Oh lekker...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
He lekker, de eindafrekening van de energie is binnen.. 270 euro betalen binnen nu en een week
MotherFUCKERS!!!!![]()
![]()
Op basis van je meterstanden, en gebruik van de afgelopen jaren heeft u niks te vrezen meneer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh lekker...
Ja gijs... het zijn dure maanden..
In Oktober is het logisch dat je er goed voor staat... de zomer is net geweest en de winter moet nog komen... wat een domme reactie van ze dan
Bij ons ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
MotherFUCKERS!!!!![]()
Ik belde in Oktober nog of ik me zorgen moest maken... nee hoor, niks aan de hand, je krijgt zelfsgeld terug
De KANKER voor ze.. ff 270 euro betalen voor 1 Maart.
Waterschap vergeet jequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar…verzekeringen betalen, gemeentelijke belastingen, naheffing energiebedrijven…etc. Altijd lekker om in één klap je hele loon te zien verdwijnen.
Ow ja, waterschapsbelasting inderdaad...ook altijd zo'n fijne.quote:
Gijs wat zeur je, ik betaal het dubbele aan m`n hypotheekquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
Ff rekenen.. 580 euro huur, .....
Hallllooooo!!!!!
Oh ja... de Randstad is duur he
Hoeveel betaal je dan voor je energie maandelijks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op basis van je meterstanden, en gebruik van de afgelopen jaren heeft u niks te vrezen meneer.
Nee, het is niet nodig om je maandbedrag op te hogen, je krijgt zelfs geld terug.
NIET DUS
Luxe kost geld gijs ....quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
Ff rekenen.. 580 euro huur, 110 euro nieuwe rekening van Nuon, 130 euro ziektekosten, 500 euro creche, wegenbelasting, KPN, verzekering...
Hallllooooo!!!!!
Oh ja... de Randstad is duur he
Ik in mijn eentjequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs wat zeur je, ik betaal het dubbele aan m`n hypotheek
We hebben niet allemaal een instelling van "Ik moet en zal een koophuis hebben, al moet ik er krom voor liggen" .quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs wat zeur je, ik betaal het dubbele aan m`n hypotheek
Nieuwe bedrag is 107... maar door Oxxio gaat daar 8% van af dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je dan voor je energie maandelijks?
Pak een bezem, scheelt stroom.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Bastard het volgende:
Zo en nu ga ik stofzuigen dammit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |