Van tann pik ik dit soort taal misschien nog net, maar jij speelt met vuur mannetjequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent eng, log uit en ga wat met je leven doen ofzo![]()

doet ie al...fokken oa....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef tann het volgende:
[..]
kheb het nummer wel voor je mail et wel ff naar pannakoning@hotmail.com![]()

Vuurquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van tann pik ik dit soort taal misschien nog net, maar jij speelt met vuur mannetje![]()

en nog veel meer goede dingen wat in jouw nooit zou opkomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]

KOEKJE DR BIJ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus je bent er morgenochtend ook, voor het theekransje, gezellig![]()

quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
2 spiegels en wat kralen verzameld om het te kunnen betalen?

Zeg euh mot jij mij nu ook al hebben, bij gebrek aan pinball zeker ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vuur, daar zijn klachten over geweest

....mannetje.......het....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van tann pik ik dit soort taal misschien nog net, maar jij speelt met vuur mannetje![]()

Hangt van de beschuldigingen af.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
dus je bent er morgenochtend ook, voor het theekransje, gezellig![]()

joh? vuurtje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vuur, daar zijn klachten over geweest

wat schijft et....ghehequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hangt van de beschuldigingen af.![]()
En we zijn bezig om die cam in mijn sig goed werkend te krijgen, effe kijken of ik Tan kan strikken om daar een uurtje te komen zoenen met fans.![]()

Je werkt ook op die boerderijquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
dit is adrenaline wat we aan willen bieden
voor die fakkelbrigadiers die geen baan willen vinden
en in het illegale circuit knaken verdienen
![]()
![]()

quote:

Helaas...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
dit is adrenaline wat we aan willen bieden
voor die fakkelbrigadiers die geen baan willen vinden
en in het illegale circuit knaken verdienen
![]()
![]()

waarmee?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Het maakt mij weinig uit wie het is, soms vind ik hem/het (?) wel leuk, maar omdat hij zo vaag doet reageer ik er soms maar niet op...
Maar nu begin jij ook al![]()

Wacht jij maar af, morgen haal ik pinbal erbijquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor een uurtje met Peter![]()

quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]

kwou trouwens zeggen : ik zeg nx........ maar dat kan je ook heeeel verkeerd opvatten...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |