Meredith wil dat Derek wat meer over z'n persoonlijk leven loslaat nadat ie een hele week bij haar is blijven slapen. Dat wil niet echt lukken… Verder is Alex bezig met een Joods meisje dat nieuwe hartkleppen moet krijgen en wil haar de hartkleppen van een varken aansmeren. Dat kan natuurlijk niet bij een Jood...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef Koningin het volgende:
Wie kan me vertellen wat er gister gebeurd is?
Door omstandigheden heb ik het gemist.
Voor zover ik gezien heb, doet ze wel een beetje moeilijk, maar ze vertelt het hem niet expliciet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:54 schreef Koningin het volgende:
Gaat Christina het de papa niet vertellen?
Euh volgens dit uitzendschema is het alleen verschoven naar een later tijdstip. Gilmore Girls stopt helaas wel dan. Half negen Desperate Housewives, half tien Evelien, vijf voor tien Grey's Anatomy.quote:
Het gaat inderdaad gewoon door.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euh volgens dit uitzendschema is het alleen verschoven naar een later tijdstip. Gilmore Girls stopt helaas wel dan. Half negen Desperate Housewives, half tien Evelien, vijf voor tien Grey's Anatomy.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
nog 1x en dan houd het al weer opdan komt desprate housewifes weer terug
Het gaat een gezellig dinsdagavondje worden. Ik ben ook erg benieuwd naar Evelien. Desperate Houswives moet ik nog even opnieuw gaan beoordelen. Ik heb het nog niet zo vaak gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:11 schreef coolbabe het volgende:
Oh dus het gaat wel door *veegt zweet van voorhoofd af*
Ik vind het toch leuker dan ik in eerste instantie dacht
*hap*quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef Nuna het volgende:
Kunnen ze niet DH, Evelien en Grey's Anatomy op 1 avond uitzenden?
omdat alle moeilijke woorden en zinsnedes die ze normaal in de scripts verwerken op zijn..quote:
Of je leest even, alles.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef gurlie het volgende:
Is het alweer de laatste aflevering??
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:24 schreef Koningin het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:
[..]Je hebt topic #2 gemist.....niet spoilerwaardig dus.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
Alex had uitgedokterd dat de varkensklep vervangen kon worden door een koeienklep. Burke was eerst boos, omdat Alex dit al aan de familie had verteld, maar besloot de operatie toch te doen [wilde hij eerst niet, omdatt ie zoveel ingewikkelderder was]. Alex mocht assisteren. Het ging allemaal goed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat iemand nog vertellen wat er de laatste 20 minuten gebeurd is?
Alex komt erachter dat hetgeen varkenshartkleppen hoeven te zijn maar het ook van een rund kan, meldt dit te vroeg bij de patiënt volgens Burke omdat hij eerst met hem had moeten overleggen. Burke gooit hem van de case en is erg onzeker over de operatie omdat hij het nooit eerder heeft gedaan. Hij gaat met Christina praten omdat hij haar de hele dag niet gezien heeft en laat z'n onzekerheid merken waar zij nogal bot op reageert door te zeggen dat dat wel een oplossing heeft en sommige problemen (zoals een zwangerschapquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat iemand nog vertellen wat er de laatste 20 minuten gebeurd is?
Nog later, teringquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
vijf voor tien Grey's Anatomy.
vind je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef karoltje het volgende:
Toch best 'jammer' trouwens dat Christina niet die abortus ging doen, dat was pas echt heftig geweest!!
Huh? Niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef karoltje het volgende:
Toch best 'jammer' trouwens dat Christina niet die abortus ging doen, dat was pas echt heftig geweest!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |