Dat is zijn carnavals uitfitquote:
dat heb je uit de film Rat Race die pas op tv wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef King_of_Kool het volgende:
De OP:
Ik had laatst een blundertje gemaakt. Ik zat ergens aan de bar en daar stond het verschrikkelijkste manwijf. Dus ik roep mevrouw, mag ik een pilsje. Ze draait zich om en ik schrik me rot. Sorry zeg ik. Ik dacht dat u een vrouw was.
Waarop zij zegt: Ik ben een vrouw
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
Photoshop is debiel. Mensen die dat haar dat Beatrix daar heeft hebben geen leven. Dus als je met photoshop Beatrix dat haar geeft ben je ook debiel.
Posten zoals jou op fok is debiel. Mensen die dat net als jou doen hebben geen leven. Dus als iedereen post net als jou ben jij nog debieler.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
Photoshop is debiel. Mensen die dat haar dat Beatrix daar heeft hebben geen leven. Dus als je met photoshop Beatrix dat haar geeft ben je ook debiel.
Wat ben jij voor homo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:42 schreef juiced het volgende:
[..]
Posten zoals jou op fok is debiel. Mensen die dat net als jou doen hebben geen leven. Dus als iedereen post net als jou ben jij nog debieler.
Logisch.
En???? wel een gaaf plaatje toch?quote:
Lekkere hoge standaards hou je er op naquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:21 schreef Borkydude het volgende:
Ik zou hem er zeker inhangen.
Je lult onzin, smerig varkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Sunrise het volgende:
Die Ireen Wüst is inderdaad een manwijf, zou em er daar niet graag inhangen
Hou je mond over Ireen Wüst, jij primaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Sunrise het volgende:
Die Ireen Wüst is inderdaad een manwijf, zou em er daar niet graag inhangen
Op zich wel, maar ik vind Ireen liefquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekkere hoge standaards hou je er op na
Op die foto lijkt ze een beetje op Ron Vlaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef 1299 het volgende:
[afbeelding]
Idd een beetje manwijf achtig...
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Borkydude het volgende:
Schandalig dat Ireen Wust tussen deze mensen staat.
Normaal valt het wel mee, maar vooral op die after-schaatsfotosquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef Borkydude het volgende:
Vertel me, wat is er manwijf aan Ireen? En niet beginnen over haar stem...
hoe heet die vriend van je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef Borkydude het volgende:
Ze lijkt trouwens als de kanker op een vriend van me zo
hij was echt zo vet in dit was het nieuws!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
De naam alleen al marc-marieDeze schizofreen was ooit op de buis te zien
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
De naam alleen al marc-marieDeze schizofreen was ooit op de buis te zien
![]()
En daarbij: Marc-Marie is best grappig.quote:manˇwijf (het ~ (v.))
1 forse en bazige, ruwe vrouw => kenau
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |