Lang leve huisartsen die op vakantie gaan en vervangers die het dan niet meer aankunnen. "Sorry we zitten vol, probere maar een dorp verder. Wat heeft u?" Ja daarom wil ik een afspraak maken. Als ik zelf een diagnose kon stellen had ik uw baas niet nodig. "Maar wa denkt u dat u heeft?" Longontsteking. "O... daar zou ik toch maar even naar laten kijken dan." JA DAT PROBEER IK TOCH GODVERDOMME OOK!!!!!!!!quote:
Anders ga je toch lekker bij de eerste hulp langs? Het lijkt me belangrijk genoeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang leve huisartsen die op vakantie gaan en vervangers die het dan niet meer aankunnen. "Sorry we zitten vol, probere maar een dorp verder. Wat heeft u?" Ja daarom wil ik een afspraak maken. Als ik zelf een diagnose kon stellen had ik uw baas niet nodig. "Maar wa denkt u dat u heeft?" Longontsteking. "O... daar zou ik toch maar even naar laten kijken dan." JA DAT PROBEER IK TOCH GODVERDOMME OOK!!!!!!!!
I didn't do it!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie haalt het in z'n hoofd mij om 1 uur wakker te sms-en?
Dat vind ik dan wel weer stoer van je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I didn't do it!
Nu heb ik je nummer ook niet, dus dat scheelt dan weer...
Ik ben zó stoer!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer stoer van je.
Morgen weer zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:56 schreef davidov het volgende:
*naar fiets sprint*
It was great fun talking to ya
IK moet er om half 10 zijn. En om kwart over 10 bij de tandarts maar liefst 15km verderop, dus geen idee hoe ik dat ga halen maar we zien wel. Eerst die kuttand, toen die kutgriep en nu dit kutgeval. Ik haat kutten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders ga je toch lekker bij de eerste hulp langs? Het lijkt me belangrijk genoeg.
Daar ben je dan ook homo voor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst die kuttand, toen die kutgriep en nu dit kutgeval. Ik haat kutten!
Tot volgend jaar dan maar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:57 schreef Cybart het volgende:
(nogmaals) Proficiat @ Tech
tot zover mijn terugkeer
Geen opportunity gisteravondquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Okay, ik hou het wel bij koffie.
Thanks CB!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:57 schreef Cybart het volgende:
(nogmaals) Proficiat @ Tech
tot zover mijn terugkeer
Gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook homo voor.
Nee maar zonder gekhied, het is natuurlijk nap waardeloos dat je gewoon niet voor je medische zaken ergens terecht kunt en dat je je zelf er bij wije van spreken voor moet spiltsen.quote:
Aan de andere kant is het ook stom van mij dat ik nog steeds bij de huis- en tandarts zit in mijn geboortedorp i.p.v. hier in V of in E. Maar dat komt omdat ik er nooit heen hoef!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee maar zonder gekhied, het is natuurlijk nap waardeloos dat je gewoon niet voor je medische zaken ergens terecht kunt en dat je je zelf er bij wije van spreken voor moet spiltsen.
Oh hell yes!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat lekkertje was er wel?
Nou ja, misschien is het nu tijd om er wat aan te doen, vooral omdat je spoedig in E woont.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook stom van mij dat ik nog steeds bij de huis- en tandarts zit in mijn geboortedorp i.p.v. hier in V of in E. Maar dat komt omdat ik er nooit heen hoef!
Moet ik het voor je doen of zo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh hell yes!
Oogcontact van hier tot aan Gibraltar...
En nog doet ik niks![]()
Dank je wel!quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet ik het voor je doen of zo?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon aan mij denken.
Niet weer dat sapje he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon doen wat ik zou doen.
Jij bent namelijk veel te schijterig om dat plan uit te voeren.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent namelijk veel te schijterig om dat plan uit te voeren.
Hup uitvoeren die hap, anders kom ik je wel een trap onder je hol verkopen.quote:
Da's nie grappig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hup uitvoeren die hap, anders kom ik je wel een trap onder je hol verkopen.
En wat is die zelfkennis?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's nie grappig.
Maar zelfkennis is ook goed.
Te schijterigquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat is die zelfkennis?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK moet er om half 10 zijn. En om kwart over 10 bij de tandarts maar liefst 15km verderop, dus geen idee hoe ik dat ga halen maar we zien wel. Eerst die kuttand, toen die kutgriep en nu dit kutgeval. Ik haat kutten!
hallo Whistlerquote:
Nee, was dat maar waar...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
you'r going to see cutie again?
Eurosong Live on Stage...was afgelopen zaterdag in Oostende. De finalisten van zondag deden allemaal een 'eigen' lied en bekende golden-oldies die hun nummertje deden (o.a. Sandra Kim, Xandee, Hugo en Nicollequote:Op woensdag 22 februari 2006 10:19 schreef creno het volgende:
@ whistler: wat was dat nou voor iets waar je heen was geweest ? dat van het songfestival !
Klagenquote:Geachte heer ....,
In antwoord op uw e-mail willen wij graag reageren.
Het is betreurenswaardig dat u door twee trambestuurders op dezelfde avond zo wordt behandeld. Het is zeker niet de bedoeling dat reizigers niet de gelegenheid krijgen om in te stappen. Zeker bij de laatste ritten dienen de bestuurders extra alert te zijn dat zij alle reizigers meenemen die op het laatste moment nog aankomen op de halte.
Uw klacht sturen wij door naar de leidinggevenden van beide trams. Deze gaan de betreffende bestuurders hier ernstig op aanspreken.
Wij vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
C. Zantwijk
Scheelt weer stookkosten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat anders. Vanavond vergadering van de VVE... zal een hoop stoom opleveren.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:50 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Gefeliciteerd tech!
Ang3l sterkte!
En de rest dus hoi![]()
't gaat om het idee.. waarschijnlijk zegegn ze nu gewoon tegen die bestuurders: "Hey, volgende keer wel goed kijken of je iedereen hebt meegenomen heh. Koffie!?"quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:50 schreef davidov het volgende:
[..]
Klagen![]()
Ik betwijfel of ze er daadwerkelijk iets mee doen maar och....
Vrij vandaag?quote:
You are correctquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vrij vandaag?
Oh ja, zaterdag moest je weer he...
Is hier ook wel nodig geloof ik...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
You are correct
Straks naar de kapper
Ik wilde het niet zeggen.. maar nu je er zelf over begint, het is echt geen gezicht!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Is hier ook wel nodig geloof ik...
Pas op! Anders ga ik vervelend doen 5 maart.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen.. maar nu je er zelf over begint, het is echt geen gezicht!
Oh, nou pfff!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:04 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Pas op! Anders ga ik vervelend doen 5 maart.
Nee... veel erger!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nou pfff!
Dan moet ik zeker ineens in alle scene's zwarte Jan spelen?
Pfew..quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Verder hou ik wel van je hoor.
Waar heb je over geklaagd dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:50 schreef davidov het volgende:
[..]
Klagen![]()
Ik betwijfel of ze er daadwerkelijk iets mee doen maar och....
Laatste ritten van trams.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar heb je over geklaagd dan?
Gewoon heel veel klagen, dan krijg je vanzelf excuusbrieven etc. Ik geef zelf elke feit aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Laatste ritten van trams.
1 tram die kwam op een ander spoor dan stond aangegeven, moest om een andere tram heen rennen. Maar de tram stond nog geen 9 seconden op de halte en ging weer verder.
De andere tram zag de betsuurder me voor de voorkant rennen naar de conducteurs ingang, maar ging ook doodleuk weg (wederom laatste rit)
Aan het einde nog even leuk aangegeven dat een buschauffeur van concurrent connexxion wel zo aardig was om na 2 meter gereden te hebben nog even voor me te stoppen en me erin te laten![]()
Ohw, dus JIJ bent die klootzak!??quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon heel veel klagen, dan krijg je vanzelf excuusbrieven etc. Ik geef zelf elke feit aan.
Uitzonderingen daargelaten.quote:
Overleefd Angeltje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Maar dan nog, dan haat ik de vrouw die vastzit aan de kut niet, de kut zelf vind ik dan toch beduidend minder aardig.
De tandarts was himmul nie eng. M'n tanden zijn haske goed op 2 zwakke tanden na (als kindje van de arts te veel penicilline gehad en dat tast je tanden aan). En die ene zwakke tand was ooit een stuk van afgebroken en dat had ie gefixed maar dat gedeelte was nu losgebroken. En dat heeft ie gewoon weer netjes dichtgemetseld met wit spul en dichtgelaserd of zo (het leek een grote föhn) en toen was 't ok. Zwakke plek is niet groter geworden, tand is niet rot of zo, ook geen gaatjes.... alleen kapot. En nu heb ik weer een mooi wit tandjequote:Op woensdag 22 februari 2006 10:19 schreef davidov het volgende:
Ach ik hoef tenminste niet naar de huisarts EN tandarts
Ja, klagen over alternate heb ik ook meedere keren gedaan.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, klagen over alternate heb ik ook meedere keren gedaan.
Hmm.. als je echt veel hoest dan gaat het inderdaad echt vet puin doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tandarts was himmul nie eng. M'n tanden zijn haske goed op 2 zwakke tanden na (als kindje van de arts te veel penicilline gehad en dat tast je tanden aan). En die ene zwakke tand was ooit een stuk van afgebroken en dat had ie gefixed maar dat gedeelte was nu losgebroken. En dat heeft ie gewoon weer netjes dichtgemetseld met wit spul en dichtgelaserd of zo (het leek een grote föhn) en toen was 't ok. Zwakke plek is niet groter geworden, tand is niet rot of zo, ook geen gaatjes.... alleen kapot. En nu heb ik weer een mooi wit tandje
En de huisarts.... het was geen longontsteking. De longen waren in orde. Dus ik zei al "Gelukkig!" en toem moets ie lachen. "Noooouuuuuuw.... ". Ik denk "o ooow"Blijkt het dus een soort van onsteking/irritatie/kneuzing (whatever) aan de aanhechtingsslijmvliestussenschotdingeswanden te zijn van de long aan de ribbenkast en zo. Die's aan het vervelen omdat ik zoveel hoest. "En daar kun je heel veel last van hebben". Ja...
.... vertel mij wat! (ik krimp in elkaar bij iedere hoest en aangezien ik kriebelhoest heb hoest ik nogal vaak)
Dus medicijnen gekregen.
Mag dan qweer niet met alcohol dus dat wordt een nuchtere Carnaval en nuchter is Carnaval belachelijk (zat ook maar dan merk je 't niet) dus dat wordt olé olé. Not
Beide, mix van paracetamol (ja die heb ik thuis ook wel!) en codeïne.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. als je echt veel hoest dan gaat het inderdaad echt vet puin doen. Maar medicijnen om het hoesten te voorkomen, of om de pijntegen te gaan?
Klantnummer? Dan blokkeer ik je morgen even..quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, klagen over alternate heb ik ook meedere keren gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |