Let je wel op G_Equote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders ga ik voortaan wel naar die op het Trudoplein..
Vandaag nog geweestquote:
Ik ben je tot nu toe pas 2x tegengekomen: 1x op de meet, 1x op de Kleine Berg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind het Eng, al die Fok!-ers zo in de buurt..
Oh. Nou. Dat is goed om te weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let je wel op G_E
want die op Trudo daar kom ik dan weer regelmatig![]()
![]()
die zit namelijk mooi op weg van werk naar huis
Moeten ze dan soms ook de producten van een pallet van een hoge stelling pakken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is idd een soort Ikea.
hmmmm, dat zegt dan wel wat over de meet of over mij natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Kom jij naar de meet?
Dat zou echt DE stunt van de eeuw zijn!
XL doe ik alleen maar in de zomer hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dat is goed om te weten.
Voortaan ga ik alleen nog maar naar de XL. Die is groot, dus daar val je niet zo op. Maar voor de zekerheid zal ik een grote plaksnor in m'n jaszak stoppen..
Het zou iets over jou zeggen als je komt.. nah ja.. en óók als je niet komt..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
hmmmm, dat zegt dan wel wat over de meet of over mij natuurlijk
Ik begrijp dat jij de kinderopvang met ballenbad ook ideaal vindt?quote:
Een grote zonnebril is ook handig. En een baseballcap.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dat is goed om te weten.
Voortaan ga ik alleen nog maar naar de XL. Die is groot, dus daar val je niet zo op. Maar voor de zekerheid zal ik een grote plaksnor in m'n jaszak stoppen..
Dat is toch de aldi?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moeten ze dan soms ook de producten van een pallet van een hoge stelling pakken?
Wat is er mis met Super De Boer Van Bergen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
XL doe ik alleen maar in de zomer hoor
kan toch moeilijk met een zak aardappelen in de trein gaan zitten![]()
Ik heb geen idee, ik heb geen kinderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de kinderopvang met ballenbad ook ideaal vindt?
Of een papieren zak over je hoofd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een grote zonnebril is ook handig. En een baseballcap.![]()
Neem een warme melk en zet je gedachten op 0.quote:
die ligt niet in mijn routequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Super De Boer Van Bergen?
Of een burka, dan val je helemaal niet op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of een papieren zak over je hoofd..
Trusten en beterschap!quote:
Ik heb geen idee, ik steek schuin de straat over en ik ben bij een 'gewone ah' verder ga ik over het algemeen geen andere supermarkt in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Aldi XL dan? Of is dat de Lukas Klamer?
optie twee is kansrijker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Vlarp het volgende:
Het zou iets over jou zeggen als je komt.. nah ja.. en óók als je niet komt..
roep nog een paar keer lukas klamer ( d'r lurkt er 1 hier namelijk..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Aldi XL dan? Of is dat de Lukas Klamer?
Nog niet neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb geen kinderen.
Heb je dan even een linkje naar het UI van wiz?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef petre86 het volgende:
ow en vlarp? die icons in de H van Des en LuQas zijn nog wel 500kb en 117kb groot oid
( en jah, mijn Firefox doet raar ik weet het...)
Nee het zou zomaar kunnen over een jaar of 5.quote:
look at mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee het zou zomaar kunnen over een jaar of 5.
Dat gaat niet, ik kan geen 200 km ver kijken.quote:
tsja...dan word het sjouwen vanf e'hoven...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ligt niet in mijn route
ook dat is net te ver lopen voor mij
en met een boodschappenwagentje maak ik zo'n lawaai op al die klinkerwegen hier![]()
Of een goede friettent, daar heeft Eindhoven namelijk een nijpend gebrek aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij heb ik al een idee voor de komende eindhoven meet
dan verzamelen we gewoon op het station en gaan dan op groepsexcursie naar AH XL
Lucas is wel een schattige naam.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
roep nog een paar keer lukas klamer ( d'r lurkt er 1 hier namelijk..![]()
)
rechtermuis eigenschappenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je dan even een linkje naar het UI van wiz?
En zingen gaat hem ook al niet goed af en hij heeft een vreselijke vrouwensmaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Justin T kan niet acteren haha
Ik geen 5 jaar in de toekomst, da's al één overeenkomstquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat gaat niet, ik kan geen 200 km ver kijken.
nee dat zijn de kleine/dagelijkse boodschappen of dingen die ik vergeten benquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
tsja...dan word het sjouwen vanf e'hoven...
ik zag daar gisteren iets van op film1 in een making-of, weet alleen niet welke film het was, maar sowieso niet de moeite vanwege de acteerprestatiesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Justin T kan niet acteren haha
Anders kocht ik nu nog een glazen bol en een tent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geen 5 jaar in de toekomst, da's al één overeenkomst
Klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of een goede friettent, daar heeft Eindhoven namelijk een nijpend gebrek aan.
Maar Klamer is zo'n vreemde achternaam. Als een grapchinees die Kramer probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lucas is wel een schattige naam..
Dankjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef wizarddragon het volgende:
Hier ben ik niet
moest mezelf laten zien van Petre86:P
Edison.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zag daar gisteren iets van op film1 in een making-of, weet alleen niet welke film het was, maar sowieso niet de moeite vanwege de acteerprestaties
Als dat niet werkt ruil je de bol tegen een frituur en een zak aardappels, want die tent in Oost is ook wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Anders kocht ik nu nog een glazen bol en een tent.
Edison jah, dat was het!!! Ik zat de hele tijd met Poseidon in m'n hoofd, maar xie justin niet direct een priester spelen die een groep mensen uit een gezonken boor leidtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Edison.
Matig, onsamenhangend, actiescenes zijn matig, Morgan Freeman doet t voor t geld, Kevin Spacey hoeft geen eens moeite te doen.
Maar volgens mij gaat die naam binnen niet al te lange tijd van de gevel en komt er gewoon Sligro te staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Nuvole het volgende:
Maar Klamer is zo'n vreemde achternaam. Als een grapchinees die Kramer probeert te zeggen.
Makro toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaat die naam binnen niet al te lange tijd van de gevel en komt er gewoon Sligro te staan
Ach...de vlammenwerper was wel grappig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Edison jah, dat was het!!! Ik zat de hele tijd met Poseidon in m'n hoofd, maar xie justin niet direct een priester spelen die een groep mensen uit een gezonken boor leidt
*aansluit*quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef Stroekie het volgende:
Ja Sweet Dreams aan zij die gaan slapen![]()
ehhh...met het weltersuten wensenquote:
Oh ik dacht dat jij ook vertrokken was om te gaan slapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
ehhh...met het weltersuten wensen
en is die nou heel veel anders dan de dagploeg?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo
daar is BB_Koning
de nachtploeg begint weer binnen te druppelen![]()
Neuh volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:35 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
en is die nou heel veel anders dan de dagploeg?
Da's waarquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef BB_Koning het volgende:
Als BB er is, dan is alles anders en speciaal![]()
gelukkigquote:
Ik kom steeds meer overdag hier, hmmm, kennelijk meo tik meer tijd aan school bestedenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's waar
maar jij komt ook al steeds meer bij daglicht kijken hoor
je wordt steeds minder een nachtvlinder![]()
of wij zijn gewoon leuker dan schoolquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kom steeds meer overdag hier, hmmm, kennelijk meo tik meer tijd aan school besteden![]()
![]()
Ik wil ook en digitale cam, dan kan ik de hele dag foto's van mezelf nemen, net als Rocksterquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:02 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand me even 300 euro lenen? Ik wil een nieuwe camera.
*drool*quote:
quote:
Met dit gedeelte van je post ben ik het geheel eens. De rest is wat minder.quote:
Dank je wel!quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]Gefeliciteerd met je verjaardag!
![]()
Lang leve huisartsen die op vakantie gaan en vervangers die het dan niet meer aankunnen. "Sorry we zitten vol, probere maar een dorp verder. Wat heeft u?" Ja daarom wil ik een afspraak maken. Als ik zelf een diagnose kon stellen had ik uw baas niet nodig. "Maar wa denkt u dat u heeft?" Longontsteking. "O... daar zou ik toch maar even naar laten kijken dan." JA DAT PROBEER IK TOCH GODVERDOMME OOK!!!!!!!!quote:
Anders ga je toch lekker bij de eerste hulp langs? Het lijkt me belangrijk genoeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang leve huisartsen die op vakantie gaan en vervangers die het dan niet meer aankunnen. "Sorry we zitten vol, probere maar een dorp verder. Wat heeft u?" Ja daarom wil ik een afspraak maken. Als ik zelf een diagnose kon stellen had ik uw baas niet nodig. "Maar wa denkt u dat u heeft?" Longontsteking. "O... daar zou ik toch maar even naar laten kijken dan." JA DAT PROBEER IK TOCH GODVERDOMME OOK!!!!!!!!
I didn't do it!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie haalt het in z'n hoofd mij om 1 uur wakker te sms-en?
Dat vind ik dan wel weer stoer van je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I didn't do it!
Nu heb ik je nummer ook niet, dus dat scheelt dan weer...
Ik ben zó stoer!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer stoer van je.
Morgen weer zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:56 schreef davidov het volgende:
*naar fiets sprint*
It was great fun talking to ya
IK moet er om half 10 zijn. En om kwart over 10 bij de tandarts maar liefst 15km verderop, dus geen idee hoe ik dat ga halen maar we zien wel. Eerst die kuttand, toen die kutgriep en nu dit kutgeval. Ik haat kutten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders ga je toch lekker bij de eerste hulp langs? Het lijkt me belangrijk genoeg.
Daar ben je dan ook homo voor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst die kuttand, toen die kutgriep en nu dit kutgeval. Ik haat kutten!
Tot volgend jaar dan maar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:57 schreef Cybart het volgende:
(nogmaals) Proficiat @ Tech
tot zover mijn terugkeer
Geen opportunity gisteravondquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Okay, ik hou het wel bij koffie.
Thanks CB!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:57 schreef Cybart het volgende:
(nogmaals) Proficiat @ Tech
tot zover mijn terugkeer
Gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook homo voor.
Nee maar zonder gekhied, het is natuurlijk nap waardeloos dat je gewoon niet voor je medische zaken ergens terecht kunt en dat je je zelf er bij wije van spreken voor moet spiltsen.quote:
Aan de andere kant is het ook stom van mij dat ik nog steeds bij de huis- en tandarts zit in mijn geboortedorp i.p.v. hier in V of in E. Maar dat komt omdat ik er nooit heen hoef!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee maar zonder gekhied, het is natuurlijk nap waardeloos dat je gewoon niet voor je medische zaken ergens terecht kunt en dat je je zelf er bij wije van spreken voor moet spiltsen.
Oh hell yes!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat lekkertje was er wel?
Nou ja, misschien is het nu tijd om er wat aan te doen, vooral omdat je spoedig in E woont.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook stom van mij dat ik nog steeds bij de huis- en tandarts zit in mijn geboortedorp i.p.v. hier in V of in E. Maar dat komt omdat ik er nooit heen hoef!
Moet ik het voor je doen of zo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh hell yes!
Oogcontact van hier tot aan Gibraltar...
En nog doet ik niks![]()
Dank je wel!quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet ik het voor je doen of zo?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon aan mij denken.
Niet weer dat sapje he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon doen wat ik zou doen.
Jij bent namelijk veel te schijterig om dat plan uit te voeren.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent namelijk veel te schijterig om dat plan uit te voeren.
Hup uitvoeren die hap, anders kom ik je wel een trap onder je hol verkopen.quote:
Da's nie grappig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hup uitvoeren die hap, anders kom ik je wel een trap onder je hol verkopen.
En wat is die zelfkennis?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's nie grappig.
Maar zelfkennis is ook goed.
Te schijterigquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat is die zelfkennis?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK moet er om half 10 zijn. En om kwart over 10 bij de tandarts maar liefst 15km verderop, dus geen idee hoe ik dat ga halen maar we zien wel. Eerst die kuttand, toen die kutgriep en nu dit kutgeval. Ik haat kutten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |