Da's een catchy stukjequote:So step out the queue
He makes examples of you
And there's nowt you can say
Behind they go through to the bit where you pay
And you realize then that it's finally the time
To walk back past ten thousand eyes in the line
And you can swap jumpers and make another move
Instilled in your brain you've got something to prove
To all the smirking faces and the boys in black
Why can't they be pleasant?
Why can't they have a laugh?
Einde daarvan is mooiquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef Proper_fucked het volgende:
Idd lekker stukje hierboven. Vind de tekst van Still take you home ook echt geweldig..
Nog even voor de duidelijkheid, ze staan op 7 mei in Paradiso.. 25 feb. begint voorverkoop.
quote:I Fancy you with a passion
You're a Topshop princess, a rockstar too
You're a fad, you're a fashion
And I'm having a job trying to talk to you
But it's alright, yeah I'll put it on one side
And everybody's looking
You've got control of everyone's eyes
Including mine
Het begin ookquote:
quote:It's ever so funny, I don't think you're special I don't think you're cool
You're just probably alreyt, but under these lights you look beautiful
But I'm struggling, I can't see through your fake tan
And you know it for a fact that everybody's eating out of your hands
What do you know?
you know nothing
But I'll still take you home
Staat inderdaad op Ticketmaster. Vind dit een goede zaak, anders gaan er van die debielen kaartjes opkopen die ze later voor 150 euro gaan verkopen. Hoe snel zou het uitverkocht zijn? Ik denk in één ochtend... Iemand een idee wat het slimste is? Naar het postkantoor, online of telefonisch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe zit dat precies met die kaartverkoop voor mei? Max 2 pp las ik ergens
Dat klopt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef Erasmusch het volgende:
Heb op de site van ticketservice gekeken en daar staat inderdaad max 2 boekingen ppquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef Erasmusch het volgende:
Man of 600 dacht ik? Denk wel dat het 's avonds al uitverkocht is, maar dat is lastig te voorspellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Dat klopt!
Verder begint de kaartverkoop zaterdag om 10 uur sochtends.
Weet iemand of je ze dan savonds nog online kan bestellen of is het dan al uitverkocht? Weet namelijk niet wat de capaciteit is van de grote zaal Paradiso?
Paradiso is idd klein, 600 is wel reeële gok denk ik. Denk ook dat het zeker 's avonds uitverkocht zal zijn, als je ziet wat voor hype het is(clip is zelfs te zien op tmfquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Man of 600 dacht ik? Denk wel dat het 's avonds al uitverkocht is, maar dat is lastig te voorspellen.
In Paradiso gaan 1500 mensen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Man of 600 dacht ik? Denk wel dat het 's avonds al uitverkocht is, maar dat is lastig te voorspellen.
ja, maar kan helaas alleen de live versie vindenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef kreuk050 het volgende:
Ken ik niet....Ook van AM?
http://rapidshare.de/file(...)_For_A_Draw.mp3.htmlquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef taart het volgende:
[..]
ja, maar kan helaas alleen de live versie vinden![]()
erhm, dat is de live versiequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef koston het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)_For_A_Draw.mp3.html
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben: Arctic Monkeys komen naar Lowlands!
Over een jaar of wat zit je al weer aan de dertig euro vrees ik! Melkweg en Paradiso is groot genoeg voor zulke bands, moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef ruud_fr het volgende:
zeventien vijftig is goedkoop
Exclusief servicekosten, die komen er ook nog bijquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef ruud_fr het volgende:
zeventien vijftig is goedkoop
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef Erasmusch het volgende:
oh, daar is het natuurlijk ook uitverkocht![]()
Bij mij deed ie het dus gewoon, behalve bij die gare transaction site.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef MaJo het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar je kunt toch verwachten dat de site op zwart gaat omdat er teveel mensen tegelijk proberen? Dat gebeurd altijd... Maar wel kut dat jullie nu geen kaartjes hebben, probeer het anders bij Boudisque of een andere platenwinkel? Die werken volgens mij niet met zo'n systeem dus die hebben misschien nog kaarten. Succes ermee!
de site ging niet op zwartquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef MaJo het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar je kunt toch verwachten dat de site op zwart gaat omdat er teveel mensen tegelijk proberen? Dat gebeurd altijd... Maar wel kut dat jullie nu geen kaartjes hebben, probeer het anders bij Boudisque of een andere platenwinkel? Die werken volgens mij niet met zo'n systeem dus die hebben misschien nog kaarten. Succes ermee!
Ja, en toen ik er eindelijk door was, kon ie geen kaarten meer vinden. Alles was op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
de site ging niet op zwart
maar hij ging kaartjes zoeken, en dan spontaan weer terug naar het scherm waar je een keuze kan maken tussen welk evenement.
stom dorp zonder postkantoor hier![]()
Sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
de site ging niet op zwart
maar hij ging kaartjes zoeken, en dan spontaan weer terug naar het scherm waar je een keuze kan maken tussen welk evenement.
stom dorp zonder postkantoor hier![]()
Hoiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het duurt gelukkig nog even tot 7 mei dus misschien kun je vriendjes worden met iemand die kaartjes heeft of op een andere manier kaartjes bemachtigen?
nah, ik denk dat iedereen die nu kaartjes heeft er héél graag zelf naartoe wilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het duurt gelukkig nog even tot 7 mei dus misschien kun je vriendjes worden met iemand die kaartjes heeft of op een andere manier kaartjes bemachtigen?
Dat is ook weer waar...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
nah, ik denk dat iedereen die nu kaartjes heeft er héél graag zelf naartoe wil
nu wil ik kaartjes voor London Calling bestellen, en zelfs dat doet ie niet![]()
dat bleek dus ook weinig nut te hebben zeiden mensen net die er om 10u al stondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef wlsandman het volgende:
volgende keer gewoon naar het postkantoor![]()
GEWELDIG!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben: Arctic Monkeys komen naar Lowlands!
Ligt er denk ik aan welk postkantoor. Ik was zelf in een dorp en daar is het denk ik makkelijker dan in bijvoorbeeld Amsterdam. Daar is het al uitverkocht tegen de tijd dat je aan de beurt komt. Ben ik nu de enige met kaartjes? Dat is wel een beetje vreemd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat bleek dus ook weinig nut te hebben zeiden mensen net die er om 10u al stonden![]()
nee, nou doet 'ie het wel..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar...
Raar dat London Calling het niet doet, moet echt aan de site liggen want die verkoopt nooit uitWelke dag ga je? Ik denk ik zaterdag (moet ook nog steeds kaartjes kopen)
Zoals ik al eerder zei kun je het proberen bij Boudisque, Concerto en Get Records in Amsterdam. Denk niet dat zij op een algemeen systeem zitten maar losse kaartjes hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef Erasmusch het volgende:
Zijn er dan nog adressen die evt kaarten hebbenben zelf Ticketbox gewend dus het is me niet helemaal duidelijk of alles centraal is geregeld hiero
Ja wil ook graag the Kooks zien. Op vrijdag wil ik naar Infadels in Melkweg maar ik heb nog niemand gevonden die mee wilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, nou doet 'ie het wel..
Maar ik wil het risico niet lopen dat 't wél uitverkocht is, omdat ik toch wel graag wil
ik wil sws de zaterdag, ik wil The Kooks zien![]()
en misschien de vrijdag, maar dat komt niet zo goed uit voor me
Ik post gewoon net zo lang tot er iemand uit Rotterdam komt met een reactiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei kun je het proberen bij Boudisque, Concerto en Get Records in Amsterdam. Denk niet dat zij op een algemeen systeem zitten maar losse kaartjes hebben.
oeh, da's ook wel erg leuk ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wil ook graag the Kooks zien. Op vrijdag wil ik naar Infadels in Melkweg maar ik heb nog niemand gevonden die mee wil
nee, een half uur geleden alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef =HellFire= het volgende:
wtf, nu alweer uitverkocht?!
ja, 1 november 2005quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:49 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ze spelen overigens 1 november nog een keer in paradiso zag ik net
Argh, daar kan ik me zo kwaad om maken he, mensen die meteen hun kaarjtes gaan doorverkopen. Door dat soort gevallen kunnen sommige echte fans niet naar het concert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:22 schreef mindgames het volgende:
Volgens de medewerker van het postkantoor kon hij om 10.02 al niet meer aan kaarten komen.
Ondertussen wordt er al 100 euro geboden op kaarten op Marktplaats.nl![]()
nou ja, en als ik op Graz lees dat er bij Paradiso gister al 500 kaartjes zijn verkocht, dan vind ik dat toch ook wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:34 schreef Riches het volgende:
Komt ook nog eens bij dat MTV en al die radiozenders teringveel kaarten krijgen voor competities en shit.
Ik woon in Hoorn.. beetje te ver reizen voor zo'n band.. zo graag hoef ik ze namelijk ook weer niet te zien.. maar bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:24 schreef Riches het volgende:
Je bent niet de enige. Probeer anders kaarten voor het concert in Munster vlak over de grens te krijgen, die zijn er nog.
Ik wil hem wel van je kopen voor een net prijsje ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:52 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor maandag. Is het een beetje done om die op marktplaats te zetten? Ik voel me zo lullig als iemand me 50 euro handje contantje geeft voor een kaartje van 12,50.
Stelletje varkens zijn het! Dat meen ik recht uit mijn hart.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Godver.. Ik was ook te laat hier.. was er om 11.00, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Maar wie schiet die gasten op marktplaats dood die 'wegens omstandigheden
binnen 1.5 uur hun kaartje te koop hebben staan voor 100 euro![]()
![]()
![]()
Dat zou geweldig zijn!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Riches het volgende:
Duurt denk ik niet lang meer, schijnt dat kaarten in de toekomst allemaal op naam komen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef berc het volgende:
ik heb kaartjes![]()
![]()
![]()
we stonden er met zijn drieen en die man kreeg er welgeteld meteen 6 kaartjes uit het apparaat![]()
ik ga naar arctic monkeys![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, net zoals toen met robbie williams in paradiso. Dat je ook een (onbeschadigd) polsbandje moest hebben. Maarja, als je dan écht niet kan, heb je wel probleem.. Maar er moet toch zeker wel wat aan gedaan kunnen worden dat die lijers nu al zoveel geld er voor vragen? Marktplaats(, speurders, etc) zelf zou er ook wel wat aan kunnen doen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Riches het volgende:
Duurt denk ik niet lang meer, schijnt dat kaarten in de toekomst allemaal op naam komen.
Dan staan ze 7 mei voor de paradiso hun kaartjes te slijten bij hongerige fans.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, net zoals toen met robbie williams in paradiso. Dat je ook een (onbeschadigd) polsbandje moest hebben. Maarja, als je dan écht niet kan, heb je wel probleem.. Maar er moet toch zeker wel wat aan gedaan kunnen worden dat die lijers nu al zoveel geld er voor vragen? Marktplaats(, speurders, etc) zelf zou er ook wel wat aan kunnen doen..
Instant update:
Ja hoor, onze vrienden (![]()
) van budgetticket hebben ook nog kaartjes, kost dat? Kleine 95 euro....
![]()
Ja precies, maar als mensen echt willen betalen ze dat er nou eenmaal voor..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:
Het mooiste zou zijn als er geen fans buiten staan voor de Melkweg of Paradiso en dat die lijers het dan onder de verkoopprijs moeten verkopen. Dat zou mooi zijnHelaas is er vraag naar en zijn er mensen die deze prijzen betalen, daardoor is dit ook mogelijk...
Jaloers isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef koston het volgende:
Ik ga ze lekker maandag al zien![]()
* koston ontieglijk veel zin heeft
sterker nog, dit stond er gisteravond al, nog voordat de kaartjes officieel de verkoop in zijn gegaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef Proper_fucked het volgende:
Instant update:
Ja hoor, onze vrienden (![]()
) van budgetticket hebben ook nog kaartjes, kost dat? Kleine 95 euro....
![]()
Ik ben dinsdag aan de beurtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef koston het volgende:
Ik ga ze lekker maandag al zien![]()
* koston ontieglijk veel zin heeft
Waar ga je ze zien dan? Veel plezier en laat weten hoe het was!quote:
Botanique in Brusselquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar ga je ze zien dan? Veel plezier en laat weten hoe het was!
je kan ook overdrijven he!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:32 schreef prototype het volgende:
Allereerst gefeliciteerd aan al diegenen die een kaartje hebben en ook daadwerkelijk gaan (Y), het zal vast een mooie show worden om niet te vergeten. Zoals mijn zin al doet vermoeden heb ik geen kaartjes kunnen bemachtigen en zit het er voor mij dan ook niet in... dat terwijl ik ruim 30 minuten voor de verkoop me al had gemeld bij de kassa bij de FRS. Stipt om 10 uur begon de medewerker kaartjes op te zoeken in het systeem, maar het systeem bokte meteen al, en ik vreeste het ergste. 1 minuut later kreeg ik een telefoontje van een maat van me die ook exact om 10 uur online bestelde, en zei dat het online niet meer te doen was dus ook voor hem geen kaarten, en 1 minuut daarop volgde een teleurstellende 'helaas' van de verkoper. Ik heb volgens mij daar 5 minuten vrij luid obscene taal gebruikt in de winkel en werd verzocht de winkel te verlaten :$, 'k kon me echt niet meer inhouden, 'k zal eerlijk zijn, 't zit me echt hoog
Het kost me ook enorm veel moeite om dit nog enigzins netjes te houden
3 minuten later, maar nog stomend van woede kreeg ik een smsje van een maat van me die wel kaartjes heeft kunnen krijgen en vertelde ook hoe, en dan is het niet verwonderlijk meer dat het zo snel uitverkocht is; schijnbaar deelde bepaalde postkantoren gewoon straatjes kaarten uit,tjah, daar kun je niet tegen op wat me meteen doet afvragen wat het nut is van een ticketlimiet. Nahjah, lowlands dan maar...
daarbij moet ik ook wel even zeggen dat ik om 10 voor negen al bij postkantoor stondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:43 schreef berc het volgende:
[..]
je kan ook overdrijven he!
maar ja wie ben ik (met kaartjes) om dat te zeggen
maar ze konden maar max 2 kaartjes te gelijk uitprinten, de meneer van de post kantoor liet er alleen meteen 3 x 2 kaartjes uitrollen en liet ons daarna betalen
Erm, voorverkoop begon om 10 uur, en FRS was rustig, als in, 'k was de enige aan de beurt. Ik had even gepraat met de verkoper om de tijd te doden en toen het zover was, was het eigenlijk al meteen voorbijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:53 schreef berc het volgende:
[..]
daarbij moet ik ook wel even zeggen dat ik om 10 voor negen al bij postkantoor stond![]()
wie komt er dan ook pas half 10
Helemaal mee eens. De bedragen op marktplaats lopen de spuigaten uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik walg er gewoon van.. de regering moet hier heel snel wat aan gaan doen.
Hehe, het is niet alsof dit de eerste keer is ofzo dat zoiets gebeurd en het zal zeker zo doorgaan als niemand actie onderneemt. Ik wil iig niet zielig gaan doen, en maak het dan ook m'n taak om te kijken wat aan zulke dingen te doen is voor in de toekomst. Okay, dat klonk als een foute b-film dialoog, maar 'k meen het desondanks datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Het slaat gewoon nergens op.. 150 vd 500 kaarten die zijn gewoon gekocht om doorverkocht te worden.. zonde voor de mensen die er wel gewoon heen willen
Ik walg er gewoon van.. de regering moet hier heel snel wat aan gaan doen.
Ik vond het idee van de kaartjes op naam wel een goed idee! Dat je er alleen inkomt met je IDkaart ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef prototype het volgende:
[..]
Hehe, het is niet alsof dit de eerste keer is ofzo dat zoiets gebeurd en het zal zeker zo doorgaan als niemand actie onderneemt. Ik wil iig niet zielig gaan doen, en maak het dan ook m'n taak om te kijken wat aan zulke dingen te doen is voor in de toekomst. Okay, dat klonk als een foute b-film dialoog, maar 'k meen het desondanks dat
Misschien is het een idee om kaarten op naam te verkopen? Je naam staat dus op het kaartje en bij binnenkomst moet je je ID laten zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:17 schreef prototype het volgende:
[..]
Hehe, het is niet alsof dit de eerste keer is ofzo dat zoiets gebeurd en het zal zeker zo doorgaan als niemand actie onderneemt. Ik wil iig niet zielig gaan doen, en maak het dan ook m'n taak om te kijken wat aan zulke dingen te doen is voor in de toekomst. Okay, dat klonk als een foute b-film dialoog, maar 'k meen het desondanks dat
Jij bent er zeker eentje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Klingon het volgende:
Zolang ze gekocht worden voor dat soort prijzen zullen ze ook altijd verkocht blijven worden... dus jammer maar helaas, niets aan te doen.
Klingon heeft wel gelijk... Ik zei het eerder ook al: mensen die kaartjes willen moeten deze mensen negeren. Op die manier kunnen ze niet zulke prijzen vragen en gaat het voor de normale prijs (of iets erboven) verkocht worden. Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Zolang er gekken zijn om 100 euro neer te leggen voor een kaartje zal dat in stand blijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:27 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Jij bent er zeker eentje?![]()
Kijk toch eens verder dan je neus lang is.. het is schandalig dat mensen uberhaubt geld verdienen aan iets wat ze waarschijnlijk geeneens kennen..
Ik moet veel moeite doen om me idd vast te houden aan deze gedachte... het ergste is, 'k ben bang dat ik misschien toe ga geven en zo'n gek zal zijn...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klingon heeft wel gelijk... Ik zei het eerder ook al: mensen die kaartjes willen moeten deze mensen negeren. Op die manier kunnen ze niet zulke prijzen vragen en gaat het voor de normale prijs (of iets erboven) verkocht worden. Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Zolang er gekken zijn om 100 euro neer te leggen voor een kaartje zal dat in stand blijven.
He Proto, wat was er eigenlijk gebeurt in de FRS?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:40 schreef prototype het volgende:
[..]
Ik moet veel moeite doen om me idd vast te houden aan deze gedachte... het ergste is, 'k ben bang dat ik misschien toe ga geven en zo'n gek zal zijn...
Hahaha, vogelgriep ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
He Proto, wat was er eigenlijk gebeurt in de FRS?![]()
Aha..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef prototype het volgende:
[..]
Hahaha, vogelgriep ofzo, nah, 'k ben fan van zowat het eerste uur, 'k heb alle cd's voor zover ik weet (ja, zelfs die uitgedeelde demo's via ebay
), alle tracks uit je hoofd kennen, 3x arctic t-shirt hebben + lots a buttons, tjah, dan moet je toch wel een gelegenheid vinden waarbij je met die shit kan patsen
Dan is het riante bedrag dat ze vragen toch nog betrekkelijk te doen. Ik moet er gewoon bij zijn vrees ik.
Hoi. Ik was dus degene die voor jou nog wilde bestellen, maar er als eerst erachter kwam dat het uit was verkocht. Door dit soort dingen krijg ik steeds minder zin om naar concerten te gaan; ik pas de festivals dit jaar wel mee ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef kreuk050 het volgende:
Was bij het postkantoor (Rotterdam Alexandrium) vanmorgen om 9:56, mannetje of 8 voor me. Om 10:03 nog 4 mannetjes voor me en het was UITVERKOCHT!
Godverdomme
Ter info: ik heb in m'n hele leven nog geen enkel kaartje voor winst doorverkocht of gekocht. En tuurlijk is er wat aan te doen, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit een dag zal komen waarop niemand meer duurdere kaartjes koopt omdat het uitverkocht is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Ok, prototype, daar heb je een punt.. ik neem mijn woorden heel snel terug![]()
Was misschien even een te vlugge reactie zonder daarbij na te denken
Maar hij zegt ook.. niets aan te doen.. en er is dus wel wat aan te doen.
Tenzij de (door)verkoop wordt gereguleerd, zoals in mijn voorstel hierboven.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef Klingon het volgende:
maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit een dag zal komen waarop niemand meer duurdere kaartjes koopt omdat het uitverkocht is.
Gaat niet gebeuren helaasquote:Op zondag 26 februari 2006 09:55 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoop dat die band ZOOO sjankerhard gaat tegenvallen dat er niemand meer heen gaat de volgende keer en die kaarten voor spotprijzen verkocht worden.
... kan ik tenminste eens heen!
Fuckzooi.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:56 schreef prototype het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren helaasArctic Monkeys en tegenvallen?
Mjah al de tweede keer voor mij dat ik in zo'n situatie zonder kaartje zit voor de Arctic Monkeys... en dan ga je twijfelen of je wel of niet grof gaat neerleggen voor een kaartje... sowiesow ben ik al bezig met een klachtbrief richting ticketservice, want die weten klaarblijkelijk niet hoe ze ticketlimiet kunnen afdwingen van hun verkooppunten, laat staan een goed systeem afleveren die bestand is tegen 'veel' aanvragen.quote:
Hey Proto!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef prototype het volgende:
[..]
Mjah al de tweede keer voor mij dat ik in zo'n situatie zonder kaartje zit voor de Arctic Monkeys... en dan ga je twijfelen of je wel of niet grof gaat neerleggen voor een kaartje... sowiesow ben ik al bezig met een klachtbrief richting ticketservice, want die weten klaarblijkelijk niet hoe ze ticketlimiet kunnen afdwingen van hun verkooppunten, laat staan een goed systeem afleveren die bestand is tegen 'veel' aanvragen.
Hehheuiheuhe, een manier om erachter te komen he?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hey Proto!
hoe is het met je winkelverbod bij de frs?![]()
maar je bent daar dus zó door het lint gegaan dat je er niet meer mag komen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef prototype het volgende:
[..]
Hehheuiheuhe, een manier om erachter te komen he?
Nou erm, flippen behoorlijk in de zin van 'gilles de la tourette was er niets bij'. Het was namelijk de tweede keer al en de teleurstelling was dan ook groot. De eerste keer toen de laatste kaartjes voor m'n neus werden verkocht voor AM in melkweg dacht ik zoiets van, och, kan gebeuren, maar ik laat het me niet nog een keer gebeuren! Well, as faith would have it, mooi wel dus, en toen knapte er wat en om het maar in z'n AM uit te drukken "arms flying everywhere and, bottles as well it's just something to talk about, a story to tell you"quote:Op zondag 26 februari 2006 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar je bent daar dus zó door het lint gegaan dat je er niet meer mag komen?![]()
Hoe kan het dan dat degene boven jou post nog om 10.16 nog kaarten haalde?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:09 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Hoi. Ik was dus degene die voor jou nog wilde bestellen, maar er als eerst erachter kwam dat het uit was verkocht. Door dit soort dingen krijg ik steeds minder zin om naar concerten te gaan; ik pas de festivals dit jaar wel mee ofzo.
Waarschijnlijk omdat ze bij sommige verkooppunten 100 kaartjes tegelijk eruit trekken die ze dan op hun gemak gaan verkopenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:40 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat degene boven jou post nog om 10.16 nog kaarten haalde?
Wat een klote systeem is dit idd.
Leuk gezegd, kan het me helemaal voorstellen. Normaal ga ik niet naar zulk soort shows (iets meer punkrockeriger vaak) maar voor de AM wilde ik een uitzondering maken. Maar helaasch...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:30 schreef prototype het volgende:
[..]
Nou erm, flippen behoorlijk in de zin van 'gilles de la tourette was er niets bij'. Het was namelijk de tweede keer al en de teleurstelling was dan ook groot. De eerste keer toen de laatste kaartjes voor m'n neus werden verkocht voor AM in melkweg dacht ik zoiets van, och, kan gebeuren, maar ik laat het me niet nog een keer gebeuren! Well, as faith would have it, mooi wel dus, en toen knapte er wat en om het maar in z'n AM uit te drukken "arms flying everywhere and, bottles as well it's just something to talk about, a story to tell you"
wachten tot het al begonnen is en dan kijken of je nog wat kan kopen voor wenegquote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef MaJo het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik morgen buiten de Melkweg nog een kaartje kan kopen voor een beetje normale prijs? Wishful thinking waarschijnlijk?
That's what I was thinkingquote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef berc het volgende:
[..]
wachten tot het al begonnen is en dan kijken of je nog wat kan kopen voor weneg![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb voor 12,50 een kaartje weten te bemachtigen voor morgenavond! Wat ben ik blij!
Hoe heb je dat ooit gedaan? Dat wil ik ook!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb voor 12,50 een kaartje weten te bemachtigen voor morgenavond! Wat ben ik blij!
Hmmm, iets meer punkrock, is we are scientists misschien niet wat voor je?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Leuk gezegd, kan het me helemaal voorstellen. Normaal ga ik niet naar zulk soort shows (iets meer punkrockeriger vaak) maar voor de AM wilde ik een uitzondering maken. Maar helaasch...![]()
Kennis van mij ging ook heen en die had op het laatste moment een kaartje overquote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat ooit gedaan? Dat wil ik ook!![]()
Had je niet eerder kunnen zeggen dat ze hier warenquote:Op maandag 27 februari 2006 02:04 schreef prototype het volgende:
[..]
Hmmm, iets meer punkrock, is we are scientists misschien niet wat voor je?die heb ik onlangs gezien in de ekko in utrecht, was een goede show
Ze doen woensdag mee met de Kaiser Chiefs in de HMH. Wat een week... vanavond naar de Arctic Monkeys en woensdag naar de Kaiser Chiefsquote:Op maandag 27 februari 2006 07:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Had je niet eerder kunnen zeggen dat ze hier warenGing vd week op hun site kijken om te kijken of ze niet toevallig in NL spelen -> 19 februari in utrecht,
![]()
Zag al dat ze in het voorprogramma stonden ja, zeker gaan kijken..quote:Op maandag 27 februari 2006 08:38 schreef spanks het volgende:
[..]
Ze doen woensdag mee met de Kaiser Chiefs in de HMH. Wat een week... vanavond naar de Arctic Monkeys en woensdag naar de Kaiser Chiefs![]()
![]()
![]()
Watte?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef Tobbes het volgende:
draait drie die slet 6 kaarten uit nop het postkantoor voor een gast voor mij,
ik keek naar je sig boven je avatar en ik begreep hetquote:
Buiten dat (ik geef gewoon m'n eigen zwakte aanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:35 schreef Prep2Fight het volgende:
ik keek naar je sig boven je avatar en ik begreep het
Die zijn leukkk!! Nu ben ik pas écht jaloers. Kan er niet ff iemand met kaartjes een zware griep krijgen ofzo zodat ik ze kan overkopen?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef ExcelsiorRecs het volgende:
Vanavond de Utrechtse band GEM in het voorprogramma van de AM.
www.excelsior-recordings.com
www.gemmusic.com
Hehe. Ik loop nu al twee dagen rond met een kilt bij temperatuur onder het vriespunt, dus wie weetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Die zijn leukkk!! Nu ben ik pas écht jaloers. Kan er niet ff iemand met kaartjes een zware griep krijgen ofzo zodat ik ze kan overkopen?![]()
Oja, Am was nog niet genoeg om jaloers over te zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Die zijn leukkk!! Nu ben ik pas écht jaloers. Kan er niet ff iemand met kaartjes een zware griep krijgen ofzo zodat ik ze kan overkopen?![]()
Jewel, maar dit maakt het nóg erger! Maar ik overleef het wel hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef lienelien het volgende:
Oja, Am was nog niet genoeg om jaloers over te zijn![]()
Je hebt vast niet alsnog je kaartje he ?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:42 schreef spanks het volgende:
Nog 1 uur en drie kwartier belt die maat van mij die mee zou gaan dat z'n poot is gebroken vanmiddag:(:( nu dus snel iemand anders regelen :|
Komt veel voor ja..quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef kreuk050 het volgende:
Luister nu het concert van the AM in de HMH (http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audio.jsp?audionumber=24696964).
Daar is gewoon 70% van de zaal Brits en irritant zo te horen.
Zitten de zalen altijd vol met Britten als het in Amsterdam is een rockband bekend in Engeland?
Zou me niks verbazen als een hoop Britten ook die kaartjes kopen... en dat het daarom extra snel uitverkocht is.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef kreuk050 het volgende:
Luister nu het concert van the AM in de HMH (http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audio.jsp?audionumber=24696964).
Daar is gewoon 70% van de zaal Brits en irritant zo te horen.
Zitten de zalen altijd vol met Britten als het in Amsterdam is een rockband bekend in Engeland?
Dat gebeurde mij dus ook idd op Utrecht Centraal bij het GWK, alleen was ik dan persoon 3 met kaartje 5 en 6, waardoor ik dus wel kaartjes heb.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef Evertje het volgende:
Ik ben net terug uit Liverpool, krijg ik van mijn pa te horen dat het hem niet gelukt is. Hij stond al om 9:30 op het postkantoor in Sittard, en dit postkantoor wist rond tien uur maar zes kaarten uit te draaien (echt snel gewerkt .....)
Uiteraard waren de zevende en achtste kaart voor mijn vader geweest. Bah bah.
Ik vond Gem wel aardig. Heb ze paar maanden geleden gezien. Dit was echt een stuk beter. Dat nieuwe album is ook gewoon een stuk beter (te beluisteren via luisterpaal).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:39 schreef savelkoul het volgende:
Gem was ruk. Speelden tien keer hetzelfde nummer geloof ik.
Ja, ik leefde ook gelijk opquote:Toen de lichten uit, mijn favoriete nummer aller tijden wordt ingezet (The Cedar Room van Doves), de avond kon al niet meer stuk.
Ze waren goed. Maar of de hype gerechtvaardigd is? Zijn zat bandjes die ook zulke shows neerzetten.. Maxïmo Park vond ik, ook in The Max, nog vetter dan AM.quote:Daarna nog wat hiphop en de jongens die het podium op komen lopen. De zanger was volgens mij zo stoned als een garnaal. Concert was retestrak en de sfeer in de zaal was top. Het was de dertien euro meer dan waard. En al die indie-snobs die constant op AM zitten af te geven![]()
De hype wel degelijk gerechtvaardigd.
Maximo Park was ook een feest inderdaad. Die maakten er een mooie show van, en speelden minder op de automatische piloot als AM gisteren.quote:Ze waren goed. Maar of de hype gerechtvaardigd is? Zijn zat bandjes die ook zulke shows neerzetten.. Maxïmo Park vond ik, ook in The Max, nog vetter dan AM.
Dat laatste vond ik gisteravond ook welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Maximo Park was ook een feest inderdaad. Die maakten er een mooie show van, en speelden minder op de automatische piloot als AM gisteren.
gezien het tijdstip van je post waren jullie deze keer niét in de verkeerde tram gestapt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Waren veel Britten vanavond, en een hoop ervan vreselijk irritant..
Vet was het wel, ondanks het abrupte einde. Ik wist niet dat ze niet aan toegiften deden..
Beetje geruit Tshirt.. maar niet echt opvallend.. kijk maar in mn fotoboek.. zie je mn gezichtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef MaJo het volgende:
Ik stond dus eerst vooraan in het midden, maar daarna aan de zijkant rechts (als je naar het podium toestaat) op de eerste verhoging bij de voorste paal. Had je nog iets opvallends aan?
Nee je komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Beetje geruit Tshirt.. maar niet echt opvallend.. kijk maar in mn fotoboek.. zie je mn gezicht
Zou ik best geweest kunnen zijn, aangezien je langs de gang naar de wc stondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef Prep2Fight het volgende:
Heb wel af en toe een meisje met rood haar langs zien flitsen volgens mij..Kan ook door het bier komen
Ach ja, Nederlanders zouden er niet zo moeilijk over doen.. engelse welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou ik best geweest kunnen zijn, aangezien je langs de gang naar de wc stondDie kant op was het goed te doen maar weer terug naar voren was minder grappig. Werd nogal boos aangekeken door iedereen terwijl ik echt al vooraan stond daarvoor
![]()
ik heb ook betere foto's gezien jahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef MaJo het volgende:
Als ik zo de foto's zie dan is de zanger best lelijkToen ik gister sjans met hem had vond ik hem nog best leuk
Waren juist de Nederlandersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ach ja, Nederlanders zouden er niet zo moeilijk over doen.. engelse wel
Hm, raar..quote:
Doh.. wat denk je.. adam en jongepaupers?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:12 schreef MaJo het volgende:
Hij kijkt ook best sloom als hij zingt, en toch vond ik hem wel leuk
Dat soort mensen zijn per definitie erg irritant jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:12 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hm, raar..
Ik had gezeik met een vreselijk vervelend engels stelletje.. echt te irri.. ' Kun je effe weggaan je staat voor mn vriendin'
Rot op zeg![]()
![]()
[..]
Ik snap hem nietquote:Doh.. wat denk je.. adam en jongepaupers?![]()
Maar voorderest om even terug te komen op de engelse.. veel zijn ook vet cool hoor..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn per definitie erg irritant jaIk was zelf met Engelsen en volgens mij deden de Nederlanders daarom een beetje moeilijk, omdat ze hun plek niet af wilden staan aan Engelsen ofzo
![]()
[..]
Ik snap hem niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
gezien het tijdstip van je post waren jullie deze keer niét in de verkeerde tram gestapt?![]()
Speelden ze eigenlijk ook nummers van Beneath The Boardwalk, of alleen van het 'echte' album?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Geen verkeerde tram inderdaad...
Volgens mij maar 1 of 2 niet-album nummers.. In het begin leek het zelfs alsof ze gewoon het album afspeelden (beginnend met View From The Afternoon en erna Dancefloor enzo)..
In Brussel gisteravond hetzelfde. En kan me goed aansluiten bij de reacties van Amsterdam. Ook in Brussel was het een geslaagd concert, maar niet fantastisch. Hij was ook hier zo stoned als een garnaal, kwaliteit v/d zang was gelukkig wel goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Geen verkeerde tram inderdaad...
Volgens mij maar 1 of 2 niet-album nummers.. In het begin leek het zelfs alsof ze gewoon het album afspeelden (beginnend met View From The Afternoon en erna Dancefloor enzo)..
Live vond ik hem er wel aardig leuk uitzien maar als ik de foto's zo zie dan blijft daar inderdaad weinig van overquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef lienelien het volgende:
wat ziet Alex er uhmm...ehh... niet charmant uit!
ik was toch echt in de veronderstelling dat ie op z'n minst een beetje schattig was![]()
andere woordkeus word misschien wat beter gewaardeerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:54 schreef Proper_fucked het volgende:
Om nog even terug te komen op het associale gedrag van sommige mensen m.b.t. het kaartjes opkopen en duur verkopen. Ik heb liever dat Paradiso(of willekeurige andere tent) die kaartjes duurder maken(als ze weten dat het toch wel uitverkocht raakt), ik had hier echt wel 30/35 euro voor over. Zij krijgen hierdoor meer geld binnen, dus dan zie je er nog wat van terug. Als je nu 100 euro betaald voor kaartje, gaat er 80 in the pocket van die homofielen..
sorry man, zo bedoel ik het helemaal niet........quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:01 schreef berc het volgende:
[..]
andere woordkeus word misschien wat beter gewaardeerd![]()
deze homo heeft een kaartje gekocht en gaat zelf wel
sukkel![]()
ik heb 'm dus niet live gezien, maar op eerdere foto's leek ie me dus wel redelijk... Maar dat zijn waarschijnlijk allemaal persfoto's uit studio's ed, en niet zo helemaal bezweet met felle lampen eropquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Live vond ik hem er wel aardig leuk uitzien maar als ik de foto's zo zie dan blijft daar inderdaad weinig van over
Zag gister de LiveXS van februari met Arctic Monkeys op de cover, dat geeft ongeveer hetzelfde beeld... Zullen we het er maar op houden dat het om de muziek gaat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef lienelien het volgende:
wat ziet Alex er uhmm...ehh... niet charmant uit!
ik was toch echt in de veronderstelling dat ie op z'n minst een beetje schattig was![]()
mja, die zag ik ook pas.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:44 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Zag gister de LiveXS van februari met Arctic Monkeys op de cover, dat geeft ongeveer hetzelfde beeld... Zullen we het er maar op houden dat het om de muziek gaat?![]()
Afgezien van z'n veel tekorte strakke plakkerige witte stretchblouseje dan..! Neh, ik ga dan toch voor de gitaristquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
mja, die zag ik ook pas.
Tuurlijk gaat het om de muziek![]()
Maar Tom van de Editors is dan toch weer best leuk uitzicht enzo...kan ook geen kwaad![]()
och.. de meeste bassisten zijn nog erger dan de gemiddelde gitarist, als je het over wel of niet bewegen hebtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Lieke_K het volgende:
Hmm, ja misschien generaliseer ik ook íetsje te snel vanuit 3 voorbeelden![]()
Die van Gabriel Ríos is toch wel de meest onbeweeglijke die ik ooit gespot heb. Alleen die is niet de dikste of de langste...eerder de oudste van zijn hele band...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:29 schreef Skanqua het volgende:
Ik ben het trouwens wel eens met de redenatie dat de bassist meestal niet de meest bewegelijke persoon uit een band is. Ze zijn vaak ook of de dikste of de langste...![]()
Daarom, het is 1 van die 1000en bandjes zoals hun, maar ze worden opeens heel erg gehyped waardoor er vaak té veel van ze verwacht wordt, ik denk dan ook dat er na dit album niet veel bijzonders meer naar voren komt, niets vernieuwends in ieder geval. Maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef lienelien het volgende:
Maar even ontopic dan...
Ik heb gisteren wat niet-album nummers / live opnames gedownload, en het lijkt allemaal zo op elkaar, dezelfde rifjes, zelfde tempo komt overal in terug... Best jammer dat ze zoveel bij hetzelfde blijven.
Het viel mij iig wel op, niet dat ik ze niet goed vind, maar erg veel afwisseling is er niet te vinden
Vergeet z'n vieze wrat niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef lienelien het volgende:
Die van Gabriel Ríos is toch wel de meest onbeweeglijke die ik ooit gespot heb. Alleen die is niet de dikste of de langste...eerder de oudste van zijn hele band...
uhmmm, ja..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef MaJo het volgende:
Is de hype weer voorbij? Wordt zo weinig gepost in dit topic momenteel
Jij durft de Arctic Monkeys te vergelijken met Floortje en Rafaella?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:57 schreef mordradead het volgende:
Ach, de hype word ook flink overdreven. Ga maar eens de stad in en vraag 100 willekeurige mensen naar de Arctic Monkeys... het overgrote deel zal niet weten wie ze zijn in tegenstelling tot een doorsnee Idols deelnemer.
Enkel in de zin van bekendheid, de hype rondom de AM haalt het immers lang niet bij de hype rondom het fantastische idolisten programma op de beeldbuis.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij durft de Arctic Monkeys te vergelijken met Floortje en Rafaella?
Dus een Indie-bandje met een slecht tv-programma?
![]()
Ja, maar daarom slaat die vergelijking nergens op, want een indie bandje zal nooit dezelfde bekendheid verwerven zoals een veel-te-veel-en-vaak in de publiciteit gebracht programma...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Enkel in de zin van bekendheid, de hype rondom de AM haalt het immers lang niet bij de hype rondom het fantastische idolisten programma op de beeldbuis.
En daarom word de hype ook overdreven.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar daarom slaat die vergelijking nergens op, want een indie bandje zal nooit dezelfde bekendheid verwerven zoals een veel-te-veel-en-vaak in de publiciteit gebracht programma...
Inderdaad, ik ken meer mensen die nog nooit van ze gehoord hebben dan die ze wel kennen, laat staan leuk vinden.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:35 schreef mordradead het volgende:
En daarom word de hype ook overdreven.
dus dat het hype gehalte eigenlijk helemaal niet zo hoog is
Maar misschien/waarschijnlijk heb je het dan wel over mensen die heul niet bekend zijn met indiequote:Op maandag 13 maart 2006 21:50 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken meer mensen die nog nooit van ze gehoord hebben dan die ze wel kennen, laat staan leuk vinden.
En nou niet zo flauw posten van 'dan ga je misschien met de verkeerde mensen om' o.i.d.![]()
Mja, och. Hype-gezeik en vergelijking met Idols heb ik ook niet zo'n behoefte aan. Een band als Franz Ferdinand is naar mijn mening wel onder een groter publiek bekend dan AM.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Lieke_K het volgende:
Euh ja, die discussie over wat een hype is, is elders al eens gevoerd hè...![]()
Ik vind het een hype wanneer doorsnee mensen het ook minstens kennen, als het alleen een hype is onder Indieliefhebbers, lousy excuse for a hype, then...![]()
ehhhquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Tranceptor het volgende:
Radiohead was een grote hype en nu is Coldplay dat.
ach, arctic monkeys is zo'n typische NME hype net zoals franz ferdinand, bloc party en interpol dat voor hen waren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Tranceptor het volgende:
Radiohead was een grote hype en nu is Coldplay dat. Alles wat zich alternatief wil noemen of zich als zodanig wil profileren kreeg en krijgt spontaan een stijve van alles wat twee voorgaande bands uitbrengen. Daarnaast creeren bladen als Q. en Rolling Stone een hype waarin alles wat deze mensen uitbrengen gelijk staat aan geniaal. Ik zie dat nu inderdaad ook bij de Arctic Monkeys gebeuren, maar in tegenstelling tot beide voorgenoemde bands heeft de zanger geen halfvalse jankstem. Dit valt mijns inziens dan vooral ook toe te juichen.
Ga Radiohead lekker ergens anders bashen......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Tranceptor het volgende:
Radiohead was een grote hype en nu is Coldplay dat. Alles wat zich alternatief wil noemen of zich als zodanig wil profileren kreeg en krijgt spontaan een stijve van alles wat twee voorgaande bands uitbrengen. Daarnaast creeren bladen als Q. en Rolling Stone een hype waarin alles wat deze mensen uitbrengen gelijk staat aan geniaal. Ik zie dat nu inderdaad ook bij de Arctic Monkeys gebeuren, maar in tegenstelling tot beide voorgenoemde bands heeft de zanger geen halfvalse jankstem. Dit valt mijns inziens dan vooral ook toe te juichen.
Ik bash radiohead niet, ik zeg dat ze nogal gehyped zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 03:14 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ga Radiohead lekker ergens anders bashen......
Bloc Party en Franz Ferdinand is nogal veel van hetzelfde, zoals Interpol ook weer erg vergelijkbaar (dare I say inwisselbaar) klinkt met een aantal bandjes. Ik vind de Arctic Monkeys toch even wat ander qua sound, het is juist niet zo gepolijst als die 80's-sound van de eerste twee bandjes. Dat maakt ze nou net even anders. Ik zou ze dan ook eerder vergelijken met Jet (al gaat dat ook niet helemaal op) dan met Franz Ferdinand. NME hyped alles standaard, zie maandelijkse voorkant. Iedere maand weer de 'next big thing'...quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:52 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
ach, arctic monkeys is zo'n typische NME hype net zoals franz ferdinand, bloc party en interpol dat voor hen waren.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bloc Party en Franz Ferdinand is nogal veel van hetzelfde, zoals Interpol ook weer erg vergelijkbaar (dare I say inwisselbaar) klinkt met een aantal bandjes. Ik vind de Arctic Monkeys toch even wat ander qua sound, het is juist niet zo gepolijst als die 80's-sound van de eerste twee bandjes. Dat maakt ze nou net even anders. Ik zou ze dan ook eerder vergelijken met Jet (al gaat dat ook niet helemaal op) dan met Franz Ferdinand. NME hyped alles standaard, zie maandelijkse voorkant. Iedere maand weer de 'next big thing'...
Beste vergelijking die ik tot nu toe gehoord heb, natuurlijk is 't wel anders en beter (vind ik...), maar het zijn veel meer èchte rocksongs dan van Bloc Party, Franz Ferdinand en Interpol. Inwisselbaar vind ik de bandjes trouwens niet. Het lijkt soms op elkaar (hoewel ik dat van deze bandjes helemaal niet vind), maar toch vind ik dat er verschillen zijn en daardoor blijven ze voor mij allemaal luisterbaar en erg fijn..quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
Bloc Party en Franz Ferdinand is nogal veel van hetzelfde, zoals Interpol ook weer erg vergelijkbaar (dare I say inwisselbaar) klinkt met een aantal bandjes. Ik vind de Arctic Monkeys toch even wat ander qua sound, het is juist niet zo gepolijst als die 80's-sound van de eerste twee bandjes. Dat maakt ze nou net even anders. Ik zou ze dan ook eerder vergelijken met Jet (al gaat dat ook niet helemaal op) dan met Franz Ferdinand. NME hyped alles standaard, zie maandelijkse voorkant. Iedere maand weer de 'next big thing'...
och..deze is al een aardig eindje vol na bijna een maand.. Maar het loopt niet echt storm meer neequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ben bang dat we de 3 topics vol niet binnen 3 maanden gaan halen, daardoor concludeer ik dat deze band mislukt is en niet meer als een hype is geworden.
Dit denk ik ook doordat ik nog geen top 40 notitie heb bevonden, dit zou toch minstens nr.1 moeten staan met de singel binnen 3 weken vanaf nu denk ik.
Of duurt zoiets langer en ben ik stoned?
Dankzij mij wordt er weer over gesproken hierquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
och..deze is al een aardig eindje vol na bijna een maand.. Maar het loopt niet echt storm meer nee![]()
Scroll naar boven dan..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef kreuk050 het volgende:
Weer? Sinds wanneer?
Je hebt gelijk, wil je mijn kaarten hebben?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef Elusive het volgende:
de Arctic Monkeys zuigen, verkoop dus snel je 2 tickets voor het concert in de paradiso aan mij voordat het te laat is!
Ze staan met When The Sun Goes Down (vond de oude Scummy titel leuker) volgens mij wel gewoon in de top 40 hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ben bang dat we de 3 topics vol niet binnen 3 maanden gaan halen, daardoor concludeer ik dat deze band mislukt is en niet meer als een hype is geworden.
Dit denk ik ook doordat ik nog geen top 40 notitie heb bevonden, dit zou toch minstens nr.1 moeten staan met de singel binnen 3 weken vanaf nu denk ik.
Of duurt zoiets langer en ben ik stoned?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef spanks het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wil je mijn kaarten hebben?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
not.![]()
Een hype gaat juist wel in razend tempo vol. Dus dat gaat makkelijk lukken!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef kreuk050 het volgende:
ze komen inderdaad best wel saai over ja, wat een loosers zijn het eigelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef MaJo het volgende:
In de nieuwste OOR staat een groot interview met Turner en gitarist Jamie Cook. Ze komen in het interview net zo ongeïnteresseerd over als op het podium in de Melkweg. Beetje jammer...
Vooruit!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:21 schreef berc het volgende:
[..]
ze komen inderdaad best wel saai over ja, wat een loosers zijn het eigelijk
wie wilt mijn kaartje hebben?![]()
Dat is ook wel weer een overdreven conclusiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:21 schreef berc het volgende:
[..]
HIER, GEEF, NU!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:21 schreef berc het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |