Oh lekker...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
He lekker, de eindafrekening van de energie is binnen.. 270 euro betalen binnen nu en een week
MotherFUCKERS!!!!![]()
![]()
Op basis van je meterstanden, en gebruik van de afgelopen jaren heeft u niks te vrezen meneer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh lekker...
Ja gijs... het zijn dure maanden..
In Oktober is het logisch dat je er goed voor staat... de zomer is net geweest en de winter moet nog komen... wat een domme reactie van ze dan
Bij ons ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
MotherFUCKERS!!!!![]()
Ik belde in Oktober nog of ik me zorgen moest maken... nee hoor, niks aan de hand, je krijgt zelfsgeld terug
De KANKER voor ze.. ff 270 euro betalen voor 1 Maart.
Waterschap vergeet jequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar…verzekeringen betalen, gemeentelijke belastingen, naheffing energiebedrijven…etc. Altijd lekker om in één klap je hele loon te zien verdwijnen.
Ow ja, waterschapsbelasting inderdaad...ook altijd zo'n fijne.quote:
Gijs wat zeur je, ik betaal het dubbele aan m`n hypotheekquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
Ff rekenen.. 580 euro huur, .....
Hallllooooo!!!!!
Oh ja... de Randstad is duur he
Hoeveel betaal je dan voor je energie maandelijks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op basis van je meterstanden, en gebruik van de afgelopen jaren heeft u niks te vrezen meneer.
Nee, het is niet nodig om je maandbedrag op te hogen, je krijgt zelfs geld terug.
NIET DUS
Luxe kost geld gijs ....quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
Ff rekenen.. 580 euro huur, 110 euro nieuwe rekening van Nuon, 130 euro ziektekosten, 500 euro creche, wegenbelasting, KPN, verzekering...
Hallllooooo!!!!!
Oh ja... de Randstad is duur he
Ik in mijn eentjequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs wat zeur je, ik betaal het dubbele aan m`n hypotheek
We hebben niet allemaal een instelling van "Ik moet en zal een koophuis hebben, al moet ik er krom voor liggen" .quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nieuwe bedrag is 107... maar door Oxxio gaat daar 8% van af dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je dan voor je energie maandelijks?
Pak een bezem, scheelt stroom.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Bastard het volgende:
Zo en nu ga ik stofzuigen dammit
Zijn meer levensbehoefte rekeningen.....quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
MotherFUCKERS!!!!![]()
Ik belde in Oktober nog of ik me zorgen moest maken... nee hoor, niks aan de hand, je krijgt zelfsgeld terug
De KANKER voor ze.. ff 270 euro betalen voor 1 Maart.
En dan vind jij de randstad duurquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je schudt ze zo uit je mouw he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pak een bezem, scheelt stroom.
Die is juist minder geworden toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef Chocobo het volgende:Gijs ik voel met je mee.... teringhonden zuigen ons leeg ! Ik verwacht een lekkere OZB deze maand
Heeerlijk... zin in
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is juist minder geworden toch?
Maximaal 2% gestegen bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is juist minder geworden toch?
Maar daarom is het nog wel een luxe dat je die hebt...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn meer levensbehoefte rekeningen.....
Ja inderdaad.. we hoeven ons niet druk te maken, werkeloosheid neemt af, economie trekt aan, salaris stijgt en inflatie is nog niet zo laag geweest..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja net als mijn energie niet duurder werd, net zoals ik er vooruit op zou gaan in salaris etc. etc.
Dat is nog netjes hoor gijs... maar het blijft een fucking hoop geld...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe bedrag is 107... maar door Oxxio gaat daar 8% van af dan.
Durf jij mn Volvo luxe te noemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar daarom is het nog wel een luxe dat je die hebt...
Je hebt een eigenaarsdeel en een gebruikersdeel. Een van die twee is afgeschaft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja net als mijn energie niet duurder werd, net zoals ik er vooruit op zou gaan in salaris etc. etc.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar daarom is het nog wel een luxe dat je die hebt...
De kachel word hier ook nooit hoger gezet dan 20 graden... maar dan nog... fucking 250 gulden per maand.. ieeeedere maand weer. En waaromquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat is nog netjes hoor gijs... maar het blijft een fucking hoop geld...
Je moet korten op andere dingen om dit soort zaken te kunnen betalen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. we hoeven ons niet druk te maken, werkeloosheid neemt af, economie trekt aan, salaris stijgt en inflatie is nog niet zo laag geweest..
uhuh.. vertel dat maar aan diegene die moet betalen.
Gijs ben er klaar mee.... geloof niemand meer... Teringhonden.... allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. we hoeven ons niet druk te maken, werkeloosheid neemt af, economie trekt aan, salaris stijgt en inflatie is nog niet zo laag geweest..
uhuh.. vertel dat maar aan diegene die moet betalen.
Ja Gijs,... leuk allemaal... ik zie het niet terug in mijn portomonneequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt een eigenaarsdeel en een gebruikersdeel. Een van die twee is afgeschaft.
uheu...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben maar begonnen met brood meenemen naar het werk ipv elke dag 5 euro aan de kantine te geven
Ja daar heb je gelijk in.. moet ergens vandaan komen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je moet korten op andere dingen om dit soort zaken te kunnen betalen...
Ik ben maar begonnen met brood meenemen naar het werk ipv elke dag 5 euro aan de kantine te geven
Geen icon,.. je bent pissedquote:
Ik hoor het al.. jij voelt je ook genaaidquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ben er klaar mee.... geloof niemand meer... Teringhonden.... allemaaloplichters,.. mafia,.. etc. etc....
Ik lees volgens mij nog regelmatig dat je een snack gaat halen.quote:
Ja Gijs.... belasting,... energie,.... OZB (diiiep in mijn kont genomen daar) en zo kan ik nog wel even doorgaan.... de tering met ze allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor het al.. jij voelt je ook genaaid
Ze hebben de verkeerde doodgeschoten, Zalm was beter geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |