quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Andoire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus! Aanstaande dinsdag weer een nieuwe episode!!Tralalalaaa
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus! Aanstaande dinsdag weer een nieuwe episode!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Что было, то прошло..
't is maar wat je niet leuk vindt.....quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
IzzieJammer dat er geen leuke mannen in GA zitten
...
Hij is nog wel te doenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is maar wat je niet leuk vindt.....
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om dat nou een echte man te noemen...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hij is nog wel te doen. Maar geen mannen van het kaliber de tuinman van DH / Logan uit GG
![]()
Ik vind Sheperd juist niet zo mannelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om dat nou een echte man te noemen....
Dan heb ik toch liever Shepherd.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is maar wat je niet leuk vindt.....
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:57 schreef rena het volgende:
[..]
Wist je dat hij al 13 jaar getrouwd is en 5 kinderen heeft?
oeh twee van hem.... da's wat je noemt een natte droomquote:Op maandag 27 februari 2006 00:52 schreef Serendips het volgende:
Voor het geval dat je droom nu als een zeepbel uiteen spat;......hij heeft nog een tweelingbroer, lees ik net!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |