Maar dat zijn geen fouten meer. Dat is een vorm van luiheid, desinteresse zelfs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geloof me, als je had geschreven: "Juh begrijpd tog wat ik bedoel!", dan was je afgemaakt.
Dan zitten er heel erg veel luie en ongeïnteresseerde mensen op dit forumquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:00 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen fouten meer. Dat is een vom van luiheid, desinteresse zelfs.
Weet ik niet... het is, denk ik, een vorm van: "Kijk mij eens stoer zijn. Het boeit mij allemaal niet!". Noem het jeugdige nonchalance?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zitten er heel erg veel luie en ongeïnteresseerde mensen op dit forum.
Ik heb eerder het idee dat ze het écht niet meer kunnen. Ze verschuilen zich en masse achter het modeverschijnsel dyslexie. Bij mij op school zaten er misschien 3 of 4 die dyslectisch waren, nu zijn het er 10 per klas ongeveer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:05 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Weet ik niet... het is, denk ik, een vorm van: "Kijk mij eens stoer zijn. Het boeit mij allemaal niet!". Noem het jeugdige nonchalance?
dus niet sowiezo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef jack4ya het volgende:
Het is niet:
so-wie-so,
zowiezo,
souwiso,
zo ie zo,
zo-wie-zo en al helemaal niet:
zo en zo!
HET IS SOWIESO!!
onthoud dat nou eens....![]()
pffffff
Verdraaid... vergeten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dus niet sowiezo?
staat niet in de OP![]()
Ik word erg moe van de 8 miljoen Nederlanders die tegenwoordig dyslexie hebben. En ouders die het over hun kind hebben: "Ja, hij heeft dyslexie en kan wat minder makkelijk lezen en schrijven". Of al die studenten die ineens ook dyslexie hebben en dan meer tijd hebben voor hun tentamen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze het écht niet meer kunnen. Ze verschuilen zich en masse achter het modeverschijnsel dyslexie. Bij mij op school zaten er misschien 3 of 4 die dyslectisch waren, nu zijn het er 10 per klas ongeveer.
Dat wordt nog leuk als die groep moet gaan solliciteren.
Je moet goed lezen. Ik zeg toch dat die fouten vaak gemaakt worden in combinatie met andere fouten? 'als jou' is ook fout, dat moet zijn 'dan jij' en 'als mij' moet idd zijn 'dan ik'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:32 schreef Vipers het volgende:
hij is groter als mij. Ik.
Als je een voorbeeld geeft moet je het wel goed doen.
Het is dus voor eens en voor altijd groter dan ik.
Het staat eigenlijk voor:"Hij is groter dan ik ben".
Groter als jouw...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Je moet goed lezen. Ik zeg toch dat die fouten vaak gemaakt worden in combinatie met andere fouten? 'als jou' is ook fout, dat moet zijn 'dan jij' en 'als mij' moet idd zijn 'dan ik'.
sorry, moest dat even rechtzetten...
Ik mag hopen dat je dit bewust deed?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Paladina het volgende:
Nieuwschierig is ook zo'n leukerd waarvan men niet meer weet hoe 't eigenlijk moet.
Ik wou 't net zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:00 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als interpunctienazi ben ik zeer ontstemd over jouw bijdragen in dit topic.
Ik mag hopen dat je dit toch wel begreep?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:11 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit bewust deed?
Ik mag hopen dat je ooit PI's gaat gebruiken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Paladina het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit toch wel begreep?!
Inderdaad ja. Ik schrijf het nu niet meer fout.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:04 schreef Snakey het volgende:
Sinds dit topic ben ik het nooit meer vergeten.![]()
Sowieso
Hoe schreef je het eerst dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook pas op Fok geleerd dat het sowieso isMet dank aan Fok
creatief, maar is dat niet misschien een goed woord in een andere taal? ik weet niet hoe le gegoogled hebt..quote:Op maandag 20 maart 2006 19:34 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Net even gegoogled naar andere bizarre varianten. Zo was er ook 334 keer een "zovizo".
lol...quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:40 schreef ScienceFriction het volgende:
it's so we so a weird word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |