Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Borkydude het volgende:
Schandalig dat Ireen Wust tussen deze mensen staat.
Normaal valt het wel mee, maar vooral op die after-schaatsfotosquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Borkydude het volgende:
Vertel me, wat is er manwijf aan Ireen? En niet beginnen over haar stem...
hoe heet die vriend van je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef Borkydude het volgende:
Ze lijkt trouwens als de kanker op een vriend van me zo
hij was echt zo vet in dit was het nieuws!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
De naam alleen al marc-marieDeze schizofreen was ooit op de buis te zien
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
![]()
En daarbij: Marc-Marie is best grappig.quote:manˇwijf (het ~ (v.))
1 forse en bazige, ruwe vrouw => kenau
Die is te ranzig. Godverdommequote:
Dat ik denk ik ook ja...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef DeHovenier het volgende:
Dat Mauresmo nog niet is voorbijgekomen:
[afbeelding]
Lijkt btw wel erg gesoept
Marc Marie is lievquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ze zegt over zichzelf dat iedereen haar zo supervrouwelijk vind dat het niet meer normaal isquote:
Je moet er op straat is zien is het helemaal geen poremquote:
Dat is Dean Snyder van Twisted Sister, briljante bandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef King_of_Kool het volgende:
[afbeelding]
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over manwijven en ik hoop dat zich hier ook nog wat manwijven zullen melden.
Where not gonna take it, enige hit die ze hebben gehad.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Dat is Dean Snyder van Twisted Sister, briljante band
The fire still burns vind ik briljantquote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Where not gonna take it, enige hit die ze hebben gehad.
allemaal van die gasten![]()
Jezus Christus, uit welke lekkere kamelenkut hebben ze die getrokken ??quote:
Nou sorry hoor maar dat vind ik gewoon een lekker wijfquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Over manwijven gesproken.
[afbeelding]
Lekker is anders, maar ik zou haar zeker niet afwijzen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar dat vind ik gewoon een lekker wijf![]()
Haar hoofd is 4x zo breed als haar arm manquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Over manwijven gesproken.
[afbeelding]
Die laatste foto van ireen die hier gepost is legt het er nog eens dik bovenop.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Borkydude het volgende:
Schandalig dat Ireen Wust tussen deze mensen staat.
ja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Haar hoofd is 4x zo breed als haar arm man
verhoudingsgewijs toch vriendelijke vriendquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef jaguar het volgende:
[..]
ja...
Sommige vrouwen hebben geen armen die zo dik zijn als hun hoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |