nah, ik denk dat iedereen die nu kaartjes heeft er héél graag zelf naartoe wilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het duurt gelukkig nog even tot 7 mei dus misschien kun je vriendjes worden met iemand die kaartjes heeft of op een andere manier kaartjes bemachtigen?
Dat is ook weer waar...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
nah, ik denk dat iedereen die nu kaartjes heeft er héél graag zelf naartoe wil
nu wil ik kaartjes voor London Calling bestellen, en zelfs dat doet ie niet![]()
dat bleek dus ook weinig nut te hebben zeiden mensen net die er om 10u al stondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef wlsandman het volgende:
volgende keer gewoon naar het postkantoor![]()
GEWELDIG!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben: Arctic Monkeys komen naar Lowlands!
Ligt er denk ik aan welk postkantoor. Ik was zelf in een dorp en daar is het denk ik makkelijker dan in bijvoorbeeld Amsterdam. Daar is het al uitverkocht tegen de tijd dat je aan de beurt komt. Ben ik nu de enige met kaartjes? Dat is wel een beetje vreemd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat bleek dus ook weinig nut te hebben zeiden mensen net die er om 10u al stonden![]()
nee, nou doet 'ie het wel..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar...
Raar dat London Calling het niet doet, moet echt aan de site liggen want die verkoopt nooit uitWelke dag ga je? Ik denk ik zaterdag (moet ook nog steeds kaartjes kopen)
Zoals ik al eerder zei kun je het proberen bij Boudisque, Concerto en Get Records in Amsterdam. Denk niet dat zij op een algemeen systeem zitten maar losse kaartjes hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef Erasmusch het volgende:
Zijn er dan nog adressen die evt kaarten hebbenben zelf Ticketbox gewend dus het is me niet helemaal duidelijk of alles centraal is geregeld hiero
Ja wil ook graag the Kooks zien. Op vrijdag wil ik naar Infadels in Melkweg maar ik heb nog niemand gevonden die mee wilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, nou doet 'ie het wel..
Maar ik wil het risico niet lopen dat 't wél uitverkocht is, omdat ik toch wel graag wil
ik wil sws de zaterdag, ik wil The Kooks zien![]()
en misschien de vrijdag, maar dat komt niet zo goed uit voor me
Ik post gewoon net zo lang tot er iemand uit Rotterdam komt met een reactiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei kun je het proberen bij Boudisque, Concerto en Get Records in Amsterdam. Denk niet dat zij op een algemeen systeem zitten maar losse kaartjes hebben.
oeh, da's ook wel erg leuk ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wil ook graag the Kooks zien. Op vrijdag wil ik naar Infadels in Melkweg maar ik heb nog niemand gevonden die mee wil
nee, een half uur geleden alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef =HellFire= het volgende:
wtf, nu alweer uitverkocht?!
ja, 1 november 2005quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:49 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ze spelen overigens 1 november nog een keer in paradiso zag ik net
Argh, daar kan ik me zo kwaad om maken he, mensen die meteen hun kaarjtes gaan doorverkopen. Door dat soort gevallen kunnen sommige echte fans niet naar het concert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:22 schreef mindgames het volgende:
Volgens de medewerker van het postkantoor kon hij om 10.02 al niet meer aan kaarten komen.
Ondertussen wordt er al 100 euro geboden op kaarten op Marktplaats.nl![]()
nou ja, en als ik op Graz lees dat er bij Paradiso gister al 500 kaartjes zijn verkocht, dan vind ik dat toch ook wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:34 schreef Riches het volgende:
Komt ook nog eens bij dat MTV en al die radiozenders teringveel kaarten krijgen voor competities en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |