Let je wel op G_Equote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders ga ik voortaan wel naar die op het Trudoplein..
Vandaag nog geweestquote:
Ik ben je tot nu toe pas 2x tegengekomen: 1x op de meet, 1x op de Kleine Berg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind het Eng, al die Fok!-ers zo in de buurt..
Oh. Nou. Dat is goed om te weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let je wel op G_E
want die op Trudo daar kom ik dan weer regelmatig![]()
![]()
die zit namelijk mooi op weg van werk naar huis
Moeten ze dan soms ook de producten van een pallet van een hoge stelling pakken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is idd een soort Ikea.
hmmmm, dat zegt dan wel wat over de meet of over mij natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Kom jij naar de meet?
Dat zou echt DE stunt van de eeuw zijn!
XL doe ik alleen maar in de zomer hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dat is goed om te weten.
Voortaan ga ik alleen nog maar naar de XL. Die is groot, dus daar val je niet zo op. Maar voor de zekerheid zal ik een grote plaksnor in m'n jaszak stoppen..
Het zou iets over jou zeggen als je komt.. nah ja.. en óók als je niet komt..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
hmmmm, dat zegt dan wel wat over de meet of over mij natuurlijk
Ik begrijp dat jij de kinderopvang met ballenbad ook ideaal vindt?quote:
Een grote zonnebril is ook handig. En een baseballcap.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dat is goed om te weten.
Voortaan ga ik alleen nog maar naar de XL. Die is groot, dus daar val je niet zo op. Maar voor de zekerheid zal ik een grote plaksnor in m'n jaszak stoppen..
Dat is toch de aldi?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moeten ze dan soms ook de producten van een pallet van een hoge stelling pakken?
Wat is er mis met Super De Boer Van Bergen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
XL doe ik alleen maar in de zomer hoor
kan toch moeilijk met een zak aardappelen in de trein gaan zitten![]()
Ik heb geen idee, ik heb geen kinderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de kinderopvang met ballenbad ook ideaal vindt?
Of een papieren zak over je hoofd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een grote zonnebril is ook handig. En een baseballcap.![]()
Neem een warme melk en zet je gedachten op 0.quote:
die ligt niet in mijn routequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Super De Boer Van Bergen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |