abonnement Unibet Coolblue
pi_35356698
Grey's Anatomy?

Meredith Grey is de dochter van de beroemde chirurg Ellis Grey. Na een one-night-stand moet ze zich haasten om op tijd te komen voor haar nieuwe baan. Ze begint aan haar eerste jaar als arts in het Seattle Grace ziekenhuis waar ze kennis maakt met een groep kleurrijke types, haar nieuwe collega's.

De gebeurtenissen in Grey's Anatomy worden gevolgd door de ogen van één van de vijf basisartsen, Meredith Grey (Ellen Pompeo – Catch Me if You Can). Meredith doet haar best een zo normaal mogelijk leven te leiden, terwijl de liefde voor haar vak dat vaak in de weg staat. Als dochter van een gerenommeerde, vrouwelijke chirurg lijkt het niet meer dan logisch dat Meredith in de voetsporen van haar moeder treedt. Wat alleen niemand weet, is dat Meredith een droevig geheim met zich meedraagt. Haar ooit zo befaamde moeder lijdt aan een ongeneeslijke ziekte.

Bron

Cast?












Ellen Pompeo - Meredith Grey
Patrick Dempsey - Derek Shepherd
James Pickens Jr. - Richard Webber
T.R. Knight - George O'Malley
Sandra Oh - Cristina Yang
Katherine Heigl - Isobel "Izzie" Stevens
Chandra Wilson - Miranda Bailey
Isaiah Washington - Preston Burke
Justin Chambers - Dr. Alex Karev
Kate Walsh - Dr. Addison Shepherd

Wanneer?
Iedere dinsdagavond om 21.30 uur op Net 5

Vorig topic?
Grey's Anatomy #2: Oh!de aan Sandra Oh!

Linkje naar de IMDb site?
http://uk.imdb.com/title/tt0413573/
pi_35357024
Nog maar 1 keer
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35357094
Wie kan me vertellen wat er gister gebeurd is?
Door omstandigheden heb ik het gemist.
pi_35357099
Tjemig, zit je net lekker in zo'n serie, houdt het alweer op.
pi_35357171
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef Koningin het volgende:
Wie kan me vertellen wat er gister gebeurd is?
Door omstandigheden heb ik het gemist.
Meredith wil dat Derek wat meer over z'n persoonlijk leven loslaat nadat ie een hele week bij haar is blijven slapen. Dat wil niet echt lukken… Verder is Alex bezig met een Joods meisje dat nieuwe hartkleppen moet krijgen en wil haar de hartkleppen van een varken aansmeren. Dat kan natuurlijk niet bij een Jood...
Izzie, Meredith en Christina krijgen te maken met een patient die helderziend is. Een van de dingen die hij door heeft, is dat Christina zwanger is. Ze maakt een afspraak voor een abortus.
George regelt een date met een verpleegster en gedraagt zich nogal klungelig -als altijd-.

Ik kan je de afloop niet vertellen, want toen kreeg ik bezoek dat er doorheen ging zitten lullen...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_35357291
Gaat Christina het de papa niet vertellen?
pi_35357322
Aan het einde laat Derek toch wat meer los over zichzelf! Hij woont in een trailer.. op zn eigen stuk land waarvan ie niet weet wat ie er mee moet doen!
pi_35358004
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:54 schreef Koningin het volgende:
Gaat Christina het de papa niet vertellen?
Voor zover ik gezien heb, doet ze wel een beetje moeilijk, maar ze vertelt het hem niet expliciet...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:36:23 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35358166
Ik vond Burke echt schattig toen hij met Christina wilde praten
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:40:20 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35358263
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:40 schreef coolbabe het volgende:
Nog maar 1 keer
Euh volgens dit uitzendschema is het alleen verschoven naar een later tijdstip. Gilmore Girls stopt helaas wel dan. Half negen Desperate Housewives, half tien Evelien, vijf voor tien Grey's Anatomy.
pi_35358276
Ik vind Dr. Karev echt een super lekker ding

De aflevering vond ik zoals gewoonlijk weer erg leuk! Goede serie
pi_35358698
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Euh volgens dit uitzendschema is het alleen verschoven naar een later tijdstip. Gilmore Girls stopt helaas wel dan. Half negen Desperate Housewives, half tien Evelien, vijf voor tien Grey's Anatomy.
Het gaat inderdaad gewoon door.
Check site van Net5

Dinsdagavond vol topseries!
De dinsdagavond is ook dit voorjaar een topavond met series als Desperate Housewives, de nieuwe Nederlandse serie Evelien en de successerie Grey’s Anatomy.
Evelien is een nieuwe komische dramaserie met Kim van Kooten in de hoofdrol. De serie is gebaseerd op de columns van Martin Bril en gaat over de dertiger Evelien, getrouwd, twee kinderen, mooi huis, maar die zich keer op keer afvraagt of dit het nu allemaal is. Wil je alvast wat meer zien van Evelien? Klik dan hier.
Desperate Housewives keert terug na een korte winterstop en we gaan natuurlijk gewoon verder met nieuwe afleveringen van Grey’s Anatomy.
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:04:34 #13
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35358807
Weet ik, ik reageerde alleen even op dat andere bericht en deze:
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
nog 1x en dan houd het al weer op dan komt desprate housewifes weer terug
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:05:01 #14
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35358817
tvp
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:11:09 #15
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35358978
Oh dus het gaat wel door *veegt zweet van voorhoofd af*
Ik vind het toch leuker dan ik in eerste instantie dacht
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35359079
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:11 schreef coolbabe het volgende:
Oh dus het gaat wel door *veegt zweet van voorhoofd af*
Ik vind het toch leuker dan ik in eerste instantie dacht
Het gaat een gezellig dinsdagavondje worden. Ik ben ook erg benieuwd naar Evelien. Desperate Houswives moet ik nog even opnieuw gaan beoordelen. Ik heb het nog niet zo vaak gezien.

Maar Grey's Anatomy is echt
pi_35359538
Kunnen ze niet DH, Evelien en Grey's Anatomy op 1 avond uitzenden?
pi_35360340
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef Nuna het volgende:
Kunnen ze niet DH, Evelien en Grey's Anatomy op 1 avond uitzenden?
*hap*

Dat doen ze ook, mupput.
pi_35360389
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:59 schreef Biene het volgende:

[..]

*hap*

Dat doen ze ook, mupput.
Serieus? Het blijkt, ik ben nog niet helemaal wakker.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:03:58 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_35360449
Een abortus, een Jood met varkensbezwaren en een temporaalkwabepilepticus. Je zou bijna denken dat ze er iets mee bedoelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35361157
Is het alweer de laatste aflevering??
pi_35361201
Waarom stoppen de girlmore girls nou.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:35:20 #23
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_35361304
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef ioor het volgende:
Waarom stoppen de girlmore girls nou.
omdat alle moeilijke woorden en zinsnedes die ze normaal in de scripts verwerken op zijn..
over ongeloofwaardige en uitgeknepen series gesproken.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_35362231
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef gurlie het volgende:
Is het alweer de laatste aflevering??
Of je leest even, alles.
pi_35362376
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:02 schreef Biene het volgende:

[..]

Of je leest even, alles.
O sorry hoor, ongesteld?
pi_35362516
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:24 schreef Koningin het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_35362615
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt topic #2 gemist.....niet spoilerwaardig dus.....
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_35362808
ik vind grey`s anatomy ook echt super leuk!
pi_35362819
Wat gebeurde er in de laatste 20 minuten?
Dat heb ik niet gezien!
pi_35363079
genoeg
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 13:46:39 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35363770
Ik vind Grey's Anatomy inmiddels een stuk leuker dan GG De laatste paar afleveringen vond ik steeds minder interessant. Net als Desperate Housewives trouwens, ik hoop dat dat weer een beetje meer vaart en spanning gaat krijgen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:48:30 #32
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_35363836
Waarom moet ik telkens aan een vivisectie van een Alien denken als ik Grey's anatomy hoor?
Era Vulgaris
pi_35363845
ik vond desperate houswives ook steeds minder leuk worden
pi_35365114
Gaat iemand nog vertellen wat er de laatste 20 minuten gebeurd is?
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:50:16 #35
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35366016
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat iemand nog vertellen wat er de laatste 20 minuten gebeurd is?
Alex had uitgedokterd dat de varkensklep vervangen kon worden door een koeienklep. Burke was eerst boos, omdat Alex dit al aan de familie had verteld, maar besloot de operatie toch te doen [wilde hij eerst niet, omdatt ie zoveel ingewikkelderder was]. Alex mocht assisteren. Het ging allemaal goed.

Die helderziende moest geopereerd worden. Hij was erg bang dat hij hierdoor zijn gave zou verliezen, maar na de operatie vertelde hij Izzy dat ze de kokosnootextract vergeten was en wisten zij beide dat dit dus niet gebeurd was. Izzy belde op het laatst haar moeder op.

Die zwangere vrouw met kanker besloot op het laatst voor het kind te kiezen ipv zichzelf, Yang vond dit onvoorstelbaar, maar accepteerde het wel.

Meredith heeft 50 minuten lopen janken om wetenswaardigheden rond Dr.Dreamy. Op het laatste nam hij haar mee naar 't trailer. Hij zei daar te wonen en het land erom heen te bezitten, maar niet te weten wat hij ermee moet. Verder kreeg ze nog wat wetenswaardigheden te horen over zijn familie enzo....

George had een date geregeld met een verpleegster, en Yang heeft Burke [nog] niks verteld.
pi_35366067
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat iemand nog vertellen wat er de laatste 20 minuten gebeurd is?
Alex komt erachter dat hetgeen varkenshartkleppen hoeven te zijn maar het ook van een rund kan, meldt dit te vroeg bij de patiënt volgens Burke omdat hij eerst met hem had moeten overleggen. Burke gooit hem van de case en is erg onzeker over de operatie omdat hij het nooit eerder heeft gedaan. Hij gaat met Christina praten omdat hij haar de hele dag niet gezien heeft en laat z'n onzekerheid merken waar zij nogal bot op reageert door te zeggen dat dat wel een oplossing heeft en sommige problemen (zoals een zwangerschap ) niet. Meredith blijkt ongelijk te hebben over de verlamde patiënt want na lang zoeken blijkt er inderdaad een bloedprop ze zitten die het veroorzaakt. Verder krijgt ze uiteindelijk meer van Derek te weten omdat hij haar meeneemt maar een lap grond waar zijn trailer staat waarin hij woont (erg schattig hoe hij keek btw toen hij wachtte op Meredith's oordeel ). Izzy voelt zich zo betrokken bij de helderziende omdat haarmoeder vroeger altijd naar helderzienden ging. Ze is toen ze 18 was weggegaan bij haar moeder en heeft haar daarna niet meer gesproken. De helderziende zegt dingen tegen Izzy die hij nooit had kunnen weten. Hij wordt uiteindelijk geopereerd en blijkt zijn gave achteraf nog te hebben, hij was bang dat hij het kwijt zou raken. Hij vertelt Izzy wat er mist in haar recept. Izzy belt uiteindelijk haar moeder omdat het haar verjaardag was en ze daar de hele dag over zat te twijfelen maar die helderziende overtuigt haar. Verder besluit de borstkankerpatiënt van Christina het kind te houden en dus geen chemo te doen, iets wat Christina niet begrijpt omdat ze haar leven opoffert voor dat van haar kind. Burke doet uiteindelijk de operatie aan de hartkleppen en Alex mag mee.

Dat was het wel, geloof ik .
pi_35366104
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:50 schreef babette21 het volgende:

[..]
Wat zij zegt dus .
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:55:24 #38
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35366219
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zij zegt dus .
pi_35366231
Thankss!
pi_35368442
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat zij zegt dus .
whahaha
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 16:21:38 #41
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35369327
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
vijf voor tien Grey's Anatomy.
Nog later, tering
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_35369488
typisch net 5 he? charmed word ook altijd raar uitgezonden
pi_35370113
Wie is Dr. Addison Shepherd?? (zie OP)
pi_35370493
Toch best 'jammer' trouwens dat Christina niet die abortus ging doen, dat was pas echt heftig geweest!!
pi_35370579
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef karoltje het volgende:
Toch best 'jammer' trouwens dat Christina niet die abortus ging doen, dat was pas echt heftig geweest!!
vind je?
pi_35373633
We kenne weer.
For great justice!
pi_35374462
leuke serie
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_35376574
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef karoltje het volgende:
Toch best 'jammer' trouwens dat Christina niet die abortus ging doen, dat was pas echt heftig geweest!!
Huh? Niet?
Ze had toch een afspraak gemaakt voor een abortus?
Heeft ze die afgezegd?

Heb ik iets gemist.. ?
Of heb ik het verkeerd begrepen?
pi_35376603
Die abortus van die vrouw bedoelt ze.
Duurde bij mij ook even voor het kwartje viel.
For great justice!
pi_35377235
nu snap ik het ook
pi_35378268
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Q. het volgende:
Die abortus van die vrouw bedoelt ze.
Duurde bij mij ook even voor het kwartje viel.
Ik had je sneller in geschat.
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:13:43 #52
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35382013
Gilmore Girls kan me echt niet boeien [alleen zijn Lauren Graham en Alexis Bledel wel leuk ], dus ik ben blij dat Grey's Anatomy blijft als DH terugkomt, lekker twee vette series op één avond [ik krijg er nostalgische gevoelens van vroeger van [ABC-avond op Net5] ]


Duh, Angel, Buffy, Charmed
pi_35382111
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef Xurk het volgende:
Gilmore Girls kan me echt niet boeien [alleen zijn Lauren Graham en Alexis Bledel wel leuk ], dus ik ben blij dat Grey's Anatomy blijft als DH terugkomt, lekker twee vette series op één avond [ik krijg er nostalgische gevoelens van vroeger van [ABC-avond op Net5] ]


Duh, Angel, Buffy, Charmed
ik vind gilmore girls leuker van desperate houswives
pi_35382799
Ik vind het op zich wel balen dat nu alle leuke series op dinsdagavond op net 5 komen *snik snik*. Ik moet altijd sporten op dinsdag... lekker handig dus.. Ach ja, dan maar opnemen en dan lekker de volgende dag kijken.. Op woensdag komt toch niks boeiends Elk nadeel heb z'n voordeel toch?? hahaha
pi_35382835
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Sannelie het volgende:
Ik vind het op zich wel balen dat nu alle leuke series op dinsdagavond op net 5 komen *snik snik*. Ik moet altijd sporten op dinsdag... lekker handig dus.. Ach ja, dan maar opnemen en dan lekker de volgende dag kijken.. Op woensdag komt toch niks boeiends Elk nadeel heb z'n voordeel toch?? hahaha
ik vind juist dat er op donderdag en zondag niks op tv is
pi_35383279
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef karoltje het volgende:
Wie is Dr. Addison Shepherd?? (zie OP)
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_35386909
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef Xurk het volgende:
Gilmore Girls kan me echt niet boeien [alleen zijn Lauren Graham en Alexis Bledel wel leuk ], dus ik ben blij dat Grey's Anatomy blijft als DH terugkomt, lekker twee vette series op één avond [ik krijg er nostalgische gevoelens van vroeger van [ABC-avond op Net5] ]


Duh, Angel, Buffy, Charmed
Ik moest aan iets anders denken, maar dat was nog veeeel eerder. En Net5 bestond toen nog niet.

BH91210 en Melrose Place en Sisters. Op de donderdagavond. Woei. Maar dan praat ik wel over heel wat jaartjes geleden.
pi_35386947
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

ik vind juist dat er op donderdag en zondag niks op tv is
Lang leve de serieboxen.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 23:05:10 #59
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35387980
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef karoltje het volgende:
Wie is Dr. Addison Shepherd?? (zie OP)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_35391521
Met twee vriendinnen heb ik op dinsdagavond altijd ´wijvenavond´.
Heerlijk dan deze serie! Lekker kwijlen bij Patrick Dempsey

We vonden vooral deze laatste aflevering een hoog S&TC gehalte hebben. Hoe Meredith aan het einde dan nog even iets ´zegt´, so véry Carry. En het stukje dat Dempsey aan het einde dat relaas houdt waarin hij een aantal details over zijn leven vertelt, dat had zo Mr Big kunnen zijn.

We waren ervan overtuigd dat niets het verlies van S&TC zou kunnen goedmaken, maar deze serie komt een aardig eind in de buurt
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_35394537
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Q. het volgende:
Die abortus van die vrouw bedoelt ze.
Duurde bij mij ook even voor het kwartje viel.
Hehe.. oja tuurlijk..
pi_35396121
Op dinsdagavond ben ik altijd alleen thuis, heeeeeeerlijk op de bank series kijken!
pi_35397696
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

ik vind juist dat er op donderdag en zondag niks op tv is
op zondag kijk ik altijd the O.C. en Rome en af en toe jou vakantie mijn vakantie... Sommige mensen zijn echt raar!
pi_35399230
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:05 schreef Skaai het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht wel gewoon tot het in de serie voorbij komt dan . Maar aangezien het in de OP staat . nam ik aan dat het nu al in de serie geweest was.
pi_35402480
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:20 schreef Sannelie het volgende:

[..]

op zondag kijk ik altijd the O.C. en Rome en af en toe jou vakantie mijn vakantie... Sommige mensen zijn echt raar!
the o.c. heb ik wel eens gekeken maar dat is verwaterd, en aan rome ben ik nooit begonnen
pi_35414434
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef Biene het volgende:

[..]

Ik had je sneller in geschat.
Think again.
For great justice!
pi_35415004
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Think again.
whahaha
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:40:33 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35415034
In de avro gids stond echt dat dit de voorlopig laatste was maar gelukkig is het niet zo
pi_35415148
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
In de avro gids stond echt dat dit de voorlopig laatste was maar gelukkig is het niet zo
het gaat volgens mij door op een later tijdstip
pi_35416939
zaalige serie

zie nou! Q is ook fan! dan moet het wel echt een goede serie zijn!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_35417100
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:33 schreef nectarientje het volgende:
zaalige serie

zie nou! Q is ook fan! dan moet het wel echt een goede serie zijn!
Jij neemt Q z'n smaak serieus?

Het is dat het echt een goede serie is, want anders...
pi_35417701
Ik ben gewoon een wijf. Ik ben ook groot fan van GG, DH en S&tC.
For great justice!
pi_35418274
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef Biene het volgende:

[..]

Jij neemt Q z'n smaak serieus?

Het is dat het echt een goede serie is, want anders...
het is een goede serie
pi_35420304
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:54 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewoon een wijf. Ik ben ook groot fan van GG, DH en S&tC.
Oeh, Sex and the City. Ik ben trotse eigenaar van alle boxen. Ik ben alweer opnieuw begonnen met kijken.
pi_35423856
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:05 schreef Skaai het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Что было, то прошло..
pi_35434577
de spoilers worden wel heel verleidelijk om te lezen met al die smileys!! Maar ik hou vol... ik kijk niet

[ Bericht 2% gewijzigd door Sannelie op 24-02-2006 12:25:32 ]
pi_35438579
Wat een ontzettend goed nieuws dat het nog blijft!!!!!!!!
Ik wou gewoon echt neit dat DH terug kwam, maar dit is gewoon vet goed nieuws!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Nerd met benen vrijdag 24 februari 2006 @ 15:16:49 #78
18073 miss_bleu
pi_35444730
geweldige serie. Maar ik heb al door dat ik veeeelste ver voor loop op wat er uitgezonden is op NET5. dat is wel kut
pi_35451829
Ik heb het afgelopen dinsdag gemist omdat ik op wintersport was, was het een leuke aflevering?

Ik zie het al, subtiele tvp bij deze dan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35451977
Uitzending was erg leuk vond ik :d
pi_35471410
Bedankt voor de samenvattingen!
pi_35484704
nog 3 daagjes..
pi_35484853
Hm, vanaf volgende week (7 maart dus) pas om 22.00
Meestal val ik om half elf om van de slaap... hadden ze die nieuwe serie niet gewoon om half elf kunnen uitzenden? Ik snap deze strategie wel, maar ik vind 'm stom. Zo.
pi_35494708
Ik ben nooit serieverslaafd.. maar ik ben bang dat dit toch echt wel een uitzondering is! vind t geweldig !
pi_35498995
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Andoire het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus! Aanstaande dinsdag weer een nieuwe episode!!
Tralalalaaa
pi_35500203
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus! Aanstaande dinsdag weer een nieuwe episode!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Что было, то прошло..
pi_35525664
Izzie Jammer dat er geen leuke mannen in GA zitten ...
  zondag 26 februari 2006 @ 22:12:50 #88
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35525934
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Izzie Jammer dat er geen leuke mannen in GA zitten ...
't is maar wat je niet leuk vindt.....



pi_35526046
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:

[..]

't is maar wat je niet leuk vindt.....

[afbeelding]

Hij is nog wel te doen . Maar geen mannen van het kaliber de tuinman van DH / Logan uit GG
pi_35526232
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hij is nog wel te doen . Maar geen mannen van het kaliber de tuinman van DH / Logan uit GG
Om dat nou een echte man te noemen... .
Dan heb ik toch liever Shepherd .
pi_35526535
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Om dat nou een echte man te noemen... .
Dan heb ik toch liever Shepherd .
Ik vind Sheperd juist niet zo mannelijk komt vooral ook door z'n hoge stemmetje
pi_35528028
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:

[..]

't is maar wat je niet leuk vindt.....

[afbeelding]


Wist je dat hij al 13 jaar getrouwd is en 5 kinderen heeft ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35529090
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:57 schreef rena het volgende:

[..]


Wist je dat hij al 13 jaar getrouwd is en 5 kinderen heeft ?
Hoe oud is hij dan?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_35529219
35
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35531644
Voor het geval dat je droom nu als een zeepbel uiteen spat;......hij heeft nog een tweelingbroer, lees ik net!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 27 februari 2006 @ 01:01:29 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35531818
nou maar hopen dat die goed evil is euh die tweelingrbeor dus

damn 5 kinderen en al 13 jaar getrouwd

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 27-02-2006 15:06:15 ]
  maandag 27 februari 2006 @ 09:20:41 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35534541
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:52 schreef Serendips het volgende:
Voor het geval dat je droom nu als een zeepbel uiteen spat;......hij heeft nog een tweelingbroer, lees ik net!
oeh twee van hem.... da's wat je noemt een natte droom
pi_35537396
Met of zonder 5 kinderen hij blijft toch errrug lekker zeg pfoe
pi_35549667
5 kinderen . Als je zou zeggen dat ie 23 is had ik het ook gelooft .
  maandag 27 februari 2006 @ 18:49:19 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_35550091
Kut. Ik moet morgen de aflevering missen. Waarom heb ik mn videorecorder nou weg gedaan? .
For great justice!
pi_35550956
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef Q. het volgende:
Kut. Ik moet morgen de aflevering missen. Waarom heb ik mn videorecorder nou weg gedaan? .
Morgen zit ik heerlijk op de bank. Carnaval achter de rug, waarschijnlijk met een gigantische kater.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:45:10 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_35556788
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus! Aanstaande dinsdag weer een nieuwe episode!!
Pas op hoor, rena houdt niet van spoilers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35559113
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Pas op hoor, rena houdt niet van spoilers

Beetje gefrustreerd Troel?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 27 februari 2006 @ 22:54:52 #104
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35559374
Negeren Rena, echt, je hebt er alleen jezelf mee
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35564350
Oh heerlijk. Even een avond niets doen. Lekker op de bank met mijn favo serie. Nu eerst slapen.
pi_35587934
Een man met een eierstok (Ik moest lachen )

George met syfilus is ook briljant en Alex die er naar keek
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:58:09 #107
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35588446
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:44 schreef rena het volgende:
George met syfilus is ook briljant en Alex die er naar keek
Alex is het grootste probleem niet meer
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:05:04 #108
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35588731
Die scène met die naald Ik dacht even dat het een droom was, maar niet dus
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:13:15 #109
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35589036
OMG busted!!
pi_35589070
Prachtig
Die koppen Dat open lijk

Meredith die aan Derek vertelt over haar moeder Shepherd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:17:31 #111
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_35589222
Tijdje niet kunnen zien en niet echt gemist, maar vind et nu weer schitterend
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:23:24 #112
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35589464
Ouch... getrouwd.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 22:23:34 #113
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35589471
OMG, I knew it all the time. McDreamy kon gewoon niet perfect zijn!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:23:46 #114
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35589476
voorspelbaar einde, maar verder een grandioze uitzending
pi_35589507
...en dat noemen ze dus een cliffhanger

'You must be the woman who is screwing my husband'.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 22:24:38 #116
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35589513
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
voorspelbaar einde, maar verder een grandioze uitzending
Ik vond George zo'n lief sulletje toen hij met dat boek voor zijn penis in de badkamer boos stond te doen tegen Izzy . En hij viel Alex aan , hulde!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 22:25:10 #117
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35589532
Addison Sheperd is trouwens een type Bree van der Kamp uit Desperate Housewives . Maar dan net wat stoerder.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_35589565
Wat een lelijke vrouw heeft hij Ik vind Meredith veel leuker, wat zielig

Bailey vond ik wel sterk deze aflevering
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:26:13 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35589580
voor het eerste reclameblok was al duidelijk dat die griet het met Alex had gedaan,
maar dat ze hem uitgerekend voor Georde had ingeruild, is wel tof...
pi_35589612
Die Addison had ik niet herkend van die foto met dat petje uit de OP.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:27:23 #121
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35589631
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef rena het volgende:
Bailey vond ik wel sterk deze aflevering
zij was gewoonweg briljant vandaag
pi_35589741
dr shepperd heeft altijd dezelfde outfit aan (overhemd onder trui)
pi_35589761
Aw dat stuk met dat Meredith George pencilline geeft was echt te grappig. =D Beste aflevering tot nu toe en ik hoop dat ze volgende week doorgaan.
Boh
pi_35590106
Dat stukje dat Christina en Burke in die syffilis rij staan . Zo lief!
pi_35590149
gemist
pi_35590239
Briljante aflevering, vooral met die autopsie
En George en Alex-scenes zijn altijd leuk.
pi_35590261
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef karoltje het volgende:
Dat stukje dat Christina en Burke in die syffilis rij staan . Zo lief!
dat was lief ja!
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_35590327
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef karoltje het volgende:
Dat stukje dat Christina en Burke in die syffilis rij staan . Zo lief!
waarom?
pi_35591090
Deze aflevering maakt de gemiste aflevering van vorige week weer goed
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:24:02 #130
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35591858
quote:


Heerlijke aflevering weer vanavond.
Ik vind het nog steeds niet te geloven dat kjoetie hierboven die sullige Massimo speelde in The Wedding Planner, de verloofde van J-Lo Daar vond ik het een enorme dork!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_35591952
Wat een rothoofd heeft die vrouw van Shepherd. Ik vond het echt zó sneu voor Meredith...
Tralalalaaa
pi_35592338
En de telefoon ging, en ja, ik heb opgenomen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:51:33 #133
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_35592800
Wat een ontzettend leuke aflevering was het vandaag zeg
Ik vond eigenlijk alles even leuk
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_35593159
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Billy_Mack het volgende:
dr shepperd heeft altijd dezelfde outfit aan (overhemd onder trui)
Misschien kocht zn vrouw zijn kleding..
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:09:43 #135
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35593388
Hele goede aflevering vandaag! Ik vind het sneu voor Meredith
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35596800
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:44 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

waarom?
Nou omdat ze zo schattig aan elkaar gingen vragen of ze zich moesten laten testen. Allebei druk in het rond kijkend, Burke wild zn bril schoon maken . En dan allebei met een hele dikke grijns weglopen .
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:11:00 #137
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35596892
Ik vond de aflevering van gisteren echt geweldig! Ik heb nog nooit zo vaak gelachen tijdens een Grey's aflevering. En dan zo'n einde.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:33:37 #138
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_35597416
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:11 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond de aflevering van gisteren echt geweldig! Ik heb nog nooit zo vaak gelachen tijdens een Grey's aflevering. En dan zo'n einde.
Helemaal mee eens ik heb echt in een deuk gelegen! Vooral om George met die prik in zijn babybilletjes!!! Alleen het einde..... zielig gewoon!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:08:14 #139
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_35598087
Ik vond Bailey's hoofd tijdens het betrappen geweldig!
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_35598124
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een rothoofd heeft die vrouw van Shepherd. Ik vond het echt zó sneu voor Meredith...
Ik had zoiets van: "In your face, trut!" .
pi_35598251
Izzie was echt op dreef. Dat gezicht toen ze bij de badkamer op George stond te wachten

En Izzie en Christina met dat lijk
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_35599277
Zag het gisteravond voor het eerst

Als alle afleveringen zo leuk zijn als gister dan zal ik er weinig meer missen.
pi_35605157
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:52 schreef Hork het volgende:
Zag het gisteravond voor het eerst

Als alle afleveringen zo leuk zijn als gister dan zal ik er weinig meer missen.
Ja, je hebt echt al wat gemist
pi_35615555
Zooo anders zat ik even met mn mond open op het einde bij Dr. Karev die met die meid had en nog eens de vrouw van shephard!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:35:15 #145
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694154
Net gezien, zoooo mooi. .
Arme Meredith. . .
For great justice!
pi_35702607
wat een vette aflevering.

Ja, ik ben een vent, en houd van dit soort series. Gilmore girls en Desperae housewives volg ik ook. Ben ik daarin de enige, of zijn er nog meer?
pi_35702779
Ik volg het ook, leuke serie. Ik heb het alleen afgelopen dinsdag moeten missen, wegens omstandigheden (scooterongeluk).
pi_35703274
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 06:51 schreef robertvt het volgende:
wat een vette aflevering.

Ja, ik ben een vent, en houd van dit soort series. Gilmore girls en Desperae housewives volg ik ook. Ben ik daarin de enige, of zijn er nog meer?
ik ook hoor
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:37:30 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_35704039
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 06:51 schreef robertvt het volgende:
wat een vette aflevering.

Ja, ik ben een vent, en houd van dit soort series. Gilmore girls en Desperae housewives volg ik ook. Ben ik daarin de enige, of zijn er nog meer?
Nee hoor, ik ook.
For great justice!
pi_35706703
Mijn vriend volgt het ook, samen met mij
pi_35708094
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Heerlijke aflevering weer vanavond.
Ik vind het nog steeds niet te geloven dat kjoetie hierboven die sullige Massimo speelde in The Wedding Planner, de verloofde van J-Lo Daar vond ik het een enorme dork!
wat?! dat wist ik helemaal niet
People live to learn things, and I learn to live...
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:58:04 #152
56724 Wombcat
rent wiel
pi_35715760
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 06:51 schreef robertvt het volgende:
wat een vette aflevering.

Ja, ik ben een vent, en houd van dit soort series. Gilmore girls en Desperae housewives volg ik ook. Ben ik daarin de enige, of zijn er nog meer?
*meldt*
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:01:25 #153
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_35715864
gilmore girls volg ik niet, elke keer als ik daar een stukje van meepik wil ik paris gruwelijk vermoorden, maar DH en GA volg ik wel.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_35733280
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Heerlijke aflevering weer vanavond.
Ik vind het nog steeds niet te geloven dat kjoetie hierboven die sullige Massimo speelde in The Wedding Planner, de verloofde van J-Lo Daar vond ik het een enorme dork!
ik heb die film wel gezien maar was het helemaal vergeten!
  zondag 5 maart 2006 @ 17:44:33 #155
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35747177
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 06:51 schreef robertvt het volgende:
Ja, ik ben een vent, en houd van dit soort series. Gilmore girls en Desperae housewives volg ik ook. Ben ik daarin de enige, of zijn er nog meer?
GG heb ik sinds seizoen 1 niet meer gevolgd, verder volg ik veel series die door vrienden worden gerekend tot "girlie" series Grey's Anatomy, The O.C. en Desperate Housewives bijvoorbeeld
pi_35749266
Net het voorstukje van a.s. dinsdag gezien... dat ziet er weer uit als een leuke aflevering!
pi_35749285
Weet niet of mijn vriendje blij is dat ik dit zeg, maar hij volgt Grey's Anatomy en Gilmore Girls ook, samen met mij. Desperate Housewives vindt hij dan weer niks aan...
  zondag 5 maart 2006 @ 19:06:55 #158
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35749333
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 06:51 schreef robertvt het volgende:

Ja, ik ben een vent, en houd van dit soort series. Gilmore girls en Desperae housewives volg ik ook. Ben ik daarin de enige, of zijn er nog meer?
Hier nog zo een

Precies dezelfde series ook. En ik keek ook SatC. Dat waren mij "girly series" wel. Ach, ik kick gewoon op sterke vrouwen.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_35765168
Het nieuwe seizoen begint!

Spannend, ik heb er nu al zin in
pi_35765551
Nou, afgelopen week gemist (door de carnaval helemaal vergeten...)
Nu weer nieuwe ronden, nieuwe kansen.
pi_35765798
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:38 schreef Koningin het volgende:
Nou, afgelopen week gemist (door de carnaval helemaal vergeten...)
Nu weer nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Da's balen want je hebt echt een TOP aflevering gemist hoor !!
  † In Memoriam † maandag 6 maart 2006 @ 11:54:39 #162
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35768885
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hier nog zo een

Precies dezelfde series ook. En ik keek ook SatC. Dat waren mij "girly series" wel. Ach, ik kick gewoon op sterke vrouwen.
Of gewoon op lekkere wijven
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_35770211
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:52 schreef Smittend het volgende:

[..]

Da's balen want je hebt echt een TOP aflevering gemist hoor !!
ja!!!
pi_35770437
Ik, als man zijnde, kijk natuurlijk vanwege Meredith
pi_35770485
Jeah, morgen weer.
En dan zet ik toch echt mijn telefoon uit.
pi_35771762
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:52 schreef Smittend het volgende:

[..]

Da's balen want je hebt echt een TOP aflevering gemist hoor !!
Danke dat je dat nog even zegt
pi_35774038
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:38
[...]
door de carnaval helemaal vergeten...
[...]
pi_35776250
De dinsdag wordt helemaal mijn tv avond
pi_35778549
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef Koningin het volgende:

[..]

Danke dat je dat nog even zegt
whahahhahahahaha
pi_35778737
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef Koningin het volgende:

[..]

Danke dat je dat nog even zegt
Misschien kan je 'm nog ff ergens d***loaden
pi_35782872
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:14 schreef Geqxon het volgende:
Het nieuwe seizoen begint!

Spannend, ik heb er nu al zin in
Ja, grappig dat dat eerste seizoen maar 9 afleveringen telde! Da's wel erg weinig, toch?
pi_35783091
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja, grappig dat dat eerste seizoen maar 9 afleveringen telde! Da's wel erg weinig, toch?
Och. "Family Guy" had ook maar 9 afleveringen, evenals "Beauty and the Geek"

Ik weet niet of dit spoiled, maar het volgende seizoen heeft tot nu toe al 23 afleveringen.

Ik hoop dat het nieuwe Seizoen iets leuks gaat brengen, ik weet nog wel dat Desperate Housewives op Seizoen 1 eindige met een enorme cliffhanger. Gelukkig ging Net5 gelukkig gelijk door met seizoen 2, anders zou ik het totaal niet kunnen houden!
pi_35783214
Ik vond de "cliffhanger" van Grey's Anatomy niet echt bijzonder. Maar ben wel blij dat ze meteen doorgaan met uitzenden van seizoen 2, al zullen ze dan dus wel weer halverwege stoppen...
pi_35783980
Ik vraag mij af of ze tussendoor stoppen. Net5 is gestopt omdat ze op een gegeven moment maar 3 afleveringen achterliepen op Amerika. In dit geval zijn dat er 23
pi_35784107
Ze stoppen denk ik sowieso rond de zomervakantie.. eind juni dus. Maar dan hebben we nog wel een aantal afleveringen te gaan
pi_35801582
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:24 schreef Fannetje het volgende:
Ze stoppen denk ik sowieso rond de zomervakantie.. eind juni dus. Maar dan hebben we nog wel een aantal afleveringen te gaan
Dat hoop ik wel, want in de zomer kijk ik weinig TV en dan mis ik dus veel.

Vanavond opnemen!!
pi_35805904
In de zomer is er meestal ook niet veel boeiends op, veelal herhalingen die ik toch allang heb gezien. Mooi, want met lekker weer ga ik niet binnen zitten tv te kijken
pi_35816684
vanavond weer. heb dr weer zin in haha, ben benieuwd hoe het gaat met die wettelijke partner van dr shepherd
mariokart code: 493 981 341 048
animal crossing code : 1460 9193 2368 stadje: funland naam:greetz
laat me ff weten als je me aanmeld.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 20:01:05 #179
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35819970
Ik vind het alleen stom dat de leukste serie zo laat komt. Nu ben ik wel blij dat bijna niet meer op woensdag ochtend hoef te werken, maar het is gewoon stom
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_35820017
Ik neem het vanavond op
pi_35820506
Heeft iemand de aflevering van 2 weken geleden toevallig op de pc staan?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_35825935
Hij is weer leuk
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35825948
Die Addison Shepherd Ik haat haar nu al Arme Meredith
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35826079
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef rena het volgende:
Die Addison Shepherd Ik haat haar nu al Arme Meredith
Op zich wel prachtig gedaan, dat Shepherd nu met zijn ex én Meridith mag gaan opereren
pi_35827565
Waarom vertelt Cristina nou niet dat ze zwanger is aan Burke? Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren de komende afleveringen Ik vind het echt een geweldige serie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35827977
Wat is het toch een leuke serie
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_35828086
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_35828299
Leuk einde
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:56:10 #189
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35828333
Wat is het toch het de beste serie he.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:56:12 #190
141482 Q.
JurassiQ
pi_35828335
Godverdomme, deze serie is echt beter dan alle andere series bij elkaar.
For great justice!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:57:42 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35828422
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:56 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, deze serie is echt beter dan alle andere series bij elkaar.


Eens!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:57:46 #192
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35828426
Ik krijg maar geen genoeg van deze serie, echt super. Zo onderhand een beetje m'n favoriete serie aan het worden. En dan te bedenken dat ik van te voren overwoog deze serie niet te kijken.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_35828509
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:56 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, deze serie is echt beter dan alle andere series bij elkaar.
Hey Q, jij hier

Was een leuk avondje he
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:59:38 #194
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35828531
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van deze serie, echt super. Zo onderhand een beetje m'n favoriete serie aan het worden. En dan te bedenken dat ik van te voren overwoog deze serie niet te kijken.
Ik zat echt zo van: Pfff weer een ziekenhuis serie . Na de herhalingen van ER, geflopte Nederlandse series, het overdreven Chicago Hope ben ik blij dat er nu eens een echte goede nieuwe serie is

En eigenlijk vind ik Christina zo mooi he, helemaal als ze zo zielig kijkt
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:00:48 #195
141482 Q.
JurassiQ
pi_35828606
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Hey Q, jij hier

Was een leuk avondje he
Gotta love vrouwenavond.
For great justice!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:01:08 #196
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35828629
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik zat echt zo van: Pfff weer een ziekenhuis serie . Na de herhalingen van ER, geflopte Nederlandse series, het overdreven Chicago Hope ben ik blij dat er nu eens een echte goede nieuwe serie is

En eigenlijk vind ik Christina zo mooi he, helemaal als ze zo zielig kijkt
En Strong Medicine

Christina is misschien wel het mooiste personage vind ik.
pi_35828693
adisson en meredith moeten samen douchen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:03:30 #198
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_35828766
WAAROM zegt die trut dat dat niet goed genoeg is?

Het was juist onwijs lief.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_35828774
Het was weer geweldig!
pi_35828794
Die Adisson vind ik wel grappig.
Leuke aflevering
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:04:08 #201
141482 Q.
JurassiQ
pi_35828805
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

En Strong Medicine

Christina is misschien wel het mooiste personage vind ik.
Het zijn allemaal mooie personages, maar Christina is idd wel bijzonder.
For great justice!
pi_35828830
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef NiNi het volgende:
WAAROM zegt die trut dat dat niet goed genoeg is?

Het was juist onwijs lief.
Heej greppeldel!

Ik zou inderdaad ook in z'n armen vallen en zeggen: neuk me nu. Maar ja, moet natuurlijk wel spannend blijven.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 23:05:00 #203
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35828864
Ik vind die female Sheperd ook tof, op een of andere manier. Ze straalt gezag uit
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_35828866
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Billy_Mack het volgende:
adisson en meredith moeten samen douchen
Ja en dan dikke porno gek

En dan nog dat mooie meisje dat George syflis had gegeven erbij en hoppa je hebt 14 miljoen kijkers

pi_35828888
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef meami het volgende:
Leuk einde
Jaaa .
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 23:05:32 #206
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35828891
Ja en ik ben nog steeds in love with George, het is zo'n schattige lekkere kluns he
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_35828999
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef Skaai het volgende:
Ja en ik ben nog steeds in love with George, het is zo'n schattige lekkere kluns he
Dat ook .

HOe hij telkens weer tegen iemand ingaat en nog z'n gelijk krijgt ook .
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 23:08:49 #208
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35829062
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat ook .

HOe hij telkens weer tegen iemand ingaat en nog z'n gelijk krijgt ook .
En hij schrok er zelf van, ik zou zo verliefd op 'm kunnen worden als ie mijn dokter was
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:08:55 #209
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35829070
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die female Sheperd ook tof, op een of andere manier. Ze straalt gezag uit
En ik vind het ook wel erg goed dat zij bij die patient aangaf dat zij degene was die fout is geweest en niet Meredith, daar is lef voor nodig.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_35829151
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Biene het volgende:

[..]
Ik zou inderdaad ook in z'n armen vallen en zeggen: neuk me nu. Maar ja, moet natuurlijk wel spannend blijven.

Ik ook

Gelukkig dat die Addison nog mee bleek te vallen Ze is toch wel aardig.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35829261
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef Skaai het volgende:

[..]

En hij schrok er zelf van, ik zou zo verliefd op 'm kunnen worden als ie mijn dokter was
Same here .
*zwijmelt*
Who needs McDreamy anyway .

Bij de weg, als die Burkemongool het niet had uitgemaakt had Christina het vast verteld van de baby . Poot dat het d'r is .
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:24:42 #212
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_35829836
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Biene het volgende:

[..]

Heej greppeldel!

Ik zou inderdaad ook in z'n armen vallen en zeggen: neuk me nu. Maar ja, moet natuurlijk wel spannend blijven.
Hee sletta!

En Karev en Izzie worden ook een stelletje!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_35829855
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:24 schreef NiNi het volgende:

[..]
En Karev en Izzie worden ook een stelletje!

Geweldig stel lijkt me dat
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 23:25:22 #214
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35829857
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:24 schreef NiNi het volgende:
En Karev en Izzie worden ook een stelletje!
Karev geilt op iedereen en Izzie geilt op Karev, dat wordt inderdaad neuken!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:27:13 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35829937
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Same here .
*zwijmelt*
Who needs McDreamy anyway .
Ik moest wel heel hard lachen toen Bailey zei dat zij Dr McDreamy was
pi_35829938
George Hij wordt steeds leuker. Dr. Alex eigenlijk ook wel, neem m'n opmerkingen over het gebrek aan leuke mannen in GA gelijk terug .
Die ex van Sheperd is wel tof, maar helaas maakte ze op het eind een vriendelijke opmerking over Meredith . Was leuker geweest als er een soort vete tussen hen was ontstaan. Maar misschien komt dat toch nog, ik hoop het.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:40:30 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35830514
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Het zijn allemaal mooie personages, maar Christina is idd wel bijzonder.
Ja. Vrouwen die grappig moeten zijn in series worden altijd zo overdreven. Ik vind dit mooi, grappig maar wel kalm en een beetje hard.
pi_35835140
Nou, jullie reacties beloven alweer genoeg.
Hopelijk heb ik vanavond genoeg tijd om het te kijken!
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 01:18:45 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35866660
Ik heb het helaas gemist gisteren

Zou iemand een korte samenvatting kunnen geven? Hoe liep dat af tussen Meredith en Addison? Volgende week ben ik weer van de partij, wat is het toch een geweldige serie
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_35869106
Leuke aflevering

Ik was dr. Shephard ook gelijk om zijn nek gevlogen op het eind, maar voor de spanning is dit beter!
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:30:15 #221
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35869919
"Shut up, I'm your person"

  donderdag 9 maart 2006 @ 10:04:02 #222
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_35870574
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het helaas gemist gisteren

Zou iemand een korte samenvatting kunnen geven? Hoe liep dat af tussen Meredith en Addison? Volgende week ben ik weer van de partij, wat is het toch een geweldige serie
Volgens mij zijn we nu aan seizoen 2 begonnen:

Meredith is natuurlijk boos op Derek... ze gaat de kroeg in om zich vol te zuipen, daarna komt Christina ook met George, de barman Joe die valt van zijn stokkie en wordt natuurlijk door Meredith, Christina en George geholpen, hij moet uiteindelijk naar het ziekenhuis.. hij blijkt iets aan zijn hart te hebben geloof ik... Voor de operatie moeten ze hem een soort van dood maken door hem te bevriezen, erg spannende operatie, Echter kost deze operatie een paar ton, dat kan de barman niet betalen en George zo lief als hij is regelt iets waardoor een onderzoekscentrum het betaald.. (heb dat deel even gemist). Addison vraagt om Meredith als assistent bij een operatie... opzich gaat dat wel goed. Later wordt een patient boos op Meredith omdat ze gehoord heeft dat ze het met de man van Addison doet... en wil niet meer door Meredith geholpen worden dr. Addison hoort dit allemaal aan en verteld dat zij haar man juist heeft bedrogen. Meredith gaat na het horen van die nieuws naar Derek toe, hij verteld haar onder het genot van een biertje bij zijn caravan dat hij op een avond thuis kwam en toen al voelde dat er iets niet klopte... hij ging de slaapkamer in en zag daar zijn vrouw (Addison) met zijn beste vriend.... daarna is hij vertrokken naar het nieuwe ziekenhuis en ontmoeten hij Meredith die naar zijn zeggen hem weer lucht gaf om te ademen... Meredith vraagt wat er nog meer is.. maar dat weet hij niet, ze vind dit niet genoeg en gaat weg!

Ondertussen heeft Burke Christina een soort van gedumpt... niet omdat hij het wilde maar omdat de grote baas tegen Burke heeft gezegd dat ze op elkaar lijken omdat zijn werk voor alles gaat... waarschijnlijk ging Christina voor zijn werk en heeft hij het daarom "uit" gemaakt... Als hij dat niet had gedaan had ze denk ik wel verteld dat ze zwanger was van hem. Inmiddels weten Meredith en George ook van de relatie tussen Christina en Burke... George heeft het per ongeluk ontdekt toen hij spion aan het spelen was voor de grote baas die nu in het ziekenhuis ligt...
Christina gaat de baby laten weghalen en moest een persoon aanwijzen die haar na de ingreep thuis zou brengen en dat is Meredith geworden... als ze Meredith verteld dat zij haar persoon is... knuffelt Meredith haar... iets wat Christina niet prettig vind... maar Meredith zegt: Shut up I'm your person... heel lief!!!

Izzie en Alex beginnen toch wel gevoelens voor elkaar te krijgen... deze verhaallijn van de twee liep deze aflevering dunnetjes door de serie heen...

Dit was het geloof ik wel... weer een heerlijke aflevering... hoop dat je het snapt.. en als ik iets vergeten ben dan vullen andere het misschien wel aan!!!
pi_35871042
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:30 schreef babette21 het volgende:
"Shut up, I'm your person"

Ja! Dat was idd
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_35872439
Izzie en Alex zijn zo leuk samen. Is leuk dat ze dat zo lang trekken....
pi_35875593
Heb het eergisteren pas voor het eerst gezien

Dacht na het lezen van al jullie lovende en enthousiaste reacties: laat ik ook maar eens gaan kijken.
Beetje (erg) laat, maar jullie hebben er een fan bij! Al na 1 aflevering ben ik overstag!

Heb nu spijt, spijt, spijt dat ik niet eerder ben gaan kijken


Ik ga alleen al kijken om die mooie dokter
pi_35876591
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef Molline het volgende:
[afbeelding]
*hap*
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 14:22:08 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35877899
Bedankt Starlie, duidelijk samenvatting! Jammer dat ik het gemist heb, er is veel gebeurd. Alleen nog één vraagje, is er al echt iets gebeurd tussen Izzie en Alex of zijn er opbouwende spanningen? Jammer dat het niet herhaald wordt
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_35878047
MaJo, het is zijn opbouwende spanningen, maar die zijn erg leuk
pi_35878167
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef Biene het volgende:

[..]

*hap*
Lekker is't ie hè?

Ja, naast zwijmelfilms (Films die zorgen voor vlinders in je buik) houd ik ook van zwijmelseries ... erg hè?
Als Johnny Depp nou ook nog mee zou spelen in GA is het helemaal perfect maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:57:35 #230
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_35881592
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef MaJo het volgende:
Bedankt Starlie, duidelijk samenvatting! Jammer dat ik het gemist heb, er is veel gebeurd. Alleen nog één vraagje, is er al echt iets gebeurd tussen Izzie en Alex of zijn er opbouwende spanningen? Jammer dat het niet herhaald wordt
Op dit moment opbouwende spanning, maar je kan wel duidelijk zien dat ze elkaar leuk vinden!
Maar je hebt zeker wat gemist... inderdaad jammer dat het niet herhaald wordt, want dan zou ik het gewoon voor de 2e keer gaan kijken!!! Joh... dinsdag is het er weer!
pi_35883188
Ja de week gaat best snel
Ga die afleveringen van het eerste seizoen maar eens downloaden en weer kijken.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 21:47:02 #232
138466 _Daphne_
Het is mij
pi_35924157
Ik ben verslaafd aan het worden. Ik heb inmiddels al drie keer de eerste aflevering van seizoen 2 gezien. De muziek uit de episodes is trouwens heel erg goed. Ben nu al die nummers aan het downloaden. Alle nummers zijn hier te vinden: http://www.greysanatomyonline.com/music.php
Boh
  Nerd met benen vrijdag 10 maart 2006 @ 22:02:43 #233
18073 miss_bleu
pi_35924609
even om niemand echt heel nieuwsgierig te maken. Ik loop al heel wat voor maar 2.18 wordt echt een super aflevering let op mijn woorden
  zondag 12 maart 2006 @ 22:41:02 #234
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_35976147
over 17 weken al!!!

waarom snapt toch nooit iemand dat zulk nieuws de nederlandse kijker echt niet boeit.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:47:55 #235
56724 Wombcat
rent wiel
pi_35976422
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:41 schreef somegirl het volgende:
over 17 weken al!!!
Dat is dan wel onder het voorbehoud dat Net5 direct doorgaat met uitzenden, wat je nooit zeker weet bij ze.

En idd, is het uitermate onboeiend nieuws.
in a crowd you lose humanity
  maandag 13 maart 2006 @ 10:53:33 #236
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35984494
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:41 schreef somegirl het volgende:
over 17 weken al!!!

waarom snapt toch nooit iemand dat zulk nieuws de nederlandse kijker echt niet boeit.
Ik vind het ook een beetje overbodig. Komt een beetje over als een mislukte poging om interessant te doen met iets waar je publiek geen interesse in heeft.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_35989040
Elke aflevering was tot nog toe super, dus tja dat 2.18 super wordt kan ik zo ook wel raden. Trouwens, er is toch ook een USA topic?
  Nerd met benen maandag 13 maart 2006 @ 21:12:37 #238
18073 miss_bleu
pi_36003783
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:53 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje overbodig. Komt een beetje over als een mislukte poging om interessant te doen met iets waar je publiek geen interesse in heeft.
niet bepaald, maar goed wilde alleen maar zeggen dat het nog vetter gaat worden dan de afleveringen nu al zijn.
pi_36013203
Het is weer dinsdag !! Desperate Housewives en Grey's anatomy dag.
pi_36013717
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 07:54 schreef Smittend het volgende:
Het is weer dinsdag !! Desperate Housewives en Grey's anatomy dag.

herinnering voor mezelf: Opnemen!!
pi_36031778
Dinsdag is ook mijn favo tv avond!

Overigens close gevolgd door de vrijdagavond, met Wie is de mol en Lost.

Het is echt weer de tijd van de gave series/programma's!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:58:49 #242
85962 ioko
I Appear Missing
pi_36040675
Leuke aflevering weer, weet iemand het nummer dat op het laatste gedraaid werd ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_36040695
george domme stakker!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:45:00 #244
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36042350
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef ioko het volgende:
Leuke aflevering weer, weet iemand het nummer dat op het laatste gedraaid werd ?
Geen idee, wat ik wel meteen kon horen was dat het Dolly Parton is . Dus google ze .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 15 maart 2006 @ 00:00:38 #245
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36042884
Wat leuk weer!!!
Christina make up your mind!!!! Burke en zij moeten echt samen gewoon. Wat gaat ze nou doen met dat kind? Lijkt haast wel alsof ze het houdt?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  woensdag 15 maart 2006 @ 01:04:46 #246
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36044386
Ze gaat / is geweest toch naar een kliniek om een abortus te plegen, samen met Meredith?

Leuke aflevering, met weer een beetje vermenselijking van Karev, al is het nu echt overduidelijk dat hij en Izzie wat gaan krijgen [en dit leid ik af, ik heb nergens spoilers gelezen, dus wie weet heb ik het mis, maar ik betwijfel het ].
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:00:16 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36045628
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Leah het volgende:

[..]

Geen idee, wat ik wel meteen kon horen was dat het Dolly Parton is . Dus google ze .
http://abc.go.com/primeti(...)/season2/music2.html
Hier staat de muziek van deze uitzending.
pi_36047490
George moet dat assistent sletje gewoon even keihard nemen, ze hebben toch al beide syflis
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:06:49 #249
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36047544
Dat hebben ze nu toch niet meer... ??
Oh yes i did!
pi_36047698
Weet iemand welke aflevering dat nou gister was? Op tvgids.nl stond namelijk dat het afl Enough is Enough was, en das afl 2-11. Die heb ik nu een keer gezien, maar dat is dus niet dezelfde als ik gister heb gezien. Dus, help.
''Going mental on the Wabbu''
pi_36048492
Volgens mijn persoonlijke serie-volg lijstje is het aflevering 2 van seizoen 2, maar ik zal het even opzoeken!

/edit: Je bent denk ik in de war:"Enough is Enough" is toch echt aflevering 2 van seizoen 2, maar het is ook weer de 11e aflevering

Bron
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:54:44 #252
85962 ioko
I Appear Missing
pi_36048748
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:00 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

http://abc.go.com/primeti(...)/season2/music2.html
Hier staat de muziek van deze uitzending.
What Can I Say van Brandi Carlile is wat ik bedoelde, ik ga hem meteen opzoeken, thanks!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_36049257
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:54 schreef ioko het volgende:
What Can I Say van Brandi Carlile is wat ik bedoelde, ik ga hem meteen opzoeken, thanks!
Thanks for asking, ik vroeg het me ook af! Ik heb meteen daarnet haar hele album gedownload, hij is erg mooi.
pi_36049434
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:44 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mijn persoonlijke serie-volg lijstje is het aflevering 2 van seizoen 2, maar ik zal het even opzoeken!

/edit: Je bent denk ik in de war:"Enough is Enough" is toch echt aflevering 2 van seizoen 2, maar het is ook weer de 11e aflevering

Bron
Ah super, die moet ik hebben dus. Dank je wel!
''Going mental on the Wabbu''
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:00:07 #255
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_36050682
Ik val een beetje in herhaling, maar wat een leuke aflevering was het weer. Ik ga echt afkick verschijnselen krijgen wanneer deze serie tijdelijk (zomer)stopt, het maakt echt m'n dinsdagavond.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:31:51 #256
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_36055866
ik was 'n pietsje beetje in slaap gevallen halverwege....
maar na 'n minuut of wat schrok ik gelukkig weer wakker zodat ik mezelf voor stomme bitch kon uitmaken en verder kon kijken.... toch is 22.00 stiekem te laat voor eh.... 25plussers

eerste scène was overigens briljant, overall heb ik betere afleveringen gezien
[al hiep dat slapen natuurlijk niet heel erg mee haha]
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 14:38:18 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36056131
Vorige week gemist maar gister gelukkig weer gezien. Wat blijft het toch een leuke serie
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_36058683
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef babette21 het volgende:
ik was 'n pietsje beetje in slaap gevallen halverwege....
maar na 'n minuut of wat schrok ik gelukkig weer wakker zodat ik mezelf voor stomme bitch kon uitmaken en verder kon kijken.... toch is 22.00 stiekem te laat voor eh.... 25plussers
Daar heb ik ook last van ja...dat het eigenlijk te laat is... maar ik ben niet in slaap gevallen... ben natuurlijk ook pas 26
pi_36059069
Die veelbetekende blikken tussen Burke en Christina werden een beetje uitgemolken zeg . Na 3 keer hebben we ook wel door dat ze nog twijfels hebben.

Verder prima genoten .
pi_36059261
Christina moet gewoon vertellen dat ze zwanger is! Dat irriteert me wel een beetje
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 16:50:40 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36060699
Had ze niet abortus gepleegd? Heb het vorige keer gemist maar dacht het opgevangen te hebben...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:00:21 #262
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_36061055
nee dat heeft ze nog niet gedaan, tenminste dat is vorige aflevering nog niet in beeld geweest, wel een beetje raar idd dat er deze aflevering niks over werd gezegt..
pi_36061796
Ik hoop zoooo op een naaktscene met doctor Stevens

O en ja, ik kijk het ook vanwege het verhaal hoor
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:29:50 #264
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_36061905
Goede serie idd. En nee, natuurlijk wordt er niet deels gekeken door de actrices
stupidity has become as common as common sense was before
pi_36064008
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Goede serie idd. En nee, natuurlijk wordt er niet deels gekeken door de actrices
Hahaha, zo te zien ben ik niet de enige mannelijke kijker
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:04:37 #266
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_36064493
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:50 schreef Fannetje het volgende:
Daar heb ik ook last van ja...dat het eigenlijk te laat is... maar ik ben niet in slaap gevallen... ben natuurlijk ook pas 26
me too maar wél een luie 26er
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:37:02 #267
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36073511
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop zoooo op een naaktscene met doctor Stevens

O en ja, ik kijk het ook vanwege het verhaal hoor
Heb je die aflevering met haar lingerie foto's gemist dan? Bloter dan dat wordt het niet denk ik
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:33:30 #268
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36075706
Woei, ik heb weer een reden om de spread uit die aflevering te posten


Hulde!
pi_36077834
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:37 schreef somegirl het volgende:

[..]

Heb je die aflevering met haar lingerie foto's gemist dan? Bloter dan dat wordt het niet denk ik
Je kan altijd hopen he
pi_36081588
George was echt weer
Met die orgaandonor: toppie hoor!
  donderdag 16 maart 2006 @ 18:08:59 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_36092333
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
nee dat heeft ze nog niet gedaan, tenminste dat is vorige aflevering nog niet in beeld geweest, wel een beetje raar idd dat er deze aflevering niks over werd gezegt..
Behalve dat ze last had van teveeel Oestrogeen wat vreemde blikken opwierp bij Izzie en George
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36095135
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:

[..]

me too maar wél een luie 26er
daar heb ik ook wel eens last van

Nog maar 5 nachtjes slapen, dan is het weer dinsdag!
pi_36097844
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 01:33 schreef Xurk het volgende:
Woei, ik heb weer een reden om de spread uit die aflevering te posten
[afbeelding]

Hulde!

Overigens vind ik Izzie er in de 2e serie wel iets minder mooi uitzien dan in de eerste.
in a crowd you lose humanity
  maandag 20 maart 2006 @ 09:33:35 #274
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_36192260
Ik ben verslaafd!

Had me nog zo voorgenomen om niet meer series te gaan volgen dan ik al deed... Toch maar seizoen 1 gaan kijken vanwege de lyrische commentaren van mijn vriendinnen... En tja... ik kon het echt niet helpen dat ik nu al bij aflevering 14 van seizoen 2 ben beland en dat terwijl ik hooguit in wilde halen wat ik op Net5 gemist had....

Christina

Derek Shepperd
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:06:27 #275
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36233156
Vanavond is het weer zover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik verheug me er nu al op!!!!!
pi_36233459
Jaaaa, lekker in mijn "pyama-kloffie" op de bank en kijken
pi_36233933
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:06 schreef Starlie het volgende:
Vanavond is het weer zover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik verheug me er nu al op!!!!!
Zooo, jij bent enthousiast
Ik ook hoor, leuke dinsdagvond-serie Het leukste vind ik nog al die verschillende patienten en de rare 'kwaaltjes' die zij hebben (zoals die man die poppenhoofdjes doorslikte)
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:55:30 #278
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36234636
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef Koningin het volgende:
Jaaaa, lekker in mijn "pyama-kloffie" op de bank en kijken
Haha ja inderdaad!!! Volgens mij zitten bijna alle vrouwen op dinsdagavond zo op de bank!!
Kopje thee en daarna een lekker chippie erbij!!!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:56:15 #279
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36234650
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Zooo, jij bent enthousiast
Ik ook hoor, leuke dinsdagvond-serie Het leukste vind ik nog al die verschillende patienten en de rare 'kwaaltjes' die zij hebben (zoals die man die poppenhoofdjes doorslikte)
Ja die aflevering was geweldig!!!!!!
pi_36234680
Vergeet de mannen niet hé
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:58:26 #281
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36234711
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet de mannen niet hé
O.... sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn vriend kijkt helaas niet... weet zeker dat hij het ook leuk zou vinden... en als we straks samenwonen dan zou ik het ook leuk vinden als hij mee kijkt.... vandaar dat ik de mannen vergat!! Sorry!!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:58:45 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36234723
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:55 schreef Starlie het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad!!! Volgens mij zitten bijna alle vrouwen op dinsdagavond zo op de bank!!
Kopje thee en daarna een lekker chippie erbij!!!
Waarom vrouwen ?

-edit-

* Tha_Erik ziet post boven de zijne
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:59:46 #283
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36234758
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Waarom vrouwen ?
SORRRRRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar ik zie mannen niet in hun Pyjama kloffie op de bank zitten....
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:01:52 #284
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36234822
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:59 schreef Starlie het volgende:

[..]

SORRRRRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar ik zie mannen niet in hun Piyama kloffie op de bank zitten....
Ja ok, die pyjama laat ik achterwege, en het kopje thee is een andere drank, maar GA is gewoon een leuke serie om te zien, voor iedereen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:02:55 #285
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36234853
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja ok, die pyjama laat ik achterwege, en het kopje thee is een andere drank, maar GA is gewoon een leuke serie om te zien, voor iedereen .
Je hebt gelijk!!!! Deze serie is inderdaad leuk voor iedereen!!!!
pi_36236974
Nee..geen koppie thee..een lekker wijntje..mag wel om 22:00..en na Grey's Anatomy gauw naar bed
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:27:05 #287
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36237528
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:08 schreef Smittend het volgende:
Nee..geen koppie thee..een lekker wijntje..mag wel om 22:00..en na Grey's Anatomy gauw naar bed
Kopje thee bij Desperate Housewives... en dan iets anders bij Grey's Anatomy!
pi_36237755
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:27 schreef Starlie het volgende:
Kopje thee bij Desperate Housewives... en dan iets anders bij Grey's Anatomy!
Ik ga over 3 uur onder een steen, ik ben dus niet te bereiken.

Want om half 9 start mijn avondje al met: Joling en Gordon over de vloer.
pi_36239268
Ah, het lichtpuntje van mijn week is vanavond weer
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36240695
Ik wil eigenlijk wel heel graag weten waarom die man van vorige week al die poppenhoofdjes heeft doorgeslikt
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_36242331
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:15 schreef bladibladibla het volgende:
Ik wil eigenlijk wel heel graag weten waarom die man van vorige week al die poppenhoofdjes heeft doorgeslikt
geloof me, dat wil je niet

En vanavond idd weer lekker tv avond, al is het wel jammer dat er van DH een samenvatting van seizoen 1 komt die ik volgens mij al gezien heb...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:15:05 #292
24054 search64
Avec le grande
pi_36242594
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:22 schreef rena het volgende:
Ah, het lichtpuntje van mijn week is vanavond weer
Goh, leuk leven heb je dan.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:15:58 #293
24054 search64
Avec le grande
pi_36242633
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:15 schreef bladibladibla het volgende:
Ik wil eigenlijk wel heel graag weten waarom die man van vorige week al die poppenhoofdjes heeft doorgeslikt
Ik weet niet zeker of ze dat hebben gezegd toen, maar het is waarschijnlijk gewoon pica.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:17:41 #294
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_36242707
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:07 schreef Fannetje het volgende:

[..]

geloof me, dat wil je niet
Jawel?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_36242779
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef search64 het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of ze dat hebben gezegd toen, maar het is waarschijnlijk gewoon pica.
pica
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:21:29 #296
24054 search64
Avec le grande
pi_36242826
Dat is de (al dan niet ziekelijke) neiging om oneetbare dingen te eten.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_36242873
Hmm, nooit van gehoord
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:23:35 #298
24054 search64
Avec le grande
pi_36242907
Komt vaak bij jonge kinderen voor, gaan ze lijm eten en zo.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_36243799
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef search64 het volgende:

[..]

Goh, leuk leven heb je dan.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2006 @ 21:48:25 #300
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36246199
Zie ik nou in 't voorstukje dat Christina flauwvalt?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:49:00 #301
141482 Q.
JurassiQ
pi_36246219
Hoppa. Nog 10 minuten voor het hoogtepunt van mijn week.

Best triest. .
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')