Wat mij betreft wel, maar ik ga niet alles van dat allooi wissen. Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:11 schreef Triggershot het volgende:
ik ga even heel kinderachtig doen.
Een Praktiserende moslim is niet altijd radicaal
kunnen zulke opmerkingen misschien weg blijven.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ik ga niet alles van dat allooi wissen. Gewoon negeren.
Voor zulk soort mensen bestaat maar 1 oplossing.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef Triggershot het volgende:
zucht..
Een Praktiserende moslim is niet altijd radicaal
ik ben tegen geweld dus wat dat betreft eeuwig baklava laten eten ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Voor zulk soort mensen bestaat maar 1 oplossing.
Stenigen. Ingraven en een baksteen erop.
Je ging duidelijk offtopic, en dat geeft jou het recht om dus maar terwijl ik het allemaal in goede banen probeer te leiden mijn posts maar te editten? Hou toch op, zwaar kinderachtig en totaal onnodig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef Doffy het volgende:
Ik ging niet offtopic, ik overlegde met TS. Dat geeft jou geen vrijbrief om het topic alsnog te gaan lopen verpesten door bewust en volledig offtopic te reageren.
Doffy, kan TT misschien gewijzigd worden in:quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef Doffy het volgende:
Ik ging niet offtopic, ik overlegde met TS. Dat geeft jou geen vrijbrief om het topic alsnog te gaan lopen verpesten door bewust en volledig offtopic te reageren.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je ging duidelijk offtopic, en dat geeft jou het recht om dus maar terwijl ik het allemaal in goede banen probeer te leiden mijn posts maar te editten? Hou toch op, zwaar kinderachtig en totaal onnodig.
Wie moet het anders doen, jij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij ging het wel even in goede banen leidenTsjakka
Eh... van mij wel, maar wat is het nut daarvan? Het is namelijk niet correct...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef Triggershot het volgende:
Doffy, kan TT misschien gewijzigd worden in:
"Einde van Jezus, begin van drie-eenheid" ?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie moet het anders doen, jij?
moet je het wel doen, en niet offtopic gaan in een serieuze discussie en dan heel triest de boel gaan editten... Misbruik van macht enzo...quote:
Tuurlijk jochiequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
moet je het wel doen, en niet offtopic gaan in een serieuze discussie en dan heel triest de boel gaan editten... Misbruik van macht enzo...
Ik wil een beetje verder op ingaan met drie-eenheid, uiteindelijk is het wel een boodschap dat bloeit na de dood van Jezusquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Eh... van mij wel, maar wat is het nut daarvan? Het is namelijk niet correct...
Serieus, wat ben jij een trieste kutmod zeg... Disussie is zinloos met jou. Verder maar geen woorden meer aan vuil maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |