Bedankt, ik kwam even niet uit mijn woordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:28 schreef Go0s het volgende:
Dat gapend gat midden in de voorbumperkan een intercooler, maar voor je kentekenplaat is het een nette plek
![]()
Je kwam niet uit je woorden dus zei je maar wat... heb jij geloof ik vaker last vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedankt, ik kwam even niet uit mijn woorden
Ik zei maar wat? Een intercooler word meestal op deze plek gemonteerd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je kwam niet uit je woorden dus zei je maar wat... heb jij geloof ik vaker last van
Ga je niet reviseren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meer info bitte. (kmstand, prijs, etcetera?)
Op die plek zit bij de meeste auto's dan ook de radiateurquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zei maar wat? Een intercooler word meestal op deze plek gemonteerd.
En nee, daar heb ik niet vaker last van. Ga stickertjes plakken
Ik heb geen idee wat precies de bedoeling gaat wordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:59 schreef t0n het volgende:
[..]
Ga je niet reviseren?
Anders koop je best blokken met hoge km's..
Wat voor 'n blok zoek je? B16?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat precies de bedoeling gaat wordenVolgens mij weet Tim het zelf ook nog niet
Maar geen blokjes te krijgen met weinig km's dan?
quote:
Maar mooi is andersquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat een intercooler doet (ik neem aan wat anders dan het koelen van water?), ik gebruikte het puur om aan te tonen waar ik dacht dat het kenteken zat.
Mooi voorbeeld trouwens, er komt redelijk wat lucht door zo'n vissebek
Intercooler koelt lucht, radiator/radiateur koelt water, op de crx waar het hier om gaat zit geen intercooler, vandaar de reactie op je post.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat een intercooler doet (ik neem aan wat anders dan het koelen van water?), ik gebruikte het puur om aan te tonen waar ik dacht dat het kenteken zat.
Mooi voorbeeld trouwens, er komt redelijk wat lucht door zo'n vissebek
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:39 schreef t0n het volgende:
blokken hangen rond de 100/200dkm an... maar je weet niet wat er mee keburt is...
voor 'n hondertje of vijf extra heb je zowat 'n 0km blok.
Hoe was't ritje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ha, er is even een tweede stoel in gedumpt, dus we gaan zo een ritje maken, eindelijk![]()
Lekkerquote:
Ehh nee, een Prelude is niet zo leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:25 schreef Turquaz52 het volgende:
VTEC POWERRRRR
jmmr dat het een CRXje is, je zult zien, alle CRX drivers worden langzaam Prelude fans:P
Prelude 2.2i VTEC 4WS '95 RULESZZZz
ps. mooie bakkie, booskijkers zou wel mooi zijn + hoge spoiler:D, CRX is wel cool hoor:) Respect:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |