quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:58 schreef APK het volgende:
Zou Simpleton ook flippen als iemand het volgende topic weer deel 37 noemt?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, je bent ontmakerd, maar kan je wel teruglezen, we weten nu wie je bent.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:07 schreef tann het volgende:
[..]
dat heb ik uiteindelijk ook gedaan, vandaar dat je laatste 4 stuiptrekkingen in mn junkmail belande, en ik ze niet had gelezen, maar dus wel kan zien dat ik de laatste niet beantwoord heb....zo KLAAR
Dat is relatief, beste kornuit, als je het afzet tegen het andere enge gespuis dat in deze topicreeks post.quote:
word up! als er Europees voetbal is, dan support je gewoon de Nederlandse teams.. ze verliezen nu trouwens wel hoe ze in de competitie altijd winnenquote:
En ons nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
khad je langgeleden op msn toch al verteld wie SO is
![]()
Verontschuldigingen zijn echt nergens voor nodig hoor, want je hebt gelijk, dat staat in geen verhouding met wat ik ooit over jou gezegd heb. En hoewel ik sommige acties van je inderdaad nooit zal snappen heb ik wel respect voor de manier waarop je hier bent. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen reageren tegen mensen die me voor van alles en nog wat hebben uitgemaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
khad daar wel mn redenen voor,je joeg me behoorlijk op de kast met een paar gedachten van je, en wat ik zei is niet te vergelijken met hoe jij je over me uitliet, anyway, staat me ook bij dat ik een keer sorry zei....voor de rest no hard feelings hoor
nou, hij heeft wel freaky theorien, en dat geeft ie zelf ook toe, maar een stalker...nee..dat nou ook alweer niet.hij heeft alleen een lange adem...hij is gewoon erg achterdochtig en dat begrijp ik heel erg, tliep alleen de spuigaten uit, maar geloof me pceen is voor de rest een prima vent....quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik was al wat aan het terug lezen, volgens mij heb ik deel 35 ook niet meegemaaktellenlange welles nietes discussies ..
maar is die pc eend 1 of andere enge stalker met freaky theorien die hij dropt in je mailbox?
Niet grappig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
Maar hij is PSV-fan en ze hebben verloren. Whehehehe.![]()
hihihihi
Ik hoop niet dat je mij bedoeld.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is relatief, beste kornuit, als je het afzet tegen het andere enge gespuis dat in deze topicreeks post.![]()
wel grappig, jij hebt nx te vertellen.....ikke wel....quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah, ik ben net Tanjaik kan wel wat hebben, jammer wel maar helaas...
Ik zou graag nog meer willen vertellen, maar ik denk Tanja ook en ik hoop dat we het allebei niet doen
Dat je dat ooit nog zou zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:11 schreef tann het volgende:
[..]
nou, hij heeft wel freaky theorien, en dat geeft ie zelf ook toe, maar een stalker...nee..dat nou ook alweer niet.hij heeft alleen een lange adem...hij is gewoon erg achterdochtig en dat begrijp ik heel erg, tliep alleen de spuigaten uit, maar geloof me pceen is voor de rest een prima vent....
Ik zie geen bolita'squote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Dynabite het volgende:
Tann betrapt tijdens bezoek Shurendy in het bb-huis
[afbeelding]
ik ben geen mindfucker, ik anticipeer alleen op jullie rijke fantasiequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ons niet
Jij bent net zo een mindfucker als hem![]()
Coos ouwe ramptoerist, ik denk al waar ben je geblevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij bedoeld.
Anders moet ik je toch echt gaan stalken.![]()
Er haalt nu iemand heel opgelucht adem.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:11 schreef tann het volgende:
[..]
nou, hij heeft wel freaky theorien, en dat geeft ie zelf ook toe, maar een stalker...nee..dat nou ook alweer niet.hij heeft alleen een lange adem...hij is gewoon erg achterdochtig en dat begrijp ik heel erg, tliep alleen de spuigaten uit, maar geloof me pceen is voor de rest een prima vent....
Ik kijk wel uit, jij bent hors categorie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Coos het volgende:
Ik hoop niet dat je mij bedoeld.
Anders moet ik je toch echt gaan stalken.![]()
Joh, gaat effe lekkâh een andâh stallekùh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos ouwe ramptoerist, ik denk al waar ben je gebleven
Heb je tann al gefeliciteerd?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat had deze fan waarschijnlijk niet overleefd
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
APK kan ook echt geen fout doen hè.![]()
Maar jij bent heilig voor tanja fans, ik zou geen woord uit me mond krijgen, laat staan..quote:
Behalve Gert en Tann zijn jullie allemaal kloonen van APK denk ik zo langzamerhand.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin nu zelf ook te twijfen of ik toch peter niet ben![]()
Wie wil mij nu nog als stalker, mijn hele rep is naar de klotequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, gaat effe lekkâh een andâh stallekùh.![]()
ach.......wat zal ik zeggen......quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Verontschuldigingen zijn echt nergens voor nodig hoor, want je hebt gelijk, dat staat in geen verhouding met wat ik ooit over jou gezegd heb. En hoewel ik sommige acties van je inderdaad nooit zal snappen heb ik wel respect voor de manier waarop je hier bent. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen reageren tegen mensen die me voor van alles en nog wat hebben uitgemaakt.
Hahahah, tijd voor je pilletje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Behalve Gert en Tann zijn jullie allemaal kloonen van APK denk ik zo langzamerhand.![]()
Ik ben kloonloosquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Behalve Gert en Tann zijn jullie allemaal kloonen van APK denk ik zo langzamerhand.![]()
Viola schijnt nog een plekje vrij te hebben!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie wil mij nu nog als stalker, mijn hele rep is naar de klote![]()
hmmmmmmmmmmmm lang geleden..............quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Dynabite het volgende:
Tann betrapt tijdens bezoek Shurendy in het bb-huis
[afbeelding]
Nee ik weet nu toch weer dat ik Peter toch niet benquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viola schijnt nog een plekje vrij te hebben!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik weet nu toch weer dat ik Peter toch niet ben![]()
meen je nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:23 schreef tann het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmm lang geleden..............![]()
je moest es weten.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben geen mindfucker, ik anticipeer alleen op jullie rijke fantasieen tann heeft verder ook geen idee hoor.. maar die wasmachines leven langer met calgon was wel next level, dat is hogeschool rekenen, waar jij niet met je pet bij kan
![]()
Tja, dan kan ik dus wel zeggen dat het Kwalbert Verlinde is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
khad je langgeleden op msn toch al verteld wie SO is
![]()
Ik had het niet over jou jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben geen mindfucker, ik anticipeer alleen op jullie rijke fantasieen tann heeft verder ook geen idee hoor.. maar die wasmachines leven langer met calgon was wel next level, dat is hogeschool rekenen, waar jij niet met je pet bij kan
![]()
bijna....de andere...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik dus wel zeggen dat het Kwalbert Verlinde is.
pssst....vraag es naar de machine van SO.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou ja![]()
Mijn wasmachine doet het nog steeds zonder calgon![]()
En jij loopt hier nu lang genoeg mee om te weten dat ik een hele hoge pet heb![]()
Als je erbij zegt dat je die hoge pet op hebt van jezelf dan geloof ik je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij loopt hier nu lang genoeg mee om te weten dat ik een hele hoge pet heb![]()
Zeg swa, hoe staat het met die kleine en grote wasjes van je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
[..]
pssst....vraag es naar de machine van SO.....![]()
Jeroen kijk in de Vegte?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die van gisteravond, waar we het over hadden? nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
(lees ff je mail)
Je weet toch dat je op internet nooit wat moet gelovenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je erbij zegt dat je die hoge pet op hebt van jezelf dan geloof ik je.![]()
whahaaha dikke punchline in your face!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
We went to a park in BOTSWANA!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg swa, hoe staat het met die kleine en grote wasjes van je?
ja,gister hadden we het nog daarover iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die van gisteravond, waar we het over hadden? nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
(lees ff je mail)
Ik had hem al gepareerd, voordat jij deze post geplaatst had, en waarschijnlijk nog boven je pet ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahaaha dikke punchline in your face!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Die heeft toch werk?quote:
Als dat um echt isquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:35 schreef tann het volgende:
[..]
ja,gister hadden we het nog daarover idd
kan mail ff niet checku, geen zin msn weer optestarten, wou al lang ligge...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahaaha dikke punchline in your face!!!![]()
![]()
kan ook idd.......quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
We went to a park in BOTSWANA!!!!!
ps groeten aan Greg..quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
We went to a park in BOTSWANA!!!!!
Wie nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
Ik loop weer hopeloos achter.
De topics gaan wel erg snel de laatste dagen.
Maar desondanks hou ik nog wel van je hoor, Tanja.
psst afluisteren....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft toch werk?
Wat moet zoiemand op dit tijdstip hier
Ik vraag het niet voor jan lul he, mogen wij het nu ook weten?quote:
Jij hebt toch ook werk?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft toch werk?
Wat moet zoiemand op dit tijdstip hier
ow gelukkig, was al bang dat dat over zou zijn......quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
Ik loop weer hopeloos achter.
De topics gaan wel erg snel de laatste dagen.
Maar desondanks hou ik nog wel van je hoor, Tanja.
Shit dan ben ik veel te laatquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:39 schreef APK het volgende:
De gele giraffe staat voor het hek en is klaar om op het vliegtuig gezet te worden.
Effe mijn gehoorapparaatje op 10 zetten.quote:
vraag zelf maar....vind et wel leuk zo....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag het niet voor jan lul he, mogen wij het nu ook weten?
you need help, here I amquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag het niet voor jan lul he, mogen wij het nu ook weten?
Tuurlijk niet. Zo gauw laat ik mijn meisjes niet vallen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:39 schreef tann het volgende:
ow gelukkig, was al bang dat dat over zou zijn......![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:39 schreef APK het volgende:
De gele giraffe staat voor het hek en is klaar om op het vliegtuig gezet te worden.
Ja, maar ik ben eigen baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |