Jaaa, Rubbisch bestond uit een stel poppetjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Markster het volgende:
raffish, come on, werd dat serieus een popgroep genoemd?
Wie was Joel ook alweer?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef MrJones het volgende:
Eeuwig zonde.
Zijn Bas en Joël nog bij elkaar?![]()
Die ken ik ook niet, en ik vind Joël meer een jongensnaam.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Wie was Joel ook alweer?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef krullul het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet, en ik vind Joël meer een jongensnaam.
lolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:38 schreef Zanderrr het volgende:
Bekend van hits als.. eehm, eehm.. en euuh... euuh... ... die ene, weetje wel? Een groot gemis, ja.
Precies, die mag er wel zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Lippie85 het volgende:
[afbeelding]
Dat is dan wel weer een lichtpuntje! Gaat deze solo?
![]()
![]()
![]()
dat wilde ik eerst ook doen, maar dan denkt papa weer dat ik er zin in hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef Mirel het volgende:
Nu ga ik in foetushouding onder m'n bed liggen huilen.
Wat ben jij toch ziek.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef Herald het volgende:
[..]
dat wilde ik eerst ook doen, maar dan denkt papa weer dat ik er zin in heb
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef MrJones het volgende:
Eeuwig zonde.
Zijn Bas en Joël nog bij elkaar?![]()
Jawel, om heel snel met heel weinig centjes iets in elkaar te flansen wat ietsje geld opleverd!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:10 schreef PoisonouS het volgende:
Hebben ze dan nog niet door dat dit soort "gemaakte" artiestjes nooit iets wordt?
Zoveel verdiend de muziekhandel toch niet zeggen de labels altijd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef vinnyb het volgende:
[..]
Jawel, om heel snel met heel weinig centjes iets in elkaar te flansen wat ietsje geld opleverd!![]()
Heeft inderdaad weinig met MUZ te maken zoals iemand al opmerkte imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |