Wij liggen elkaar niet zo, en mijn surinaams is ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
vraag zelf maar....vind et wel leuk zo....![]()
zo beter?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Effe mijn gehoorapparaatje op 10 zetten.![]()
Ik hoor niks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zo gauw laat ik mijn meisjes niet vallen.![]()
op die fietsquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben eigen baas.
Hoewel. Mijn vrouwelijke compagnon heeft de wind er flink onder.![]()
SO praat alle talen, probeer NL es....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij liggen elkaar niet zo, en mijn surinaams is ook niet meer wat het geweest is![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben eigen baas.
Hoewel. Mijn vrouwelijke compagnon heeft de wind er flink onder.![]()
Al lang gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:44 schreef tann het volgende:
[..]
SO praat alle talen, probeer NL es....
John de Mol en ik ga Fok opkopen, ik heb tann vooronderzoek laten doen, en ben er zelf later bijgekomen.. binnekort kom ik wel met details over het hoe en waaromquote:
Ja, zij fietst morgen naar een bijbaan, dus ik mag lekker uitslapenquote:
Kun je me even bellenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
John de Mol en ik ga Fok opkopen, ik heb tann vooronderzoek laten doen, en ben er zelf later bijgekomen.. binnekort kom ik wel met details over het hoe en waarom![]()
Doe het rustig aan he? Adem in. Adem uit.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
John de Mol en ik ga Fok opkopen, ik heb tann vooronderzoek laten doen, en ben er zelf later bijgekomen.. binnekort kom ik wel met details over het hoe en waarom![]()
Deze ook goed?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
........kmis nu ff de smile die met zn vingers afwachtend op de tafel tikt.....
jij bent eng, log uit en ga wat met je leven doen ofzoquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus je bent er morgenochtend ook, voor het theekransje, gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, zij fietst morgen naar een bijbaan, dus ik mag lekker uitslapen, koffie drinken
en kusjes geven
voor ik aan het werk ga.
En users met suffe meisjesnamen afzeiken.![]()
2 spiegels en wat kralen verzameld om het te kunnen betalen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
Van tann pik ik dit soort taal misschien nog net, maar jij speelt met vuur mannetjequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent eng, log uit en ga wat met je leven doen ofzo![]()
doet ie al...fokken oa....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef tann het volgende:
[..]
kheb het nummer wel voor je mail et wel ff naar pannakoning@hotmail.com![]()
Vuurquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van tann pik ik dit soort taal misschien nog net, maar jij speelt met vuur mannetje![]()
en nog veel meer goede dingen wat in jouw nooit zou opkomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
KOEKJE DR BIJ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus je bent er morgenochtend ook, voor het theekransje, gezellig![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
2 spiegels en wat kralen verzameld om het te kunnen betalen?
Zeg euh mot jij mij nu ook al hebben, bij gebrek aan pinball zeker ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vuur, daar zijn klachten over geweest
....mannetje.......het....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van tann pik ik dit soort taal misschien nog net, maar jij speelt met vuur mannetje![]()
Hangt van de beschuldigingen af.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
dus je bent er morgenochtend ook, voor het theekransje, gezellig![]()
joh? vuurtje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vuur, daar zijn klachten over geweest
wat schijft et....ghehequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hangt van de beschuldigingen af.![]()
En we zijn bezig om die cam in mijn sig goed werkend te krijgen, effe kijken of ik Tan kan strikken om daar een uurtje te komen zoenen met fans.![]()
Je werkt ook op die boerderijquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
dit is adrenaline wat we aan willen bieden
voor die fakkelbrigadiers die geen baan willen vinden
en in het illegale circuit knaken verdienen
![]()
![]()
quote:
Helaas...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
dit is adrenaline wat we aan willen bieden
voor die fakkelbrigadiers die geen baan willen vinden
en in het illegale circuit knaken verdienen
![]()
![]()
waarmee?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Het maakt mij weinig uit wie het is, soms vind ik hem/het (?) wel leuk, maar omdat hij zo vaag doet reageer ik er soms maar niet op...
Maar nu begin jij ook al![]()
Wacht jij maar af, morgen haal ik pinbal erbijquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor een uurtje met Peter![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kwou trouwens zeggen : ik zeg nx........ maar dat kan je ook heeeel verkeerd opvatten...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh nee sorry, dat doe je al een hele tijdquote:
Alleen als hij op het theekransje komtquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wacht jij maar af, morgen haal ik pinbal erbij
nee we zeuren niet we geven de tijdsgeestquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:57 schreef tann het volgende:
[..]
nee...helemaal niet (sorry SO, kgeef alvast antwoord)
Ik zou zweren dat ik daar net bij stondquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan ga ik de lange reis naar het hoge noorden voorlopig maar niet maken.quote:
als ik het zeg is de hele fun eraf voor mij.......tis trouwens helemaal niet grappig btwquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
oh nee sorry, dat doe je al een hele tijd![]()
Vaag doen over wie dat nou is
helemaal niks!quote:
hahahaha, ik had me vergist, wilde iemand anders er neer zettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik daar net bij stond![]()
![]()
Zeg me dat het waar is![]()
ja nu is er nog een potentiele eventuele spanning en dat houdt ze liever vastquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:02 schreef tann het volgende:
[..]
als ik het zeg is de hele fun eraf voor mij.......tis trouwens helemaal niet grappig btw![]()
Zo para ben ik dan weer nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahahaha, ik had me vergist, wilde iemand anders er neer zetten![]()
boem tsjik boemboem tsikk ..... dat laatste had moeten zijn : mi ta wak bobanana boem tsjik boemboem tsjikquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee we zeuren niet we geven de tijdsgeest
het is een feit dat alles in het leven zn prijs heeft
alle eenden ophokken en op het vliegtuig naar BOTSWANA!!! mi ta wak bo![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga ik de lange reis naar het hoge noorden voorlopig maar niet maken.![]()
Wacht gewoon wel totdat je je gereedschap meeneemt deze richting uit.
Ja dat is waar, voor mij ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:02 schreef tann het volgende:
[..]
als ik het zeg is de hele fun eraf voor mij.......tis trouwens helemaal niet grappig btw![]()
moeten we het maar es over hebben...quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
helemaal niks!![]()
We hebben die opdracht vier maanden geleden aangenomen en hebben er 700¤ voor gekregen, wisten wij veel dat systeembeheerders moeilijke personen waren.![]()
Maar binnenkort gaat het via Paradiso en komt er misschien af en toe een band voor die cam om fans te zoenen.
Als je een keer toevallig in Amsterdam bent ben je van harte welkom.
Een etentje kan er wel vanaf.![]()
haha jij weeet niks nanaananana, ben jij niet zo'n absurd voicemail locatie verteller?quote:
jou ook!weetzeetwel weetzeetniet.......quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja nu is er nog een potentiele eventuele spanning en dat houdt ze liever vast![]()
Ik lig alweer wijdbeens voor je klaar binnenkort, meesteres Tanja.quote:
waha jij bent 'm zwaar aan het spacenquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:05 schreef tann het volgende:
[..]
boem tsjik boemboem tsikk ..... dat laatste had moeten zijn : mi ta wak bobanana boem tsjik boemboem tsjik
kdenk dat ik je eerdaags maar ff weer mail pctje....quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha jij weeet niks nanaananana, ben jij niet zo'n absurd voicemail locatie verteller?
truste, groetjes aan bluezz van mequote:Op woensdag 22 februari 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lig alweer wijdbeens voor je klaar binnenkort, meesteres Tanja.![]()
Ga nu weer lekker dromen van je.
Trusteh en tot gauw.
Is goed.quote:
nee hoor ik rap met je mee en doe die beat voor je snappie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waha jij bent 'm zwaar aan het spacen![]()
Buurjongen ofzo misschien, maar maakt me niet veel uit..quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha jij weeet niks nanaananana,
Ja dat ben ik, ik spreek altijd mijn eigen voicmail in met de lokatie waar ik me bevind, zodat ik later kan achterhalen waar ik allemaal geweest benquote:ben jij niet zo'n absurd voicemail locatie verteller?
he bah nee! Kzou eerdags mn ooms ff bezoeken in adam, laat het je weten maar kan nog wel ff duren...quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Is goed.
Eerst moet die Cam BB-kwaliteit krijgen, nu gaat hij plat als er meer dan 4 mensen tegelijk kijken.![]()
Lijkt mij wel leuk, en als je toch in de buurt bent... Jij mag het soort eten uitzoeken.![]()
Als het maar niet de FEBO is!![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Buurjongen ofzo misschien, maar maakt me niet veel uit..
[..]
Ja dat ben ik, ik spreek altijd mijn eigen voicmail in met de lokatie waar ik me bevind, zodat ik later kan achterhalen waar ik allemaal geweest ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |