Oh lekker...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
He lekker, de eindafrekening van de energie is binnen.. 270 euro betalen binnen nu en een week
MotherFUCKERS!!!!![]()
![]()
Op basis van je meterstanden, en gebruik van de afgelopen jaren heeft u niks te vrezen meneer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh lekker...
Ja gijs... het zijn dure maanden..
In Oktober is het logisch dat je er goed voor staat... de zomer is net geweest en de winter moet nog komen... wat een domme reactie van ze dan
Bij ons ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
MotherFUCKERS!!!!![]()
Ik belde in Oktober nog of ik me zorgen moest maken... nee hoor, niks aan de hand, je krijgt zelfsgeld terug
De KANKER voor ze.. ff 270 euro betalen voor 1 Maart.
Waterschap vergeet jequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar…verzekeringen betalen, gemeentelijke belastingen, naheffing energiebedrijven…etc. Altijd lekker om in één klap je hele loon te zien verdwijnen.
Ow ja, waterschapsbelasting inderdaad...ook altijd zo'n fijne.quote:
Gijs wat zeur je, ik betaal het dubbele aan m`n hypotheekquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
Ff rekenen.. 580 euro huur, .....
Hallllooooo!!!!!
Oh ja... de Randstad is duur he
Hoeveel betaal je dan voor je energie maandelijks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op basis van je meterstanden, en gebruik van de afgelopen jaren heeft u niks te vrezen meneer.
Nee, het is niet nodig om je maandbedrag op te hogen, je krijgt zelfs geld terug.
NIET DUS
Luxe kost geld gijs ....quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
Ff rekenen.. 580 euro huur, 110 euro nieuwe rekening van Nuon, 130 euro ziektekosten, 500 euro creche, wegenbelasting, KPN, verzekering...
Hallllooooo!!!!!
Oh ja... de Randstad is duur he
Ik in mijn eentjequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs wat zeur je, ik betaal het dubbele aan m`n hypotheek
We hebben niet allemaal een instelling van "Ik moet en zal een koophuis hebben, al moet ik er krom voor liggen" .quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nieuwe bedrag is 107... maar door Oxxio gaat daar 8% van af dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je dan voor je energie maandelijks?
Pak een bezem, scheelt stroom.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Bastard het volgende:
Zo en nu ga ik stofzuigen dammit
Zijn meer levensbehoefte rekeningen.....quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
MotherFUCKERS!!!!![]()
Ik belde in Oktober nog of ik me zorgen moest maken... nee hoor, niks aan de hand, je krijgt zelfsgeld terug
De KANKER voor ze.. ff 270 euro betalen voor 1 Maart.
En dan vind jij de randstad duurquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je schudt ze zo uit je mouw he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pak een bezem, scheelt stroom.
Die is juist minder geworden toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef Chocobo het volgende:Gijs ik voel met je mee.... teringhonden zuigen ons leeg ! Ik verwacht een lekkere OZB deze maand
Heeerlijk... zin in
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is juist minder geworden toch?
Maximaal 2% gestegen bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is juist minder geworden toch?
Maar daarom is het nog wel een luxe dat je die hebt...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn meer levensbehoefte rekeningen.....
Ja inderdaad.. we hoeven ons niet druk te maken, werkeloosheid neemt af, economie trekt aan, salaris stijgt en inflatie is nog niet zo laag geweest..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja net als mijn energie niet duurder werd, net zoals ik er vooruit op zou gaan in salaris etc. etc.
Dat is nog netjes hoor gijs... maar het blijft een fucking hoop geld...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe bedrag is 107... maar door Oxxio gaat daar 8% van af dan.
Durf jij mn Volvo luxe te noemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar daarom is het nog wel een luxe dat je die hebt...
Je hebt een eigenaarsdeel en een gebruikersdeel. Een van die twee is afgeschaft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja net als mijn energie niet duurder werd, net zoals ik er vooruit op zou gaan in salaris etc. etc.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar daarom is het nog wel een luxe dat je die hebt...
De kachel word hier ook nooit hoger gezet dan 20 graden... maar dan nog... fucking 250 gulden per maand.. ieeeedere maand weer. En waaromquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat is nog netjes hoor gijs... maar het blijft een fucking hoop geld...
Je moet korten op andere dingen om dit soort zaken te kunnen betalen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. we hoeven ons niet druk te maken, werkeloosheid neemt af, economie trekt aan, salaris stijgt en inflatie is nog niet zo laag geweest..
uhuh.. vertel dat maar aan diegene die moet betalen.
Gijs ben er klaar mee.... geloof niemand meer... Teringhonden.... allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. we hoeven ons niet druk te maken, werkeloosheid neemt af, economie trekt aan, salaris stijgt en inflatie is nog niet zo laag geweest..
uhuh.. vertel dat maar aan diegene die moet betalen.
Ja Gijs,... leuk allemaal... ik zie het niet terug in mijn portomonneequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt een eigenaarsdeel en een gebruikersdeel. Een van die twee is afgeschaft.
uheu...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben maar begonnen met brood meenemen naar het werk ipv elke dag 5 euro aan de kantine te geven
Ja daar heb je gelijk in.. moet ergens vandaan komen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je moet korten op andere dingen om dit soort zaken te kunnen betalen...
Ik ben maar begonnen met brood meenemen naar het werk ipv elke dag 5 euro aan de kantine te geven
Geen icon,.. je bent pissedquote:
Ik hoor het al.. jij voelt je ook genaaidquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ben er klaar mee.... geloof niemand meer... Teringhonden.... allemaaloplichters,.. mafia,.. etc. etc....
Ik lees volgens mij nog regelmatig dat je een snack gaat halen.quote:
Ja Gijs.... belasting,... energie,.... OZB (diiiep in mijn kont genomen daar) en zo kan ik nog wel even doorgaan.... de tering met ze allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor het al.. jij voelt je ook genaaid
Ze hebben de verkeerde doodgeschoten, Zalm was beter geweest.
Die woede.. laat me je voeden!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen icon,.. je bent pissedJa Gijs wat wil je......... een luxe dat ik mijn energie moet betalen? Luxe dat ik OZB moet betalen... luxe dat ik creche moet betalen... ja luxe dat we het hebben maar ik kan er toch niks aan doen dat andere landen corrupt zijn en honger leiden...
Jij hebt het over fase een... dankbaarheid... ben heel dankbaar ja,... maar het mag wel goedkoper hoor
Je vergeet binnen één week betalen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:52 schreef Chocobo het volgende:
Ja Gijs.... belasting,... energie,.... OZB (diiiep in mijn kont genomen daar) en zo kan ik nog wel even doorgaan.... de tering met ze allemaal
Bureaucratie,........ fouten...hou oooop !! Klaar hoor !
Pissed ook... Whahahahha.. gijs.. ik zit tegenover jequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen icon,.. je bent pissedJa Gijs wat wil je......... een luxe dat ik mijn energie moet betalen? Luxe dat ik OZB moet betalen... luxe dat ik creche moet betalen... ja luxe dat we het hebben maar ik kan er toch niks aan doen dat andere landen corrupt zijn en honger leiden...
Jij hebt het over fase een... dankbaarheid... ben heel dankbaar ja,... maar het mag wel goedkoper hoor
Ja ben normaal niet zo hoor maar heb de afgelopen maanden shit meegemaakt Gijs.... kosten zijn zo hoog.... ja luxe ok,.. begrijp iedereen wel maar wat moet ik dan. Geen creche? Geen auto? Geen verwarming? Geen huis? Geen,........ ach laat maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die woede.. laat me je voeden!!!![]()
Soms ja... maar die kost 80 cent... en geen 5 euriquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees volgens mij nog regelmatig dat je een snack gaat halen.
Iedereen komt netjes rondquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pissed ook... Whahahahha.. gijs.. ik zit tegenover je![]()
Nee gijs... maar ik snap het soms niet hoor.. iedereen komt elke maand weer netjes rond..
Bijna iedereen hier heeft een 360 staan... eet goed.. zit in een warm huis.. (met muizen)
Als je het echt zo duur vind dan moet je andere dingen laten.. het zijn nou eenmaal primaire levensbehoefte ... en die zijn duur ja..
Er zijn echt wel dingen die je kunt doen om goedkoper te wonen... maar dat doet ook niemand.. omdat ze wel wat luxe willen hebben..
Ik heb het over de mensen hier... B.. strol... brown.. jij ... ik..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iedereen komt netjes rondGijs de helft van de huishoudens zitten in GROTE moeilijkheden en besparen al op alles waar jij het over hebt. Die 360 heb ik 2 maanden nog gevoelt hoor. Nee echt goed gaat het echt niet.
Ben wel blij met alles maar betaal me scheel
Ja precies....... maar dat zouden mijn kinderen kunnen zijn Gijs.... het draait niet allemaal om mij,.. mijn woede is groter. Ik vind het echt te duur tegenwoordig......... kan er niet omheen !quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De mensen die verder niet rondkomen die ......
ach whatever......
Ik heb me afgereageerd in DOA4 ... en kreeg veel klappen... nu heb ik hoofdpijn ookquote:
Inderdaad de "luxe" die we hebben hebben we nodig om ons geld te verdienen, om daar vervolgens die zelfde "luxe" te kunnen onderhouden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ben normaal niet zo hoor maar heb de afgelopen maanden shit meegemaakt Gijs.... kosten zijn zo hoog.... ja luxe ok,.. begrijp iedereen wel maar wat moet ik dan. Geen creche? Geen auto? Geen verwarming? Geen huis? Geen,........ ach laat maar
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb me afgereageerd in DOA4 ... en kreeg veel klappen... nu heb ik hoofdpijn ook
Niet grappig jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
zit in een warm huis.. (met muizen)
Jij hebt mijn huis nog niet gezienquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En dan vind jij de randstad duur![]()
PROEST
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pissed ook... Whahahahha.. gijs.. ik zit tegenover je![]()
Nee gijs... maar ik snap het soms niet hoor.. iedereen komt elke maand weer netjes rond..
Bijna iedereen hier heeft een 360 staan... eet goed.. zit in een warm huis.. (met muizen)
Als je het echt zo duur vind dan moet je andere dingen laten.. het zijn nou eenmaal primaire levensbehoefte ... en die zijn duur ja..
Er zijn echt wel dingen die je kunt doen om goedkoper te wonen... maar dat doet ook niemand.. omdat ze wel wat luxe willen hebben..
Beetje koud nu he een kartonnendoosquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet grappig ja![]()
Daan zei net ergens (wat weet ik niet) muis tegen. En nu loop ik weer met een hartslag van 120 door het huis![]()
Kut beesten![]()
Ja lieve schat... dat is ook weer overdreven..quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Beetje koud nu he een kartonnendoos
Salaris strook gehad?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef mr_Brown het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKER AKZOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je het drukquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef mr_Brown het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKER AKZOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar ik ben het dan met B. eens.... wil niet krom liggen voor een woning !quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij hebt mijn huis nog niet gezien
Ja ik ook,... net rond. Afschrijving van mijn auto (voor bv een nieuwe) of sparen is NIET te doen voor mequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:47 schreef mr_Brown het volgende:
TT trouwens![]()
kosten gaan nergens over tegenwoordig![]()
![]()
Ik kom elke maand echt NET aan rond.... kan geen drol extra kopen
Ben zelfs dingen aan het verkopen![]()
Nee idd,... komt nog wel rotjochquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef kepler het volgende:
ben blij dat ik student ben
niet veel inkomsten, maar ook niet gek veel vaste lasten
Ik lig niet krom gijs, ik klaag niet. Alleen onverwachte kosten poep ik op. Gemeente enzo, waterschap, verzekering dat weet ik, prima. Alleen als ze opbellen van de energie en zeggen; we zijn sinds vorig jaar april vergeten u stroom af te schrijven, we schrijven het van u rekeing af binnen deze week.dan wordt ik wel een beetje boos jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben het dan met B. eens.... wil niet krom liggen voor een woning !
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die frustraties hierBen blij dat ik nog geen echte zorgen heb
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,... komt nog wel rotjoch
Hoe is het met je valentijn gijs?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die frustraties hierBen blij dat ik nog geen echte zorgen heb
Wel een mooie badkamer trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik lig niet krom gijs, ik klaag niet. Alleen onverwachte kosten poep ik op. Gemeente enzo, waterschap, verzekering dat weet ik, prima. Alleen als ze opbellen van de energie en zeggen; we zijn sinds vorig jaar april vergeten u stroom af te schrijven, we schrijven het van u rekeing af binnen deze week.dan wordt ik wel een beetje boos ja
in de schilderswijk gaan wonen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja lieve schat... dat is ook weer overdreven..
ik ga gewoon in mijn eigen ontworpen vliegtuig wonenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,... komt nog wel rotjoch
Gijs.... ik wil ander werk.... heb nu een leaseauto..... Ik kan het me gewoon niet meer veroorloven om geen auto te hebben.... heb gewoon geld om zelf een auto aan te schaffen. Dus ben ik eigenlijk verplicht om hier te blijvenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook,... net rond. Afschrijving van mijn auto (voor bv een nieuwe) of sparen is NIET te doen voor me
Ik zou je motor verkopen !quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... ik wil ander werk.... heb nu een leaseauto..... Ik kan het me gewoon niet meer veroorloven om geen auto te hebben.... heb gewoon geld om zelf een auto aan te schaffen. Dus ben ik eigenlijk verplicht om hier te blijven
en nee.... ik ga mijn motor niet verkopen ja![]()
Neequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
in de schilderswijk gaan wonen dan
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef mr_Brown het volgende:
Oh ja... OZB.... krijg 5 euro terug
Huh????quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef mr_Brown het volgende:
Oh ja... OZB.... krijg 5 euro terug
nope.... gedeelte niet meer.... en over dat gedeelte krigen we dus 5 eruo terugquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef silver-surfer het volgende:
OZB moet je altijd betalen hoor poot!!
dan nog betaal je ozbquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijs je hebt toch geen ontroerend goed nu?
Ik kom vanmiddag je muizen wel ff vangen met m'n blokfluit...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
in de schilderswijk gaan wonen dan
denk na gijs...... kan je complete studieschuld ermee afbetalenquote:
Oh... is dat bij huur dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nope.... gedeelte niet meer.... en over dat gedeelte krigen we dus 5 eruo terug
Jij ook!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef mr_Brown het volgende:
ik ga nu naar huisik hoop dat ze de tering krijgen hier
*PROEST*quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef mr_Brown het volgende:
ik ga nu naar huisik hoop dat ze de tering krijgen hier
dure brommer danquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
denk na gijs...... kan je complete studieschuld ermee afbetalen
Ja, link stond op xbox.comquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Al een tijdje.
Jij hebt de site dus ook ontdekt.
Ook al een tijdje in mijn Sig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, link stond op xbox.com
Die last van die jongenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef gijsje79 het volgende:
B. al wat gehoord van Dimplus?
Heb je ze nog gebeld?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laat staan dat ie dat weekend niet thuis is, als GR3 uitkomt.![]()
Co-opquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach zo erg is het niet, want hij zit dan in Groningen.
Godverquote:
De tieten van Scarlett Johansson gaan lekken op het einde.quote:
Ja gebeld.. heb een mailtje gekregen van hem dat de order geplaatst is.. op de vraag of ik nog moet betalen zei die dat het wel komt tegen die tijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef gijsje79 het volgende:
B. al wat gehoord van Dimplus?
Heb je ze nog gebeld?
Ik heb nog niks ontvangenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gebeld.. heb een mailtje gekregen van hem dat de order geplaatst is.. op de vraag of ik nog moet betalen zei die dat het wel komt tegen die tijd
Geen idee, ik zou Piet Paulusma even bellenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef QueenR het volgende:
Wat een woede hier vandaagalles weer een beetje gezakt?
Iconen van struik en gijsje79 zijn gruwelijk irritantkan een van de twee die niet ff veranderen?
B, ziet de horoscoop er zonnig uit?![]()
Ik kan weer lachen jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef QueenR het volgende:
Wat een woede hier vandaagalles weer een beetje gezakt?
Iconen van struik en gijsje79 zijn gruwelijk irritantkan een van de twee die niet ff veranderen?
B, ziet de horoscoop er zonnig uit?![]()
Heb ze liever wat groter... ze is wel erg dun !quote:
Uuuhm, ik weet niet, gebruik alleen FireFox, sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
Ik heb echt vaak dat als ik een pagina open met IE 6 dat de pagina niet gevonden kan worden.. En dan doe ik een refresh en dan opent ie hem wel.
Moeilijk irritant begint dat te worden, met FOKken vooral.. doe ik een post.. loopt ie weer vast ofzo. Alsof er op dat moment geen internet verbinding is ofzo
Bekend probleem? Choas?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef ChOas het volgende:
ChOas krijgt nieuwe thermostaat.
ChOas's pa: Zal ik anders even meegaan, dan meten we alles even door...
ChOas: Nee pa, ik kan het echt wel, ik heb electro gestudeerd
ChOas komt thuis, werpt blik op handleiding... bla blabla... spanning er af...blablablablabla...
ChOas denkt 'de tering' en sluit thermostaat aan.
*plof*
Dag pomp van de CV
ChOas breekt CV open en komt er gelukkig achter dat het een zekering was.
ChOas heeft na een uurtje benzinestations hoppen weer nieuwe zekering en CV werkt weer.
Nieuwe thermostaat niet
Niemand is perfect !quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uuuhm, ik weet niet, gebruik alleen FireFox, sorry
Had het met IE6 niet vaak maar probeer de IE7 beta anders even... genoeg torrentsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
Ik heb echt vaak dat als ik een pagina open met IE 6 dat de pagina niet gevonden kan worden.. En dan doe ik een refresh en dan opent ie hem wel.
Moeilijk irritant begint dat te worden, met FOKken vooral.. doe ik een post.. loopt ie weer vast ofzo. Alsof er op dat moment geen internet verbinding is ofzo
Bekend probleem? Choas?
Ik doe niet aan torrentsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had het met IE6 niet vaak maar probeer de IE7 beta anders even... genoeg torrentsBriljante browser
Je kan het gijsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef ChOas het volgende:
ChOas krijgt nieuwe thermostaat.
ChOas's pa: Zal ik anders even meegaan, dan meten we alles even door...
ChOas: Nee pa, ik kan het echt wel, ik heb electro gestudeerd
ChOas komt thuis, werpt blik op handleiding... bla blabla... spanning er af...blablablablabla...
ChOas denkt 'de tering' en sluit thermostaat aan.
*plof*
Dag pomp van de CV
ChOas breekt CV open en komt er gelukkig achter dat het een zekering was.
ChOas heeft na een uurtje benzinestations hoppen weer nieuwe zekering en CV werkt weer.
Nieuwe thermostaat niet
OMGquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Bastard het volgende:
http://www.virob.com/virob/videos/438.html
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:00 schreef Magneet het volgende:
ChOas let op of je een modulerende thermostaat nodig hebt of niet anders kan h et idd goed mis gaan
Ja ik moest er ook om lachenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahaha...die spam van Cho is wel leuk
Nee vond ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahaha...die spam van Cho is wel leuk
nog steeds gijs?quote:
ik denk het welquote:
whahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Rockster springt van bed uit raam en sterft
neiuwe rondequote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Hilary Duff wil de hoer spelen
Veels te dun & irritant.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Hilary Duff wil de hoer spelen
Geen idee... heb nog niets gedaan iigquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeker weer niet druk daar
ik ben alweer lekker bezig hier voor mijn gewaardeerde klantquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen idee... heb nog niets gedaan iig
Dat levenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen idee... heb nog niets gedaan iig
Ja ...hou jij ook zo van je klantenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben alweer lekker bezig hier voor mijn gewaardeerde klant
Zeg ik niet...quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Waar hangt die tandestoker eigenlijk uit?
Jouw gezicht als de telefoon gaat is priceless... je hebt er EEECHT geen zin inquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ...hou jij ook zo van je klanten![]()
We hebben een Wquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
Ah briljant... collega belt net op... moest om 08.30 beginnen... en is net wakker
Forward to AKquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
Ah briljant... collega belt net op... moest om 08.30 beginnen... en is net wakker
Ik word zo moedeloos van dat ding af en toequote:Op donderdag 23 februari 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw gezicht als de telefoon gaat is priceless... je hebt er EEECHT geen zin in
Nee dit keer nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
We hebben een W
We hebben een E
We hebben een N
We hebben een D
We hebben een Y![]()
![]()
![]()
![]()
Die stond naast me toe hij beldequote:
Zuchte hij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die stond naast me toe hij belde
En jij bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw gezicht als de telefoon gaat is priceless... je hebt er EEECHT geen zin in
Ja ... diep... en toen liep hij maar weer weg..quote:
Uurtje of 19.30 lijkt mequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoelaat gaat die gozer dan naar huis?
Nog 147 dagenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat wachten, die kleine moet maar eens opschieten
buik van angeliek trouwens, laatste 3 weken gewoon verdubbelt![]()
Ik vind zwangere vrouwen ook (bijna) altijd mooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nog 147 dagen... das nog lang gijs..
Maar wel mooi hoor... zo'n zwangere vrouw
Ja inderdaad... zo'n wonder wat daarbinnen gebeurt.. prachtigquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik vind zwangere vrouwen ook (bijna) altijd mooi![]()
Gewoon het idee dat er zo'n klein hummeltje in haar buik groeit....
Tis een heerlijke ervaring hoor, nu al !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik vind zwangere vrouwen ook (bijna) altijd mooi![]()
Gewoon het idee dat er zo'n klein hummeltje in haar buik groeit....
of verzuipen !!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef silver-surfer het volgende:
POMPEN!!!
hier.... wat tipsquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef silver-surfer het volgende:
POMPEN!!!
Wat is de deal zondag nou? Ben ik echt de enige die komt?quote:
dat heb ik nooit gezegdquote:
Geloof het wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is de deal zondag nou? Ben ik echt de enige die komt?
Nouquote:
Nee,.. gewoon niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand die verbaasd was dat ik om 6u al goeiemorgen postte?
Als je Jerry Maguire bedoeld... Heerlijke filmquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef QueenR het volgende:
vanavond mijn zoon op tvJerry Mcuire!!
voor degene die het nog niet gezien hebben, echt een goede film
.
zeikerd, ja diequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je Jerry Maguire bedoeld... Heerlijke film
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef QueenR het volgende:
zeikerd, ja die
@cho... You had me at hello![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
zeikerd, ja die
@cho... You had me at hello![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
The human head weighs eight pounds.
Na de kus toen die aangeschoten wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
zo'n schattige discussie, en dan opgeven omdat de buren 3 konijnen hebben
![]()
@ surferwoordspelinkje, maarre een goede quote voor jou uit de film: Have you ever gotten the feeling that you aren't completely embarassed yet, but you glimpse tomorrow's embarrassment?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1140692669/Talking_Cats![]()
Oxxio.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben met alles overgegaan naar Oxxio, moet ik nog steeds 50 euro p/m aan Essent betalen voor "hun" netwerk. 110 ouwe guldens per maand voor die kabels die daar gewoon in de grond liggen
Nee,quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie daar Nuon hebben of niet?
Van geen enkel energiebedrijf hoor Gijsquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Oxxio.
Kom nu ook vaak bij mensen die Oxxio heben, de nota's liegen er niet om.
Zo waar,... maar ik zit ook niet echt te wachten op zo'n tussenleverancier hoor !quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van geen enkel energiebedrijf hoor Gijs
ja was toen iig een van de beste die ik ooit had gezien. Zijn er niet veel die er aan kunnen toppen. (dat genre dan he, kan moeilijk zoiets met spectakel vergelijken)quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na de kus toen die aangeschoten wasWat een briljante film toch he
![]()
Briljante film idd,... moet hem nog steeds op dvd hebben ook al heb ik hem 36x gezien !quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja was toen iig een van de beste die ik ooit had gezien. Zijn er niet veel die er aan kunnen toppen. (dat genre dan he, kan moeilijk zoiets met spectakel vergelijken)
Schat, moet het niet schildpadden zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Briljante film idd,... moet hem nog steeds op dvd hebben ook al heb ik hem 36x gezien !
Ja,... het is Strol's quotequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat, moet het niet schildpadden zijn?
Ik vind dat je te weinig doet in huis !quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef Quinny het volgende:
Zo vandaag een curcus feedback gehad. Ondanks dat ik er synisch tegenover stond vond ik het zeer interresant en heb er wel degelijk wat van geleerd.
Jij belt je ma en stuurt mij een mailtjequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... het is Strol's quote
Schat wil je je mail beantwoorden
Hoorde van ma dat alles goed was gegaan met de pikkies
krijg lekker de teringquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind dat je te weinig doet in huis !
Ben je zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Pittig vrouwtje !
Ik bedoel het werk wat ik nu doe voor Essent.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van geen enkel energiebedrijf hoor Gijs
4 dagenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag stropdassen-overleg van 11:00 tot 14:30....en dan weeeeeeeeeeeeekend!
Ja.. Essent blijft de provider zeg maar.. zo heb ik nuon als provider.. en van oxxio binnekort de stroom.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik bedoel het werk wat ik nu doe voor Essent.
Mensen dii al maanden oxxio hebben die nog ff een nota krijgen van essent netwerk.
En dat zijn niet altijd leuke bedragen.
Hoop extra werk maandag danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
Maar ik ben echt niet lekker hoor.. en weer dingen dat ik denk "GODVERDOMME!!! ..." ik denk.. de tering voor ze. Blijf mooi thuis deze week, ff opknappen en rust.
Welke?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
En kan mooi lezen in het nieuwe boek van Dan Brown
Kijk, er leeft nog iemandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie?
http://events.q-dance.nl/(...)rol/line-up/iq06.php
Ja, tis de snelste manier om jou te bereiken, verder zijn de Gijsjes maar saai deze periodequote:
Kwanta kosta ? en wanneer?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie?
http://events.q-dance.nl/(...)rol/line-up/iq06.php
Moet je het even afkijken: ¤ 42,75 - 15 aprilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kwanta kosta ? en wanneer?
In Amsterdam weerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je het even afkijken: ¤ 42,75 - 15 april
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Heeft iedereen al weekend ofzo ?
Ziek !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
Voor als je niets te doen hebt...
ANGRY DRAGON
Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze draak.
THE BRONCO
Je bent je lekker aan het uitleven op je vriendin en wel 'doggy style'. Op het moment dat zij het meer dan plezierig begint te vinden grijp je haar tieten zo stevig als je kan vast en begint hard de naam van een andere meid te schreeuwen. Het geeft je het gevoel dat je op een wild paard zit die je met alle mogelijke middelen van zich af probeert te stampen.
DIRTY SANCHEZ
Een heerlijk evenement. Je bent je vriendin lekker van achteren aan het naaien en steekt plots je vinger diep in haar reet. Trek hem terug en smeer een fijne bruine strontstreep als een snor over haar bovenlip. Ze ziet eruit als dirty sanchez.
DOG IN A BATHTUB
Een nette naam voor als je tijdens het naaien je hele klokkenspel (ja met zak en al) in haar reet probeert te proppen. Het heet zo omdat het net zo moeilijk is om een hond in de badkuip te houden als je hem aan het wassen bent.
DONKEY PUNCH
Neuk je vriendin (of iemand anders) ' doggy style' en steek je leuter een paar seconden voor je klaarkomt in haar bruine anjer en geef haar een flinke klap achter in haar nek. Ze zal neerploffen en haar spieren in haar reet verdoven. Je pik komt nog vaster te zitten zodat het je een overweldigend orgasme bezorgt.
DUTCH OVEN
Laat je partner de iddyllische wereld binnen treden van aarsgas door een flinke scheet onder de dekens te laten en ze stevig over haar hoofd te houden. ( en je eigen hoofd als je het aangenaam vindt)
DUTCH TREAT
Het onverwachte resultaat als de Dutch Oven misgaat. (zorg dan dat je als eerste op de bank ligt)
FLAMING AMAZONE
als je je partner aan het neuken bent steek je vlak voor je klaarkomt haar schaamhaar in de fik. Dan blussen met je lading zaad.
HOUDINI
Terwijl je je vriendin van achteren neemt haal je net voor je klaarkomt je leuter naar buiten en laat je geruisloos een kloddder spuug op haar rug vallen. Ze zal zich omdraaien om te kijken naar dat sappige goedje en op dat moment spuit je in haar gezicht. TADAA!!!!
THE WALRUS
Nadat je je hele zaadvoorraad van een week bij je vriendin in haar mond gespoten hebt houd je met je duim en wijsvinger het middelste gedeelte van haar lippen stevig bij elkaar en houd je haar neus dicht totdat je lading via haar mondhoeken naar buiten sijpelt. Net als de walrus zijn tanden.
ANIMAL FARM
Tijdens een lekkere beurt maak je bij elke stoot een dierengeluid (' Koekoek! Koekoek' ). ALs je geliefde vraagt om ermee te stoppen maak je gewoon een ander geluid. Een extra uitdaging: maak bij elke stoot een ander dierengeluid. Serieuze dierenkennis als je dan kan klaarkomen.. respect!
THE WOODY WOODPECKER
Als je vriendin op haar knieen je ballen likt sla je met je taaie lul in een snel tempo op haar voorhoofd. Taptaptaptap.! Lol
THE ZOMBIE MASK
Tijdens een lekkere pijpbeurt zeg je tegen je vriendin dat ze je moet aankijken met haar mooie twinkelende oogjes als je geweer klaar is om een volle lading pudding af te vuren. Op dat moment trek je je snikkel naar buiten en spuit je in allebei de ogen Deze tijdelijke blindheid produceert het zombie effect als ze stuntelig met haar armen zwaaiend en jammerend als een wandelend lijk naar de badkamer strompelt.
CHERRY DANISH
Bij het klaarkomen op haar gezicht spuiten en haar daarna direct een bloedneus slaan.
THE ANGRY PIRATE
In haar oog spuiten en hard tegen 1 been schoppen. Dan houdt ze als je het goed doet 1 hand voor haar oog en hinkelt ze met 1 been.
CLEVELAND SUMMER
Haar tussen haar tieten neuken terwijl dr een drol uit je reet hangt die een mooie bruine streep op haar buik maakt.
is dat wat?? ik zag em net liggen bij benzinepompquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
En kan mooi lezen in het nieuwe boek van Dan Brown
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
Voor als je niets te doen hebt...
ANGRY DRAGON
Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze draak.
THE BRONCO
Je bent je lekker aan het uitleven op je vriendin en wel 'doggy style'. Op het moment dat zij het meer dan plezierig begint te vinden grijp je haar tieten zo stevig als je kan vast en begint hard de naam van een andere meid te schreeuwen. Het geeft je het gevoel dat je op een wild paard zit die je met alle mogelijke middelen van zich af probeert te stampen.
DIRTY SANCHEZ
Een heerlijk evenement. Je bent je vriendin lekker van achteren aan het naaien en steekt plots je vinger diep in haar reet. Trek hem terug en smeer een fijne bruine strontstreep als een snor over haar bovenlip. Ze ziet eruit als dirty sanchez.
DOG IN A BATHTUB
Een nette naam voor als je tijdens het naaien je hele klokkenspel (ja met zak en al) in haar reet probeert te proppen. Het heet zo omdat het net zo moeilijk is om een hond in de badkuip te houden als je hem aan het wassen bent.
DONKEY PUNCH
Neuk je vriendin (of iemand anders) ' doggy style' en steek je leuter een paar seconden voor je klaarkomt in haar bruine anjer en geef haar een flinke klap achter in haar nek. Ze zal neerploffen en haar spieren in haar reet verdoven. Je pik komt nog vaster te zitten zodat het je een overweldigend orgasme bezorgt.
DUTCH OVEN
Laat je partner de iddyllische wereld binnen treden van aarsgas door een flinke scheet onder de dekens te laten en ze stevig over haar hoofd te houden. ( en je eigen hoofd als je het aangenaam vindt)
DUTCH TREAT
Het onverwachte resultaat als de Dutch Oven misgaat. (zorg dan dat je als eerste op de bank ligt)
FLAMING AMAZONE
als je je partner aan het neuken bent steek je vlak voor je klaarkomt haar schaamhaar in de fik. Dan blussen met je lading zaad.
HOUDINI
Terwijl je je vriendin van achteren neemt haal je net voor je klaarkomt je leuter naar buiten en laat je geruisloos een kloddder spuug op haar rug vallen. Ze zal zich omdraaien om te kijken naar dat sappige goedje en op dat moment spuit je in haar gezicht. TADAA!!!!
THE WALRUS
Nadat je je hele zaadvoorraad van een week bij je vriendin in haar mond gespoten hebt houd je met je duim en wijsvinger het middelste gedeelte van haar lippen stevig bij elkaar en houd je haar neus dicht totdat je lading via haar mondhoeken naar buiten sijpelt. Net als de walrus zijn tanden.
ANIMAL FARM
Tijdens een lekkere beurt maak je bij elke stoot een dierengeluid (' Koekoek! Koekoek' ). ALs je geliefde vraagt om ermee te stoppen maak je gewoon een ander geluid. Een extra uitdaging: maak bij elke stoot een ander dierengeluid. Serieuze dierenkennis als je dan kan klaarkomen.. respect!
THE WOODY WOODPECKER
Als je vriendin op haar knieen je ballen likt sla je met je taaie lul in een snel tempo op haar voorhoofd. Taptaptaptap.! Lol
THE ZOMBIE MASK
Tijdens een lekkere pijpbeurt zeg je tegen je vriendin dat ze je moet aankijken met haar mooie twinkelende oogjes als je geweer klaar is om een volle lading pudding af te vuren. Op dat moment trek je je snikkel naar buiten en spuit je in allebei de ogen Deze tijdelijke blindheid produceert het zombie effect als ze stuntelig met haar armen zwaaiend en jammerend als een wandelend lijk naar de badkamer strompelt.
CHERRY DANISH
Bij het klaarkomen op haar gezicht spuiten en haar daarna direct een bloedneus slaan.
THE ANGRY PIRATE
In haar oog spuiten en hard tegen 1 been schoppen. Dan houdt ze als je het goed doet 1 hand voor haar oog en hinkelt ze met 1 been.
CLEVELAND SUMMER
Haar tussen haar tieten neuken terwijl dr een drol uit je reet hangt die een mooie bruine streep op haar buik maakt.
die Darthquote:
met een paar pro-wrestlers erinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Bastard het volgende:
http://imdb.com/title/tt0398165/
Lachen film!
Ik zal je zeggen, ik heb nog nooit een film gezien met zoveel grote kerels er in.. sommige gaan echt helemaal nergens overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |