Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef t0n het volgende:
Hé An!
Als je ooit eens troep nodig hebt, serieus spul... turbo, onderdelen... weeti k 't wat.. geef je maar 'n gil.. ik importeer nu ook he..
Die komt er ook niet meer opquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt hoopt dat er geen achterpoiler meer opkomt..
Die frontspoiler staat 'm iig een stuk mooier dan de vorigequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
Feateaux!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is er met de bumperquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die bumper![]()
En volgens mij staan die pics in OP in verkeerde volgorde![]()
Ik denk dat hij dat ook bedoelde, het gaat er een stuk beter uitzien als alles in kleur is gespoten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er met de bumper.
Ik moet er wel bijzeggen dat ie nu een stuk lomper oogt vanwege de grijze kleur.
Ja ik vind hem inderdaad erg lomp. Lijkt net of de auto voorover kiepertquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er met de bumper.
Ik moet er wel bijzeggen dat ie nu een stuk lomper oogt vanwege de grijze kleur.
Onder anderequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef Baklap het volgende:
Ik volg het verders niet echt, maar kan het kloppen dat jem al helemaal omgetoverd had tot bovenstaande foto, en nu weer uit elkaar haalt en er een hap geld in steekt om hem weer anders te maken? Weet je van gekkigheid niet meer wat je moet doen?
Ik vind m wel erg mooi daar niet van.
Mwah, valt tegen hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ja ik vind hem inderdaad erg lomp. Lijkt net of de auto voorover kiepert.
Maar hij wordt dus wel in kleur gespoten, daarvan zal hij idd wel mooier worden. Maar vergeet niet dat het tegenwoordig is het mode om met ongespoten bodykits rond te rijden![]()
Maar waarom kies je voor deze bumper, die oude lijkt er best wel op.
Als het goed is deze:quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook bedoelde, het gaat er een stuk beter uitzien als alles in kleur is gespoten.
Wat voor velgen komen er trouwens onder?
holy fuck!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het goed is deze:
[afbeelding]
En in wat voor een auto rij jij?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef Rosbief het volgende:
Auto doet me een beetje aan Jamai denken, lelijk dik ventje dat schreeuwt om aandacht![]()
Meestal in een Alfa 156, maar doet er dat toe? Al reed ik een Lamborghini, dan ging ik er nog niet mee patsen op internet, omdat ik daar geen behoefte aan heb.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
En in wat voor een auto rij jij?
Mij kan het weinig schelen hoor het is mijn auto niet, heb hem nog nooit in het echt gezien en ken ijsmeis ook niet persoonlijk, maar ik vind het altijd zo makkelijk om iets af te zeiken en naar mijn idee, als je kritiek geeft, geef dan ook een reden en wat je naar jouw idee anders zou doen, maar goed wie ben ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meestal in een Alfa 156, maar doet er dat toe? Al reed ik een Lamborghini, dan ging ik er nog niet mee patsen op internet, omdat ik daar geen behoefte aan heb.
Ik heb zeker niets tegen mensen die dat wel doen, maar dan moet je ook tegen kritiek kunnen.
En als ik het wel een mooie auto vind zeg ik het ook gewoon, daar is een forum toch voor?
Informeer ook effe bij Pitbox.nlquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het goed is deze:
[afbeelding]
Geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan natuurlijk de Nederlandste vraag mogelijk:
"Wat kost dat allemaal?"
Je hebt vast wel een idee lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef ijsmeis het volgende:
Geen idee.
En Tim vindt dat het verder ook niemand iets aangaat.
Misschien ondat ze het beide mooi vinden (en leuk om te doen) ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een idee lijkt me..
En ik vraag me gewoon af waarom iemand zoveel geld in een oude auto wil stoppen.
"Om uniek te zijn"? Lijkt me niet echt een argument, want echt baanbrekend anders vind ik deze Honda niet. (en dat bedoel ik niet denigrerend ofzo.)
Thanks, maar ik ben bang dat het té ver weg is. En wij kunnen hier net over de grens nogal goedkoop aan banden komen die ze er ook nog voor niks op leggen. Dus op zich is het wel al te doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Informeer ook effe bij Pitbox.nlZe leveren bijna elke velg en geven een prijsgarantie voor hier in de regio (gewoon zeggen waar jij ze voor kan krijgen en kijken of 'ie eronder gaat).
Contact me anders effe op MSN (heb je al)
Ik heb zeker een idee, maar het gaat niemand iets aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een idee lijkt me..
En ik vraag me gewoon af waarom iemand zoveel geld in een oude auto wil stoppen.
"Om uniek te zijn"? Lijkt me niet echt een argument, want echt baanbrekend anders vind ik deze Honda niet. (en dat bedoel ik niet denigrerend ofzo.)
Nu heb ik voorgaande topics niet gevolgd, maar blijft het bij styling of gaan jullie den automobiel ook nog tunen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb zeker een idee, maar het gaat niemand iets aan.
En waarom? Vooral omdat we het leuk vinden.
En ik vind het bijvoorbeeld raar dat je hem niet uniek vind. Ik zie dat verschil nou eenmaal wel heel erg duidelijk. Okay, niet iedereen vindt het een verbetering, maar goed, smaken verschillen.
We laten het zo. De leren stoelen zien er nog steeds goed uit. En dat geldt ook voor de leren deurpanelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gaan jullie nog wat met het interieur doen, of laten jullie het zoals het nu is?
wou ik net ook vragen, blijft het rice of wordt het ook nog leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu heb ik voorgaande topics niet gevolgd, maar blijft het bij styling of gaan jullie den automobiel ook nog tunen?
Nou, sowieso zit er al een ander blok in, aangezien het vorige blok het begaf. We moesten een aantal liter olie meenemen als we ergens heen wilden gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu heb ik voorgaande topics niet gevolgd, maar blijft het bij styling of gaan jullie den automobiel ook nog tunen?
Friese vlag op het dak!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:28 schreef ijsmeis het volgende:
De auto staat bij de spuiter en wordt spuitklaar gemaakt!
We weten alleen nog steeds niet welke kleur het nou eigenlijk gaat worden.
Neequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Friese vlag op het dak!
Nah, of een Limburgse, die is ook wle mooi, en voor jullie toepasselijker.
Je slaat door!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Het dak wordt voor het grootste gedeelte ook niet gespoten aangezien er een carbon dakkie in komt.
Hmm, ben benieuwd..quote:Op donderdag 13 april 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hij staat nog steeds bij de spuiter
En het beestje wordt knalgroen
Velgen zijn ook gekocht, hier net over de grens (scheelt een hoop geld!) en die verwachten ze in de 2e week van mei (kan eerder zijn, maar ze beloven liever niks).
Het zijn andere velgen dan die gepost zijn, ze zijn namelijk knalgeel![]()
Meer ga ik ook niet vertellen, jullie zien de eindfoto's wel van het geheel.
* ijsmeis grinnikt.
Standaard. Alleen zijn de randen gewoon meegespoten, maar dat was de vorige keer ook al zo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Coelre, die is erg netjes geworden
Zijn dat nou een soort van booskijkertjes om de achterlampen? Of is dat standaard? Ziet er erg mooi uit
Stiekem zou een Amerikaans nummerbordje nóg leuker zijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:06 schreef kaashema het volgende:
ik zeg numberbordje met opstaande letters en cijfers
Dat is wel een cool blikje geworden. Maar fel groen lijkt me ook wel stoerquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
Natuurlijk is de Rex niet groen geworden met gele velgen. Hier alvast een voorproefje (want het ding is nog lang niet klaar):
[afbeelding]
Neequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:24 schreef Fiets-toeter het volgende:
Post eens wat meer foto;s, ondanks dat de wagen nog niet af is!
Die zit er al op hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, erg netjes en strak!
Minder dat er straks een kenteken op moet
Waar zijn de booskijkers?quote:
Hehe, ik zie heel flauw de reflectie op de voorbumper. Hij zit dus bij de intercooler?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die zit er al op hoor
Je ziet hem dus amper
Intercoolerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, ik zie heel flauw de reflectie op de voorbumper. Hij zit dus bij de intercooler?
Scherp
Bedankt, ik kwam even niet uit mijn woordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:28 schreef Go0s het volgende:
Dat gapend gat midden in de voorbumperkan een intercooler, maar voor je kentekenplaat is het een nette plek
![]()
Je kwam niet uit je woorden dus zei je maar wat... heb jij geloof ik vaker last vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedankt, ik kwam even niet uit mijn woorden
Ik zei maar wat? Een intercooler word meestal op deze plek gemonteerd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je kwam niet uit je woorden dus zei je maar wat... heb jij geloof ik vaker last van
Ga je niet reviseren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meer info bitte. (kmstand, prijs, etcetera?)
Op die plek zit bij de meeste auto's dan ook de radiateurquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zei maar wat? Een intercooler word meestal op deze plek gemonteerd.
En nee, daar heb ik niet vaker last van. Ga stickertjes plakken
Ik heb geen idee wat precies de bedoeling gaat wordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:59 schreef t0n het volgende:
[..]
Ga je niet reviseren?
Anders koop je best blokken met hoge km's..
Wat voor 'n blok zoek je? B16?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat precies de bedoeling gaat wordenVolgens mij weet Tim het zelf ook nog niet
Maar geen blokjes te krijgen met weinig km's dan?
quote:
Maar mooi is andersquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat een intercooler doet (ik neem aan wat anders dan het koelen van water?), ik gebruikte het puur om aan te tonen waar ik dacht dat het kenteken zat.
Mooi voorbeeld trouwens, er komt redelijk wat lucht door zo'n vissebek
Intercooler koelt lucht, radiator/radiateur koelt water, op de crx waar het hier om gaat zit geen intercooler, vandaar de reactie op je post.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat een intercooler doet (ik neem aan wat anders dan het koelen van water?), ik gebruikte het puur om aan te tonen waar ik dacht dat het kenteken zat.
Mooi voorbeeld trouwens, er komt redelijk wat lucht door zo'n vissebek
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:39 schreef t0n het volgende:
blokken hangen rond de 100/200dkm an... maar je weet niet wat er mee keburt is...
voor 'n hondertje of vijf extra heb je zowat 'n 0km blok.
Hoe was't ritje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ha, er is even een tweede stoel in gedumpt, dus we gaan zo een ritje maken, eindelijk![]()
Lekkerquote:
Ehh nee, een Prelude is niet zo leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:25 schreef Turquaz52 het volgende:
VTEC POWERRRRR
jmmr dat het een CRXje is, je zult zien, alle CRX drivers worden langzaam Prelude fans:P
Prelude 2.2i VTEC 4WS '95 RULESZZZz
ps. mooie bakkie, booskijkers zou wel mooi zijn + hoge spoiler:D, CRX is wel cool hoor:) Respect:D
[GEZ] Honda CRX bj '90-'92 zoveel mogelijk standaardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
ik ga denk voor een honda crx deze zomer, een mooie auto om te zien en op speurders zie ik hem best goedkoop iemand tips
Ik tank nooit. Ik zal het moeten vragenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Geef dan antwoord op mijn vraag (heb je weer een extra post)![]()
bij een goed onderhouden CRX type 2 is 1 op 16 haalbaar. Doorgaans is 1 op 12 realistischer gezien de leeftijd van de auto. Bij gemiddeld gebruik 1 op 9 a 10 ... het is een lichte auto met genoeg power dus een beetje doortrekken kost geen sloten benzine.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat neemt een crx eigenlijks?
1 op de xx?
Het zijn wel vette wagentjes, alleen jammer dat ze zo onveilig zijn, het schijnt dat je in zowat elke auto beter af bent dan in een crx met een botsing![]()
Pff wat een zuipschuip, en je trapt hem nog niet eens om z'n staart hequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, dan gok ik op de 1 op 9 trouwens![]()
mijn auto haalt de 10 nog maar net.
We rijden veel in Duitsland heurquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Pff wat een zuipschuip, en je trapt hem nog niet eens om z'n staart he?
Schoonbroerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
... maar het is zijn schoonbroer, dus er moet wel...
Zwager danquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Schoonbroer
OT: Begint er leuk op te lijken zo
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef t0n het volgende:
Euj, hoe zit 't nou met die andere CRX VTEC?
Ja, nog niks. Waarschijnlijk halen we in ieder geval wel de kabelboom daaruit voor de elektrische spiegels.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef t0n het volgende:
Euj, hoe zit 't nou met die andere CRX VTEC?
kijk maar in zuidbroek. Civicje om een boom gevouwen, helemaal niks meer van over.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat neemt een crx eigenlijks?
1 op de xx?
Het zijn wel vette wagentjes, alleen jammer dat ze zo onveilig zijn, het schijnt dat je in zowat elke auto beter af bent dan in een crx met een botsing![]()
Mwah zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef Geqxon het volgende:
A kijk, met labels gaat het al ietsjes makkelijker
Dat is weer het voordeel van een bekende auto: schema's e.d. zijn een stuk makkelijker te vinden
Wat wel leuk is, is dat je overal zo makkelijk bij kanquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mwah zo moeilijk is het niet.
Ik had van mijn kabelboom ook geen stickers of wat dan ook, en toen de motor er weer in ging kon ik zo de kabelboom erlangs leggen. Alle stekkertjes wezen zichzelf wel.
No biggy.
Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruimquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat wel leuk is, is dat je overal zo makkelijk bij kan![]()
*kuch*
Krap is lekker.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben blij dat ik me er niet mee hoef te bemoeien
Ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Krap is lekker.
Lekker nauw dan kom je gauw.
en dat soort shit.
vraag maar aan tim. die zal het ook zeggen.
Wanneer komt het zootje er precies in?
linksbovenin is nog plek zat joh!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruim
[afbeelding]
Moet je er maar niet zo'n big-ass luchtfilter e.d. in plaatsenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou die van mij is anders ook niet bepaald dat je zegt ruim
[afbeelding]
Charcoal canister zat daar. Die hebben we weggelaten.quote:
Beter kijken. Hij zit er wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet je er maar niet zo'n big-ass luchtfilter e.d. in plaatsen
Kan het trouwens kloppen dat ik nergens een stabilisatorstang zie? Of hoeft dat niet persé bij een snelle auto?
Centrale vergrendeling zat er al in hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of je laat je auto origineel in plaats van er aan te gaan lopen prutsen, dat kan natuurlijk ook nog.
Precies, en voor er aan het alarm en de kabelboom werd gewerkt deed-ie het nog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
Centrale vergrendeling zat er al in hoor.
Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies, en voor er aan het alarm en de kabelboom werd gewerkt deed-ie het nog.
O pardon, dan neem ik mijn woorden terugquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.
Het zal ook wel weer hetzelfde euvel zijn.
al draagt een aap een gouden ring...quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef GC_Stef het volgende:
ff de benzine vraag nog, ik heb zelf tijden gehad, dan had ik genoeg knaken, tankte ik euro 98, en verbruikte ik gemiddeld 1 op 6, misschien 1 op 7. Ik heb ook tijden gehad dat ik ontzettend krap zat, ik euro 95 tankte, en gemiddeld 1 op 14 reed. Hangt er maar net van af wat je zelf wil. Continue hoog in de toeren zitten (ook als het absoluut niet nodig is, maar je gewoon graag dat geluidje hoort, en je de power die dan los kan komen graag achter de hand houd) gaat gewoon flink zuipen, maar met het 'nieuwe' rijden redde ik met gemak 1 op 14 ongeveer.
Meld je overigens ook eens op forum.crxclubholland.nl aan, zitten meer liefhebbers
Ik heb zelf mijn (witte) CR-X (ed9 mk1) weg gedaan vanwege de hoge mate rot/roest, en het gebrek aan financien om het op te lossen. Ik zou heel graag weer eens een witte EE8 terug willen kopen, mooie Recaro ITR/CTR stoelen erin, paar veer poot brugjes, hks uitlaat lijn, carbon hood, misschien andere intake, en bronze Volk TE-37's en je rijd een dikke bak, wat mensen je ook willen laten geloven.
quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef GC_Stef het volgende:
Meld je overigens ook eens op forum.crxclubholland.nl aan, zitten meer liefhebbers.
En nou doet ie het weer, zonder er ook maar iets aan gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, toen deed ie ook al wel eens moeilijk.
Het zal ook wel weer hetzelfde euvel zijn.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:17 schreef ijsmeis het volgende:.
Het gaat denk ik geen project-auto meer worden.
Hij zit aan een golf te denken![]()
.
vtec...all of the lag, none of the boost.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:03 schreef arnold-d het volgende:
al nieuwe auto?,
als je leuk project wil.. , neem dan een Mini Cooper 1000.
zoek een Honda Vtecblok op.. en bouw de vtec in de mini..
dan ben je..uhh.. SNEL, en het is gaaaf...
![]()
Deze woorden gaan je pijn doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vtec...all of the lag, none of the boost.
Honda NSXquote:Op maandag 18 december 2006 22:51 schreef Tjabbo het volgende:
het zou tijd worden. dit keer geen honda dan toch hopelijk![]()
deed het je zo zeer?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
Tjabbo is maar een kutventje. Ik negeer zijn posts altijd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |