quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Lock stock & two smoking barrels SE gehaald.
Heersende film!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Lock stock & two smoking barrels SE gehaald.
Geen tijd voor je moet verfenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Grote klant aan de lijn net... althans mijn collega MPYes,.... we have urgent problem,.. you fixx !
Hallo? Kan dat ook maandag? vraagt ze
Nee in de logs zie ik dit voorbij komen maar ik ben het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Had ze het weer te druk op funda kijken?
klinkt als een zware dag, kan ik van de mijne niet zeggen. Heb denk ik 3 uur in de auto gezeten ofzo om op verschillende lokaties een kwartiertje werk te hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Quinny het volgende:
Jaaaa een spelfoutja.
Het was weer eens mega druk vandaag. Leuk hoor short-stay patienten erbij. Dan denk je van he das lekker, weinig zorg eraan. Nou niet dus potverdomme. De een kwam met hartklachten terug, de ander had een overdosering van de morfine (die was niet wakker te krijgen) en maar lopen naar die ok. Wel goed voor de lijnMaarja al lopende naar de ok zit je weer lekker paaseitjes te eten
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
klinkt als een zware dag, kan ik van de mijne niet zeggen. Heb denk ik 3 uur in de auto gezeten ofzo om op verschillende lokaties een kwartiertje werk te hebben
Jaaaaaa vast ja. Je bent aan het liegen op 2 puntenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee in de logs zie ik dit voorbij komen maar ik ben het niet
http://www.stallionmen.com/
super Gijs, hij ligt nu lekker te pitten. Ergens in maart heeft hij een afspraak bij een manueel therapeut, waarschijnlijk heeft hij bij de bevalling toch wat schade opgelopen ( verschoven nekwervels, komt vaker voor bij de vacuüm )quote:
Ik las zoiets van Miranda bij ouders. Merlijn neemt een voorkeurshouding aan toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
super Gijs, hij ligt nu lekker te pitten. Ergens in maart heeft hij een afspraak bij een manueel therapeut, waarschijnlijk heeft hij bij de bevalling toch wat schade opgelopen ( verschoven nekwervels, komt vaker voor bij de vacuüm )
yup en als hij op zijn rug ligt ligt hij ook maar op 1 schouderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik las zoiets van Miranda bij ouders. Merlijn neemt een voorkeurshouding aan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |