatste peiling NIPO: 10 zetels, laatste peiling de Hond: 8 zetels.
De politieke gekleurde peiling van NOVA kun je toch moeilijk serieus nemen. Die voorspelden de laatste dag voor het EU referendum ook als enige een nek-aan-nek race tussen voor- en tegenstanders...![]()
Neuh, ik reageer alleen even op iemand die dat blijkbaar wel doet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij gebruikt alleen de peilingen die je goed uitkomen?
Is het dan niet beter alle peilingen mee te nemen in plaats van er 1 af te schrijven. Volgens mij wordt Interview/NSS ook redelijk serieus genomen hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Neuh, ik reageer alleen even op iemand die dat blijkbaar wel doet.
Zegt de man die ze beticht van "politiek gekleurde peilingen "quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef Tikorev het volgende:
Neuh, ik reageer alleen even op iemand die dat blijkbaar wel doet.
Volgens mij was de laatste van december 2005quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef SCH het volgende:
Heb je die laatste peiling van het NIPO, Tikorev. Van wanneer dateert die dan?
Okay, ik kan hem niet vinden. Toch wel gek dat er zulke grote verschillen in zitten. 2, 8 of 10 zetels voor een nieuwe partij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste van december 2005
2, 8, 10 - NOVA, de Hond, RTL....ik zie een mogelijke verklaring...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, ik kan hem niet vinden. Toch wel gek dat er zulke grote verschillen in zitten. 2, 8 of 10 zetels voor een nieuwe partij.
1. Nova voert die peiling niet uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:55 schreef Tikorev het volgende:
[..]
2, 8, 10 - NOVA, de Hond, RTL....ik zie een mogelijke verklaring...![]()
Ik ben trouwens benieuwd waar ik deze peiling kan terugvinden. Ik zie wel dat diverse sites als die van Wilders hiermee op de proppen komen, maar ik heb nergens een bronvermelding gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Laatste peiling NIPO: 10 zetels
De site van NIPO kent die peiling ieg niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd waar ik deze peiling kan terugvinden. Ik zie wel dat diverse sites als die van Wilders hiermee op de proppen komen, maar ik heb nergens een bronvermelding gezien.
Het zou me overigens niet verbazen als die site niet echt goed bijgehouden wordt, maar ook andere media berichten er niet over, terwijl een eerder topic hierover in POL bleek dat RTL het zou hebben laten zien. Maar ook daar vind ik niets. Ik wil namelijk ook graag weten hoe de andere partijen het in die peiling doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
De site van NIPO kent die peiling ieg niet.
Dat jij het niet grappig vindt, daar kunnen wij niks aan doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Verveel ons dan niet met je copy/paste...
Verrassend, want vooral met Eerdmans leek het al rond te zijn...quote:Met de inschrijving van zijn nieuwe partijnaam maakt Wilders duidelijk dat hij niet werkt aan een fusie met mensen als Marco Pastors (Leefbaar Rotterdam) of Joost Eerdmans (LPF). Daarover werd het afgelopen jaar in Den Haag veelvuldig gespeculeerd. ‘Het zijn ook goede mensen’, aldus Wilders, ‘maar het moet duidelijk zijn: ik begin niets met iets dat riekt naar een tweede LPF. Ik ben niet met hen in gesprek. Ik ben hier nu mee bezig en ik ga hier mee door.’
Wilders werkt aan een lijst met tien programmapunten waarover hij na de verkiezingen onder geen beding concessies zal doen. Behalve voor een volledige immigratiestop voor niet-westerse allochtonen, pleit hij onder meer voor lagere belastingen en betere scholen (geschiedenisonderwijs).
In de peilingen krijgt Wilders tussen de twee (Interview/NSS) en acht zetels (Maurice de Hond).
Volgens mij zijn er sinds Pim Fortuyn juist veel teveel mensen die allemaal hun mening geven over wat er allemaal wel niet mis is in dit land...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef schatje het volgende:
Die reacties ook op de site van de Telegraaf:
--
Of je het nu met hem eens bent of niet maar Geert Wilders is de man na Pim Fortuyn die in ieder geval rond uit zijn mening geeft wat er mis is in dit land. Het grootste deel van de Nederlanders loopt ondertussen met hun KOP onder een borka inclusief de tweede kamer wat een afspiegeling is van dit klootjes volk en het bewijs is ook te lezen in een overgroot deel van de reacties op deze site.
--
Stem MrBadGuy voor minder belastingen en meer voorzieningenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:56 schreef BdR het volgende:
Stemt Wilders voor lagere belastingen, betere scholen en meer vrijheid.pfff ik snap echt niet dat die versimpeling nog steeds werkt..
De SPquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef Veive het volgende:
Ik vind het een beetje een domme naam.
Welke partij is er immers niet voor vrijheid.
Laat ik mijn (retorische) vraag anders formuleren:quote:
Nee, het lijkt me sterk dat de VVD de term "Vrijheid" kan claimen. Namen worden eigenlijk alleen geweigerd door de Kiesraad als ze verwarring op kunnen wekken. En PvdV wordt niet of nauwelijks meer met de VVD geassocieerd. De partij is al voor de verkiezingen van 1948 opgegaan in de VVD, mensen die toen al kiesrecht hadden zijn nu al een aardig eind in de tachtig. De originele PvdV heette officieel ook "Partij van de Vrijheid", de Wildersclub P. voor de Vrijheid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:01 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Zou de VVD nog enig recht op het naamgebruik hebben?
Welke vrijheidsimperkende standpunten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:52 schreef Sidekick het volgende:
Een uitstekende naam zelfs, maar natuurlijk totaal niet passend bij Geert Wilders en zijn vrijheidsinperkende standpunten.
Je mag ook de rest van het topic doorlezen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Welke vrijheidsimperkende standpunten?
Ik las dat hij de afkorting PVV gaat gebruiken. Klinkt op zich ook wel beter wanneer het woord vrijheid geen voorvoegsel heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me sterk dat de VVD de term "Vrijheid" kan claimen. Namen worden eigenlijk alleen geweigerd door de Kiesraad als ze verwarring op kunnen wekken. En PvdV wordt niet of nauwelijks meer met de VVD geassocieerd. De partij is al voor de verkiezingen van 1948 opgegaan in de VVD, mensen die toen al kiesrecht hadden zijn nu al een aardig eind in de tachtig. De originele PvdV heette officieel ook "Partij van de Vrijheid", de Wildersclub P. voor de Vrijheid.
Nogmaals welke vrijheidimperkende standpunten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je mag ook de rest van het topic doorlezen natuurlijk.
Een voor hem en een voor de vrijheid...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef popolon het volgende:
Het leuke is dat als het er op neer komt bijna niemand op Geert gaat stemmen.
Mag blij zijn met 1 a 2 zetels straks.
Klinkt als een voetbalvereniging... Maar ik vind het wel een goede naam. Ik zal er niet op stemmen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las dat hij de afkorting PVV gaat gebruiken. Klinkt op zich ook wel beter wanneer het woord vrijheid geen voorvoegsel heeft.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las dat hij de afkorting PVV gaat gebruiken. Klinkt op zich ook wel beter wanneer het woord vrijheid geen voorvoegsel heeft.
Imperkende?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nogmaals welke vrijheidimperkende standpunten?
Geert kan de play offs wel op z'n buik schrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Een voor hem en een voor de vrijheid...
Ik denk dat Wilders daarom ook niet voor het logischere PvdV heeft gekozen. Dat is dus wel weer een goede keuze van Geert.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:49 schreef freako het volgende:
PVV roept overigens minder associaties op met PvdA.
Jij kan net zoals je afdelingsgenoot, SCH, niet antwoorden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Imperkende?
Niet kunnen lezen én schrijven.
www.pvv.nl linkt al door naar de website van de Groep Wilders...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij dat niet, want anders had je wel gereageerd op de voorbeelden die ik al eerder noemde in het topic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jij kan net zoals je afdelingsgenoot, SCH, niet antwoorden?
Welke Irritante Limburger Doet Extreem Rechtse Stommiteiten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef BdR het volgende:
geef me een W, geef me een ILDERS!!
Weg met de
Illegalen,
Liberale
Democratische
Eenheid voor
Rechtvaardigheid en
Saamhoorigheid
Daarom vroeg ik dus ook welke vrijheden? zodaty ik daar even op kan reageren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij dat niet, want anders had je wel gereageerd op de voorbeelden die ik al eerder noemde in het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |