Ik heb last van mijn buikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:52 schreef B_BOY het volgende:
wat ik dus als laatste post zei. ik heb last van me knie
zit iets inwendig niet goed.
Ik heb eigenlijk nergens last vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn buik
De modjes vonden het niet goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:54 schreef Ayaxola het volgende:
Is het nu al over met de avatars?
Waarom eigenlijk?
nu hebben we eensch modjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
De modjes vonden het niet goed.
Ik vond het ook niet zo slim, en vind dit ook niet erg zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
De modjes vonden het niet goed.
tog welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer een punt ja, Brechtje en ijsmeis waren nooit te vinden in de SC.
Een tvp in een SCquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:56 schreef RemcoW85 het volgende:
Schaamteloze tvp
Wil dit deeltje nog wel volgen, maar heb nu even geen tijdquote:
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wil dit deeltje nog wel volgen, maar heb nu even geen tijd. En klikken via MyAT is natuurlijk veel makkelijker dan het forum helemaal te doorlopen
.
Hopelijk ga ik daarna met wat anderen nog ergens wat drinken, dan wordt het wel leuk jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, drie tegelijk. Veel plezier vanavond allemaal.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met een stukkenvuller.
Nee, het was een 3.6quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Pfffffff. Hoor ik net dat het helemaal geen 3.9 was...
quote:
Werkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:50 schreef 14.gif het volgende:
Weet iemand nog iets leuks dat ik morgen kan gaan doen?![]()
idd, over ga ik er toch niet vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nouja dat maakt dan ook niet meer veel uit toch?![]()
Mocht ik maar...quote:
quote:
Ik snap em niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, enorm handig die knopjes naast mijn muis.
Wil ik naar de vorige pagina dan ram ik mijn muis tegen de zijkant van mijn toetsenbord![]()
Ik verveel me wel, maar niet ZO ergquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk ik ook, bij gebrek aan beter.
wacht je ff tot half 9 en ga je deze kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:08 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik verveel me wel, maar niet ZO erg![]()
quote:
Da's wel wat voor de OPquote:
Och. Den Helder..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:22 schreef mstr het volgende:
Kijk maar uit, zo heb je allemaal allochtonen voor je deur staan.![]()
Heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.ketchupeffect.com/teaser.htm
Werkt niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/eyefi_56327.html![]()
Ik ben echt te flauw vanavond
Gast, nu moet ik mn beeldscherm weer droogmaken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
koop is een goede compquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:
Zekerquote:
Nu werkt ie welquote:
Plof eentje op z'n smoelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahahahahaZie die gasten rennen
![]()
Ga mar filmpjes kijken ;Pquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, was ik weer. Is die TVP niet voor niets geweest
.
Whehehequote:
Nou nu is het een klik op MyAT en dan op dit topic. Anders moek het hele forum weer openen, dan naar PUB en dan naar dit topic. Teveel moeitequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef -Marlii- het volgende:
Kon je um anders niet weer vinden Remco?
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:52 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nou nu is het een klik op MyAT en dan op dit topic. Anders moek het hele forum weer openen, dan naar PUB en dan naar dit topic. Teveel moeite.
eujquote:
Och, meer moe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef mstr het volgende:
eej Dark_Angelus,
ben je nog steeds melig/flauw?
Je tsjikkie weer zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
NOOOOOOOOOG 1 dagje werken en dan LOOOOOOOOOOOONDEN
;D:D:D;d:d;d:DD:D:D:D:d;d:D:DD:quote:
Die dingen moeten bij mij nog doorkomenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
Nog 3 dagen ik heb wéér een verstandskies minder en vakantie
bij mij eigenlijk ook, maar aangezien zo scheef liggen was het beter als ze eruit gingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Die dingen moeten bij mij nog doorkomen
jij moet naar school als ķk vakantie hebquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij moet naar school als ķk vakantie heb
hehe ik wil een famous gezichtquote:
kan ik jou pestenquote:
quote:
jij mij toch nietquote:
dat ik wel op FOK kan hele dagen en jij nietquote:
Nee, ik heb dan ook vakantiequote:
VAKANTIE == CARNAVAL.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat ik wel op FOK kan hele dagen en jij niet
alhoewel, bedenk me net dat ik in de vakantie moet leren aangezien ik meteen na de vakantie toetsweek heb![]()
Ik kan ook wel de hele dag op FOK, ik heb wel vakantiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat ik wel op FOK kan hele dagen en jij niet
alhoewel, bedenk me net dat ik in de vakantie moet leren aangezien ik meteen na de vakantie toetsweek heb![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
K ook wel weer genoeg gefokt
Denk
gezellig, zit k hier ook niet alleen die tijd die ik er dan op zitquote:
en je vind het niet eens leukquote:
veel plezierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan ook wel de hele dag op FOK, ik heb wel vakantie![]()
Ga jij lekker leren, ga ik TV kijken![]()
hee hee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
gezellig, zit k hier ook niet alleen die tijd die ik er dan op zit
Hier werkt het licht wel, maar niemand heeft licht aan, behalve de overbuurman op de hoekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Ook hier maar klagen erover :
We hebben goede straatverlichting hier zeg.
Zo ! Tis verdomme net een achterbuurt.
Stelletje verwende kutbitchesquote:
Oiquote:
Wat een kutflimquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Sloffie het volgende:
[..]
wacht je ff tot half 9 en ga je deze kijken![]()
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5034255
er zijn alleen maar kutfilms op TV!quote:
Of gewoon een dvd kopen, niks is mooier dan een film gewoon orgineel op DVD en het liefst nog in een mooie SE te hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef mstr het volgende:
[..]
er zijn alleen maar kutfilms op TV!
Als je een goede film wilt zien, moet je naar de videotheek (of andere minder legale manieren)
Alleen de nieuwe films zijn zo duur ja, als je even wacht dan zijn ze alweer een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef mstr het volgende:
Maar om nou elke keer +- ¤ 20,- te gaan neerleggen.
Dat is ook niet iets waar ik na op zoek ben.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef mstr het volgende:
Maar dan heb ik geen interesse meer om hem te kijken,
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef mstr het volgende:
Maar dan heb ik geen interesse meer om hem te kijken,
jeuj, noar Zeistquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef Messenga het volgende:
Vandaag bij vrienden filmpje gekeken.
Morgen naar Zeist, knvb training.
Donderdag niks
jij?
Neeeeh, om half 9 / 9 uur weer de keukenboer die me wakker moaktquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh, om half 9 / 9 uur weer de keukenboer die me wakker moakt
Gezellige verhalen hierquote:
Hey, succes manquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezellige verhalen hiernog ff me glas vol gooien
Wat wil je ermee?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef carmiie het volgende:
ik ga binnenkort een externe harde schijf kopen
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef carmiie het volgende:
[..]
al mn muziek en films en foto's opzetten![]()
quote:
ex-boerenkool-met-worstquote:
Ikke macaroniquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
we aten vandaag geen boerenkool![]()
maar wel spaghetti![]()
![]()
bonen op brood, das apart.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik een uitsmijter in de middag en nog wat witte bonen op brood in de avond. Morgen doen we weer aan piepers en dergelijke.
Witte boontjes in tomatensaus zijn lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Vond ik ook, maar doe dat vaker. En tis nog best lekker trouwensBruine bonen op brood lijkt me dan weer niets, het is puur de witte bonen die ik waardeer op de boterham. En nee, ik ben niet racistisch.
Trustequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga overigens slapen, truste
veel plezier vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:05 schreef Renesite het volgende:
Jeuj..
Badkamerklusmenneke is er weer.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Neeeeeh
Moeder is thuis, pa pas om 2 uur naar werk![]()
Volgens mij ken ik die badkamermanquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEEE!
Niet zo eng doen
Mijn pjoetertje
Kansloos met een Cquote:
En hoe kom je daaraan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kansloos met een C
we hebben gelukkig de laptop nog.
Neequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe kom je daaraan?![]()
Perongeluk van de vrachtwagen gevallen?![]()
Ik bedoelde mijn 5 eigen posts van vannacht.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kansloos met een C
we hebben gelukkig de laptop nog.
http://www.phpfreakz.nlquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:20 schreef mstr het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een DVD/Film database script dat werkt op PHP/MySQL.
Weet iemand er 1?
Wanneer ging je nou ook weer naar engeland?quote:
Morgen 10:00quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Wanneer ging je nou ook weer naar engeland?
Naar m'n liefquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef 14.gif het volgende:
Waarom?
Dan weet je je MRI uitslag dus nog niet..quote:
volgende week schijnt de uitslag te komen. Dus als ze iets weten hoor k het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan weet je je MRI uitslag dus nog niet..
Das jammer, maar het klinkt alsof je daar niet aan gaat denken![]()
![]()
S-gewrichten MRI Scan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef 14.gif het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo? Wat voor MRI?
quote:
Nog steeds niet iedereen heeft vakantie hequote:
goeiumorguh!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef the_legend_killer het volgende:
hey sjakie's
Ik volgende week pas, lekker skiėnquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Nog steeds niet iedereen heeft vakantie he![]()
Whiee, ik ga volgende week ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik volgende week pas, lekker skiėn.
Trois Valéesquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whiee, ik ga volgende week ook
terwijl ik nu vakantie heb![]()
Waar ga je heen?
Veel, eh, plezier.quote:
|Ja dankquote:
Succesquote:
en je zit via een andere pc op fok! ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Succes
Stomme Symantec Ghost.. komt er ineens een berichtje in beeld dat ik binnen 5 seconden maar ff alles moet saven en dat ie daarna afsluit
fijn die schoolcomputers![]()
Nee ben snel even van computer geswitchedquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:43 schreef Sloffie het volgende:
[..]
en je zit via een andere pc op fok! ?![]()
Op school heb je toch geen aparte fok computerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gewoon een pc voor fok,
Whehequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gewoon een pc voor fok,
Wij hebben Windows 2000 machines daarbij kan dat net send via CMD, lachen is datquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
School.
Kladblok»net send * I R T3H 1337» Save as file.bat»Openen.
Goeiemiddagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |