Maar dit keer met fatsoenlijke OPquote:
Wat is een manwijf dan wel volgens jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Rosbief het volgende:
Nr. 1 is een mongooltje en nr. 2 een masker, weinig manswijf aan.
Ien Dalesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie is dat ook alweer?
Jij bent cker zo'n manwijf of niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Borkydude het volgende:
Vraag jezelf eerst eens af of je je vader zou neuken als hij een manwijf was voordat je dit topic opent.![]()
Boris Dittrich.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie is dat ook alweer?
Dat bedoel ik, als ze zich nou vrouwelijk zouden gedragen/kleden zouden het misschien geen manwijven zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef 1299 het volgende:
Manwijven zijn een partij lelijk zeg. Ik ken dr ook zo'n eentje, maar die heeft het ook alleen maar over auto's werk en voetbal. Dat is best eng
Een fors, bazig en ruw type, soort van kenauquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Wat is een manwijf dan wel volgens jou?
Ja, toen ik nog een kleine Tjeerd was, dacht ik dat Ien een man was, al vond ik Ien wel een vrouwennaamquote:
Ohh,., dat spijt me voor jequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb ooit soortvan seks gehad met een meisje die later manwijf is geworden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Wat is een manwijf dan wel volgens jou?
Mag dat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ohh,., dat spijt me voor je
Wil je erover praten?
Jezus hoe vies?quote:
Duits manwijf. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Jezus hoe vies?
Vinden jullie ook dat een manwijf eigenlijk een transsexueel is waarbij de transformatie volkomen mislukt is?
Je praat poep.quote:
Biertieten.quote:
En een wijfman op de voorgrond!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Manwijf op de achtergrond!
Sararaats?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:42 schreef Sunrise het volgende:
Er is hier ook een 'meisje'/user op Fok die ik laatst tegenkwam toen ik het Fok fotoboek eens doorbladerde...
Mijn God
Misschien dat iemand een idee heeft wie ik bedoel?
Donner Kebabquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:59 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat is flauw, iedereen ziet zo dat Donner een man is
Edit: foto's uit fotoboeken plaatsen is toegestaan, echter niet als deze is bedoeld om iemand af te zeiken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:44 schreef crackhead het volgende:
[..]
Sararaats?
Of die met d'r grot om een boom?
OMFG, wat een lelijk mens!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:27 schreef Yozzz het volgende:
En ze heet... Sarah Bettens (K´s Choice)
[afbeelding]
vandaar ook "een soort van" sex?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb ooit soortvan seks gehad met een meisje die later manwijf is geworden.
Dat is zijn carnavals uitfitquote:
dat heb je uit de film Rat Race die pas op tv wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef King_of_Kool het volgende:
De OP:
Ik had laatst een blundertje gemaakt. Ik zat ergens aan de bar en daar stond het verschrikkelijkste manwijf. Dus ik roep mevrouw, mag ik een pilsje. Ze draait zich om en ik schrik me rot. Sorry zeg ik. Ik dacht dat u een vrouw was.
Waarop zij zegt: Ik ben een vrouw
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
Photoshop is debiel. Mensen die dat haar dat Beatrix daar heeft hebben geen leven. Dus als je met photoshop Beatrix dat haar geeft ben je ook debiel.
Posten zoals jou op fok is debiel. Mensen die dat net als jou doen hebben geen leven. Dus als iedereen post net als jou ben jij nog debieler.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
Photoshop is debiel. Mensen die dat haar dat Beatrix daar heeft hebben geen leven. Dus als je met photoshop Beatrix dat haar geeft ben je ook debiel.
Wat ben jij voor homo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:42 schreef juiced het volgende:
[..]
Posten zoals jou op fok is debiel. Mensen die dat net als jou doen hebben geen leven. Dus als iedereen post net als jou ben jij nog debieler.
Logisch.
En???? wel een gaaf plaatje toch?quote:
Lekkere hoge standaards hou je er op naquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:21 schreef Borkydude het volgende:
Ik zou hem er zeker inhangen.
Je lult onzin, smerig varkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Sunrise het volgende:
Die Ireen Wüst is inderdaad een manwijf, zou em er daar niet graag inhangen
Hou je mond over Ireen Wüst, jij primaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Sunrise het volgende:
Die Ireen Wüst is inderdaad een manwijf, zou em er daar niet graag inhangen
Op zich wel, maar ik vind Ireen liefquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekkere hoge standaards hou je er op na
Op die foto lijkt ze een beetje op Ron Vlaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef 1299 het volgende:
[afbeelding]
Idd een beetje manwijf achtig...
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Borkydude het volgende:
Schandalig dat Ireen Wust tussen deze mensen staat.
Normaal valt het wel mee, maar vooral op die after-schaatsfotosquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Borkydude het volgende:
Vertel me, wat is er manwijf aan Ireen? En niet beginnen over haar stem...
hoe heet die vriend van je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef Borkydude het volgende:
Ze lijkt trouwens als de kanker op een vriend van me zo
hij was echt zo vet in dit was het nieuws!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
De naam alleen al marc-marieDeze schizofreen was ooit op de buis te zien
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
![]()
En daarbij: Marc-Marie is best grappig.quote:man·wijf (het ~ (v.))
1 forse en bazige, ruwe vrouw => kenau
Die is te ranzig. Godverdommequote:
Dat ik denk ik ook ja...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef DeHovenier het volgende:
Dat Mauresmo nog niet is voorbijgekomen:
[afbeelding]
Lijkt btw wel erg gesoept
Marc Marie is lievquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ze zegt over zichzelf dat iedereen haar zo supervrouwelijk vind dat het niet meer normaal isquote:
Je moet er op straat is zien is het helemaal geen poremquote:
Dat is Dean Snyder van Twisted Sister, briljante bandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef King_of_Kool het volgende:
[afbeelding]
Dit topic is bedoeld om te discussiėren over manwijven en ik hoop dat zich hier ook nog wat manwijven zullen melden.
Where not gonna take it, enige hit die ze hebben gehad.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Dat is Dean Snyder van Twisted Sister, briljante band
The fire still burns vind ik briljantquote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Where not gonna take it, enige hit die ze hebben gehad.
allemaal van die gasten![]()
Jezus Christus, uit welke lekkere kamelenkut hebben ze die getrokken ??quote:
Nou sorry hoor maar dat vind ik gewoon een lekker wijfquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Over manwijven gesproken.
[afbeelding]
Lekker is anders, maar ik zou haar zeker niet afwijzen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar dat vind ik gewoon een lekker wijf![]()
Haar hoofd is 4x zo breed als haar arm manquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Over manwijven gesproken.
[afbeelding]
Die laatste foto van ireen die hier gepost is legt het er nog eens dik bovenop.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Borkydude het volgende:
Schandalig dat Ireen Wust tussen deze mensen staat.
ja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Haar hoofd is 4x zo breed als haar arm man
verhoudingsgewijs toch vriendelijke vriendquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef jaguar het volgende:
[..]
ja...
Sommige vrouwen hebben geen armen die zo dik zijn als hun hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |