Je mag verwachten dat iemand in ieder geval moeite doet om basiskennis te bemachtigen. Helaas is dat voor sommigen ook teveel gevraagd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is het een heel vreemde gedachte om van de WFL-ers enige basiskennis te verwachten?
Discussie is iets anders dan de wiskunde en natuurkunde dusdanig verbouwen dat je eigen kromme idee er in past.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef rudeonline het volgende:
En als je over de bestaande theorieen en aannames twijfels hebt, waar kun je daar dan discussie over voeren? Je hoeft niet te reageren in mijn topic's als je er geen zin in hebt..
Ik probeer aan te tonen dat er iets niet klopt van de wiskunde. Ik verbouw niks, ik probeer iets uit te leggen. Maar helaas is de discussie je geheel ontgaan en vond je het toch nodig om hem op slot te gooien. Jij je zin, blijf vooral dom.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Discussie is iets anders dan de wiskunde en natuurkunde dusdanig verbouwen dat je eigen kromme idee er in past.
Jij doet dan ook niet aan discussie. Dat is juist het probleem. Meerdere mensen laten zien waar je idee niet klopt maar daar doe je niets mee en weerleg je ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:52 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Ik probeer aan te tonen dat er iets niet klopt van de wiskunde. Ik verbouw niks, ik probeer iets uit te leggen. Maar helaas is de discussie je geheel ontgaan en vond je het toch nodig om hem op slot te gooien. Jij je zin, blijf vooral dom.
Op een manier wel ja..quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef rudeonline het volgende:
En waarom mag ik hier niks posten? Val ik jou aan ofzo?
Wel beginnen bij het begin, he....quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Adelante het volgende:
*inleest
Als je iets van wiskunde zou begrijpen zou je dit niet zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef rudeonline het volgende:
Met de wiskunde ben ik het ook al niet helemaal eens, ieder zijn goed recht.
het is te moeilijk, daar is hij het niet mee eensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Als je iets van wiskunde zou begrijpen zou je dit niet zeggen.
Als iemand als beginbasis heeft dat je in staat bent om op gegronde reden iets te verwerpen wat je niet begrijpt, dan is er geen discussie mogelijk. Dat staat los van al het inhoudelijke wat je post. Als je dat niet inziet, dan is het hopeloosquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef rudeonline het volgende:
Inmiddels is wel beklend dat ik de RT niet geloof en daar een andere mening over heb. Dat is een vrije keuze die ik zelf heb gemaakt en ik heb daar ook mijn redenen voor. Met de wiskunde ben ik het ook al niet helemaal eens, ieder zijn goed recht.
Wat zou je precies verwijderd willen zien?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Triggershot het volgende:
Alicey kan topic een beetje schoongemaakt worden?
Vrouwen in de Islam.
offopic gebrabbel inclusief paar dingen waar ik me aan schuldig heb gemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zou je precies verwijderd willen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |