bronquote:RIJSWIJK - Raffish, de meidengroep die ruim een jaar geleden voortkwam uit het RTL 4-programma Popstars-The Rivals, gaat uit elkaar. Dat heeft Jan Vis Agency dinsdag bekendgemaakt. Zangeres Eva verliet de groep al in november. Esri, Lianne, Sharon en Nora hebben deze week besloten voor een solocarrière te gaan.
Meidengroep Raffish uit elkaar
Norah gaat een rockplaat opnemen, Esri wil muziek maken met een spirituele boodschap, Lianne gaat twee singles in België uitbrengen en Sharon werkt aan een R&B-plaat met zang en rap.
De girlband stond eind 2004 tegenover boyband Men2B in de finale van Popstarts-The Rivals. De strijd ging om een nummer 1-hit tijdens kerst. Die wedstrijd won Men2B met hun single Bigger than that. Plaything van Raffish kwam op de derde plaats binnen in de Single Top 100 van Megacharts.
Verkeerde smileyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef schatje het volgende:
Gelukkig gaan ze wel wat solo dingetjes doen.
Dus toch!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef greatgonzo het volgende:
heeft men2b weer gewonnen..
die gingen 2 weken terug uit elkaar ofzo
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Het publiek in de topdagen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Het publiek in de topdagen
Voordeel is wel dat m'n gesigneerde misdruk van Plaything nu natuurlijk flink in waarde zal stijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef Solopeople het volgende:
Get, ik ben er nog helemaal naar van!
Misdruk? Je bedoelt dat er ook goede versies van het ding zijn?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat m'n gesigneerde misdruk van Plaything nu natuurlijk flink in waarde zal stijgen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Misdruk? Je bedoelt dat er ook goede versies van het ding zijn?!
Jaaa, Rubbisch bestond uit een stel poppetjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Markster het volgende:
raffish, come on, werd dat serieus een popgroep genoemd?
Wie was Joel ook alweer?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef MrJones het volgende:
Eeuwig zonde.
Zijn Bas en Joël nog bij elkaar?![]()
Die ken ik ook niet, en ik vind Joël meer een jongensnaam.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Wie was Joel ook alweer?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef krullul het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet, en ik vind Joël meer een jongensnaam.
lolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:38 schreef Zanderrr het volgende:
Bekend van hits als.. eehm, eehm.. en euuh... euuh... ... die ene, weetje wel? Een groot gemis, ja.
Precies, die mag er wel zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Lippie85 het volgende:
[afbeelding]
Dat is dan wel weer een lichtpuntje! Gaat deze solo?
![]()
![]()
![]()
dat wilde ik eerst ook doen, maar dan denkt papa weer dat ik er zin in hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef Mirel het volgende:
Nu ga ik in foetushouding onder m'n bed liggen huilen.
Wat ben jij toch ziek.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef Herald het volgende:
[..]
dat wilde ik eerst ook doen, maar dan denkt papa weer dat ik er zin in heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |