uhmmm, ja..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef MaJo het volgende:
Is de hype weer voorbij? Wordt zo weinig gepost in dit topic momenteel
Jij durft de Arctic Monkeys te vergelijken met Floortje en Rafaella?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:57 schreef mordradead het volgende:
Ach, de hype word ook flink overdreven. Ga maar eens de stad in en vraag 100 willekeurige mensen naar de Arctic Monkeys... het overgrote deel zal niet weten wie ze zijn in tegenstelling tot een doorsnee Idols deelnemer.
Enkel in de zin van bekendheid, de hype rondom de AM haalt het immers lang niet bij de hype rondom het fantastische idolisten programma op de beeldbuis.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij durft de Arctic Monkeys te vergelijken met Floortje en Rafaella?
Dus een Indie-bandje met een slecht tv-programma?
![]()
Ja, maar daarom slaat die vergelijking nergens op, want een indie bandje zal nooit dezelfde bekendheid verwerven zoals een veel-te-veel-en-vaak in de publiciteit gebracht programma...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Enkel in de zin van bekendheid, de hype rondom de AM haalt het immers lang niet bij de hype rondom het fantastische idolisten programma op de beeldbuis.
En daarom word de hype ook overdreven.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar daarom slaat die vergelijking nergens op, want een indie bandje zal nooit dezelfde bekendheid verwerven zoals een veel-te-veel-en-vaak in de publiciteit gebracht programma...
Inderdaad, ik ken meer mensen die nog nooit van ze gehoord hebben dan die ze wel kennen, laat staan leuk vinden.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:35 schreef mordradead het volgende:
En daarom word de hype ook overdreven.
dus dat het hype gehalte eigenlijk helemaal niet zo hoog is
Maar misschien/waarschijnlijk heb je het dan wel over mensen die heul niet bekend zijn met indiequote:Op maandag 13 maart 2006 21:50 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken meer mensen die nog nooit van ze gehoord hebben dan die ze wel kennen, laat staan leuk vinden.
En nou niet zo flauw posten van 'dan ga je misschien met de verkeerde mensen om' o.i.d.![]()
Mja, och. Hype-gezeik en vergelijking met Idols heb ik ook niet zo'n behoefte aan. Een band als Franz Ferdinand is naar mijn mening wel onder een groter publiek bekend dan AM.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Lieke_K het volgende:
Euh ja, die discussie over wat een hype is, is elders al eens gevoerd hè...![]()
Ik vind het een hype wanneer doorsnee mensen het ook minstens kennen, als het alleen een hype is onder Indieliefhebbers, lousy excuse for a hype, then...![]()
ehhhquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Tranceptor het volgende:
Radiohead was een grote hype en nu is Coldplay dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |