Maar jij bent heilig voor tanja fans, ik zou geen woord uit me mond krijgen, laat staan..quote:
Behalve Gert en Tann zijn jullie allemaal kloonen van APK denk ik zo langzamerhand.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin nu zelf ook te twijfen of ik toch peter niet ben![]()
Wie wil mij nu nog als stalker, mijn hele rep is naar de klotequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, gaat effe lekkâh een andâh stallekùh.![]()
ach.......wat zal ik zeggen......quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Verontschuldigingen zijn echt nergens voor nodig hoor, want je hebt gelijk, dat staat in geen verhouding met wat ik ooit over jou gezegd heb. En hoewel ik sommige acties van je inderdaad nooit zal snappen heb ik wel respect voor de manier waarop je hier bent. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen reageren tegen mensen die me voor van alles en nog wat hebben uitgemaakt.
Hahahah, tijd voor je pilletje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Behalve Gert en Tann zijn jullie allemaal kloonen van APK denk ik zo langzamerhand.![]()
Ik ben kloonloosquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Behalve Gert en Tann zijn jullie allemaal kloonen van APK denk ik zo langzamerhand.![]()
Viola schijnt nog een plekje vrij te hebben!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie wil mij nu nog als stalker, mijn hele rep is naar de klote![]()
hmmmmmmmmmmmm lang geleden..............quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Dynabite het volgende:
Tann betrapt tijdens bezoek Shurendy in het bb-huis
[afbeelding]
Nee ik weet nu toch weer dat ik Peter toch niet benquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viola schijnt nog een plekje vrij te hebben!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik weet nu toch weer dat ik Peter toch niet ben![]()
meen je nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:23 schreef tann het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmm lang geleden..............![]()
je moest es weten.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben geen mindfucker, ik anticipeer alleen op jullie rijke fantasieen tann heeft verder ook geen idee hoor.. maar die wasmachines leven langer met calgon was wel next level, dat is hogeschool rekenen, waar jij niet met je pet bij kan
![]()
Tja, dan kan ik dus wel zeggen dat het Kwalbert Verlinde is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
khad je langgeleden op msn toch al verteld wie SO is
![]()
Ik had het niet over jou jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben geen mindfucker, ik anticipeer alleen op jullie rijke fantasieen tann heeft verder ook geen idee hoor.. maar die wasmachines leven langer met calgon was wel next level, dat is hogeschool rekenen, waar jij niet met je pet bij kan
![]()
bijna....de andere...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik dus wel zeggen dat het Kwalbert Verlinde is.
pssst....vraag es naar de machine van SO.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou ja![]()
Mijn wasmachine doet het nog steeds zonder calgon![]()
En jij loopt hier nu lang genoeg mee om te weten dat ik een hele hoge pet heb![]()
Als je erbij zegt dat je die hoge pet op hebt van jezelf dan geloof ik je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij loopt hier nu lang genoeg mee om te weten dat ik een hele hoge pet heb![]()
Zeg swa, hoe staat het met die kleine en grote wasjes van je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
[..]
pssst....vraag es naar de machine van SO.....![]()
Jeroen kijk in de Vegte?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die van gisteravond, waar we het over hadden? nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
(lees ff je mail)
Je weet toch dat je op internet nooit wat moet gelovenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je erbij zegt dat je die hoge pet op hebt van jezelf dan geloof ik je.![]()
whahaaha dikke punchline in your face!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je erbij zegt dat je die hoge pet op hebt van jezelf dan geloof ik je.![]()
We went to a park in BOTSWANA!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg swa, hoe staat het met die kleine en grote wasjes van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |