Wij liggen elkaar niet zo, en mijn surinaams is ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
vraag zelf maar....vind et wel leuk zo....![]()
zo beter?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Effe mijn gehoorapparaatje op 10 zetten.![]()
Ik hoor niks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zo gauw laat ik mijn meisjes niet vallen.![]()
op die fietsquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben eigen baas.
Hoewel. Mijn vrouwelijke compagnon heeft de wind er flink onder.![]()
SO praat alle talen, probeer NL es....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij liggen elkaar niet zo, en mijn surinaams is ook niet meer wat het geweest is![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben eigen baas.
Hoewel. Mijn vrouwelijke compagnon heeft de wind er flink onder.![]()
Al lang gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:44 schreef tann het volgende:
[..]
SO praat alle talen, probeer NL es....
John de Mol en ik ga Fok opkopen, ik heb tann vooronderzoek laten doen, en ben er zelf later bijgekomen.. binnekort kom ik wel met details over het hoe en waaromquote:
Ja, zij fietst morgen naar een bijbaan, dus ik mag lekker uitslapenquote:
Kun je me even bellenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
John de Mol en ik ga Fok opkopen, ik heb tann vooronderzoek laten doen, en ben er zelf later bijgekomen.. binnekort kom ik wel met details over het hoe en waarom![]()
Doe het rustig aan he? Adem in. Adem uit.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
John de Mol en ik ga Fok opkopen, ik heb tann vooronderzoek laten doen, en ben er zelf later bijgekomen.. binnekort kom ik wel met details over het hoe en waarom![]()
Deze ook goed?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef tann het volgende:
........kmis nu ff de smile die met zn vingers afwachtend op de tafel tikt.....
jij bent eng, log uit en ga wat met je leven doen ofzoquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus je bent er morgenochtend ook, voor het theekransje, gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, zij fietst morgen naar een bijbaan, dus ik mag lekker uitslapen, koffie drinken
en kusjes geven
voor ik aan het werk ga.
En users met suffe meisjesnamen afzeiken.![]()
2 spiegels en wat kralen verzameld om het te kunnen betalen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |